Ga naar inhoud

d-raakje : 12 oktober 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee, ik heb mijn spulletjes nog niet gepakt!! Goed dat je het zegt haha ;)

Dat kan ik wel beter nu zo nog doen, ben nogal chaotisch dan vergeet ik anders zo de helft!!

Ik ga lekker uitslapen :131: Dan hoef ik niet zo lang te wachten op alles!!

Yes, morgen heb ik eindelijk :1big_boobs: !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie lieve reacties!!! :35:

Dalmindy, jij bent morgen aan de beurt zie ik :) Jij ook heel veel succes!

Ik heb nu helemaal nog niet het idee dat het gaat komen, raar he? de hele week wel

dat gevoel gehad!! Zal zo wel komen als ik in de auto zit...

12 uur vertrek ik naar bilthoven! half 2 moet ik aanwezig zijn en half 3 word ik geopereerd..

Het is :1bouncingboobs: Day!!

Mijn verslag verschijnt vanavond of morgen ligt eraan hoe ik me voel...

Liefs

Draakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!! Hier volgt mijn operatieverslag!! Alles is goed gegaan :1boobs: !

In de nacht van 11 op 12 oktober ben ik toch een paar keer wakker geweest, haha dat ben ik normaal nooit! Om 10 uur sochtends kon ik toch echt niet meer slapen en ben ik er maar uit gegaan! Ik mocht natuurlijk niks eten en drinken, me niet opmaken, niks in mijn haren doen, haha had dus niks te doen. Toen ben ik maar een beetje op internet gaan kijken en televisie gaan kijken.

Om 12 uur zijn zijn mijn moeder en ik de auto ingestapt richting bilthoven. Half 2 moesten we er zijn, nou moet ik zeggen dat ik de hele week wel zenuwachtig geweest ben maar gisteren op de bewuste dag had ik nergens last van! Kwart over 1 kwamen we aan bij de kliniek en had ik me gemeld, ik moest wachten op de verpleegster dit duurde zo´n 10 minuten. Ik heb een hele uitleg gekregen wat er ging gebeuren, wat ik na die tijd niet mocht doen en ik kreeg een blauw jasje, een ochtendjas, slippers aan en het haarnetje moest ik als ik opgehaald zou worden door de dokter zelf meenemen. Toen moest ik wachten totdat de dokter kwam ongeveer een half uur nog :wacko: en wachten is niet echt me specialiteit haha ik ben heel erg ongeduldig als ik moet wachten.... en dan duurt het alleen nog maar langer natuurlijk! Ik was nog steeds helemaal niet zenuwachtig wat ik wel raar vond, ik dacht dat komt zo wel!

Eindelijk kwam dr. de blecourt eraan! Hele vriendelijke man, straalt dat ook uit! Hij maakte foto's van mijn borsten en ging mij af tekenen en vroeg: 'waar heb jij de zon gezien?' haha ik was naar Turkije geweest anderhalve week daarvoor en had daardoor nogal witte tietjes ;) .... Hierna mocht ik met hem meekomen naar boven, ik heb mijn moeder dag gezegd en ik liep met hem mee naar de lift. Hij vroeg of ik zenuwachtig was, ik zei: 'het begint nu wel een beetje te komen het infuus en de narcose lijkt me het engst!' hij zei dat narcose heel fijn schijnt te zijn, en dat infuus was zo voorbij stelde niks voor. Toen we boven waren mocht ik even plaatsnemen in een kleine wachtkamer en toen zei hij dat ze me zo kwamen halen. 5 minuten later werd ik gehaald en mocht ik op de operatietafel gaan liggen... mijn armen moest ik op een soort plankjes met kussentjes leggen... Ik dacht:' schiet maar op met dat infuus' haha dat vond ik niet zo leuk... Gelukkig werd dit gauw gedaan, het deed me wel pijn helemaal toen hij erin zat het brandde heel erg vond ik, toen dacht ik:'schiet maar op met die verdoving!' haha.. Ik kreeg een kapje op en eigenlijk weet ik toen niks meer ook niet hoe ik in slaap was gevallen!!

Toen werd ik voor mijn gevoel 5 minuten later wakker! Ik zag alles dubbel en vroeg aan die vrouw die zei dat alles goed was gegaan: 'hoeveel cc zit erin' dit kwam er alleen niet zo goed uit haha ik praatte met dubbele tong en had het gevoel dat ik dronken was... Dit ging wel gauw voorbij! Het is 240cc geworden!! En wat ik er van heb kunnen zien ziet het er mooi uit!! de vrouw op de uitslaapkamer heeft 3 keer gevraagd of ik wou kijken en dat heb ik ook gedaan! De eerste of tweede keer zei ik:'yes, nou heb ik eindelijk tieten!' haha.. Toen ging ik een half uur later naar beneden toe, naar mijn moeder die vond ze ook heel erg mooi! Toen moest ik dus eerst nog plassen en wat eten en ik mocht 20:20 naar huis toe!! Eindelijk want dat wachten duurt wel lang hoor!!! ik moest de drains wel mee naar huis..

