d-raakje Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Hallo allemaal, Ik ben ***** en 23 jaar oud, ik ga eindelijk een borstvergroting doen na jarenlang er over na te denken en de stap nog niet durven te nemen.. Gelukkig wil mijn moeder het voor mij betalen super lief natuurlijk maar zodra ik na mijn opleiding een baan heb ga ik haar wel terug betalen anders voel ik me er schuldig over.... ik heb een aa cup en mij nooit vrouwelijk gevoeld Ik droom ook vaak dat ik al een borstvergroting heb gedaan en dan ben ik echt super blij!! ik heb heel lang gewacht voordat ik de stap heb gezet want mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden al gezegd dat het mocht en dat ik mocht bellen. en daarvoor was ik er al op mijn 16de mee bezig dat ik dit graag wou.. maar nu heb ik eindelijk de stap gezet en nou kan ik niet wachten tot mijn 1ste consult!! Donderdag 15 september is het voor mij dan eindelijk zover ik heb een eerste consult met drs. blecourt van de bergmankliniek in bilthoven! Ik vind het echt super spannend en hoop echt dat het uiteindelijk heel mooi word!! ik zou graag op een volle b kleine c uit willen komen als dit mogelijk is!! Ik zal jullie verder op de hoogte houden!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rox89 Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 hai en welkom op het forum,wat fijn dat je borstvergroting in zicht komt en wat heerlijk dat je zo gesteund word door je moeder!hier op het forum kun je alle info vinden over klinieken, prijzen, voorbereiding enz enz,veel plezier en aftellen gewenst x Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkiet Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Hey d-raakje,Welkom op dit forum!Veel lees en kijk plezier gewenst!En nu aftellen naar je consult, spannend!Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sendai Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Hey meid welkom! Als er vragen zijn, shoot en binnen de minuut word je overstelpt met tips van de dames Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 woww spannend hè.. eindelijk boobies straks! Niet meer twijfelen, maar gaan met die banaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Welkom ! Spannend hoor maar wel ontzettend leuk Wij snappen je helemaal wb je niet vrouwelijk voelen. Dus ook ik zeg ga ervoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
girltalk_ Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Hai meis welkom hier..Wel super spannend voor je dat je zo snel aan de beurt bent.De count down kan gaan beginnen vertrouw er op het gaat allemaalgoed komen..Liefs simone Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammammie Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Wauw wat fijn voor je. Goed gedaan hoor de knoop doorhakken!Nog maar heel even aftellen en dan mag je gaan genieten.Ik zelf ben 9 sept. a.s. aan de beurt en kijk er ook erg naar uit!Liefs,Sammammie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Stoer hoor! Maar als je 1 keer de keus hebt gemaakt om ervoor te gaan dan kan het ook niet snel genoeg gebeuren he? Ik moet nog 1 maand wachten, dan is mijn dag! Ik ben nu al zenuwachtig en dit neemt toe, naarmate de datum dichterbij komt! Maar heb het er wel voor over. Zit er tenslotte ook al jaren mee, en ik leef maar 1 keer, dus huppakee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aapie Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Dr. de Blecourt heeft gouden handen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-raakje Posted September 4, 2011 Author Share Posted September 4, 2011 Super!! Ik vind jullie reacties allemaal super lief en meelevend!! Dat geeft me echt wel een goed gevoel Fijn dat er zoveel mensen meeleven!! Sammammie. spannend he? je hoeft