De dag erna vandaag dus terug gegaan, ik lekte nauwlijks bloed dus kon ik ze eruit laten halen, dit deed gelukkig geen pijn....

Al met al is het me allemaal zo meegevallen! De operatie, de pijn het doet niet eens echt heel erg pijn het is gewoon een soort spierpijn! ik neem me medicijnen trouw en heb er nauwelijks last van! Morgen kan ik ze echt goed bekijken tijdens het douchen! Heb ze nu alleennog van de bovenkant gezien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh D-raakje,

Ik heb vandaag wel 3 keer gekeken of er al nieuws van je lezen was... Wat fijn dat alles goed is gegaan zeg! En wat mochten de drains er snel uit, gelukkig deed dat niet zeer... voelde je de drains wel goed zitten? of viel dat mee? Ik mag maandag voor mijn ingreep en mag de drains er donderdags pas uit laten halen...

Wachten is idd het ergste wat er is, zeker als het zo iets belangrijks voor je is... Rust lekker uit en doe vooral rustig aan want als de pijn meevalt zou je zomaar toch meer kunnen doen dan dat goed is voor je herstel...

Ik ben supernieuwsgierig naar het resultaat! Rust lekker uit, Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey B(.)(.)b!!

Nee, ik voelde de drains niet zitten... Het is gewoon irritant omdat je ze overal mee naar toe moet slepen haha!!

Ben blij dat ze eruit zijn... als ik wel veel had gebloed vanacht meer dan 50cc dan moesten ze erin blijven zitten, maar ik had maar 20cc beide kanten..

Ja, ik zal rustig aan doen je hebt wel gelijk!! Als je niet zo'n last hebt wil je idd sneller dingen gaan doen, je moet overal bij nadenken ow ja dit mag ik niet en dat mag ik niet.. morgen zet ik mijn foto's erop denk ik dan ga ik douchen kan ik ze zien en foto's maken!!

Ik ga jou ook in de gaten houden als jij aan de beurt bent!!

liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi... ben ik weer hihihi...

Blij om te lezen dat de drains in ieder geval geen pijn doen, en het verwijderen ook niet! Ik moet maandag 0m 11:00 uur binnen zijn, kan ik eerst nog even zelf de kindjes naar school brengen en dan die kant op. Laatste daagjes aftellen voor mij... ik ga vanavond ook nog even onder de zonnebank... met een mooi kleurtje lijkt het me wel mooier hahaha.

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he? die laatste dagen!! Ja, nog even lekker onder de zonnebank is wel fijn...

Ik hou je in de gaten!

Ik ga nu zo voor het eerst douchen dan kan ik ze helemaal bekijken dat heb ik nog niet gedaan!

Ben erg benieuwd hoe ze eruit zien, dan kan ik de foto's er ook opzetten!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hay d-raakje

Wat fantastisch gevoel he, eindelijk BOOBS hihihhihi

Ik vond Blecourt ook een super fijne rustige man, geeft een goed gevoel als je onder zeil gaat he..

Goed om te lezen dat je amper last hebt, maar 240CC is heel erg mooi en natuurlijk hoor, ikheb 260CC en ben zeer tevreden

Gewoon een mooie volle B is het geworden, Ik heb nog even gekeken naar je foto;s maar kan niets vinden.

hoor graag waar je ze hebt staan kan ik even kijken en vergelijken. Ik wens je een prima hersel toe en veel plezier van je boobs.

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plaats ze nu even opnieuw, ik wou ze eigenlijk in mijn album zetten met wachtwoord maar ik krijg het niet voor elkaar!!

Iemand daar verstand van?

Het douchen ging wel heel raar gevoel dat de bh uit is ik had eigenlijk het gevoel dat ze er zo af konden vallen en dat ze bij elke beweging uit elkaar konden barsten haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei.... dat lijkt me een vreemd gevoel... wel fijn dat ze goed vast zitten hahaha! Ik kijk vanavond weer even... ga nu zo even naar Aruba hier op zolder... Ik had eigenlijk een verjaardag van een vriendinnetje... maar heb haar al gezegd dat ik waarschijnlijk niet kom, ik ben zooo moe... Heb de laatste weken met zieke kindjes gezeten en wil uitgerust zijn voor maandag, dus ik denk dat ik zo zal slapen onder de zonnebank.... Zij hebben zelf een kroeg hier in het dorp en daar viert ze dus ook haar verjaardag... maar ik ken er ook niemand en dan aan een spa te staan... ik bel ze nog ff snel. Heb haar gisteren al wel een boeket gegeven... maar even laten weten dat ik niet zal komen...

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

D-raakje

Ha ik was dan ook weer blij dat ik de BH weer aan mocht.. Maar dat gaat over hoor.

Nu alleen je foto's nog bekijken, zag net alleen de titel maar geen inhoud zoals je foto's.

Gr Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.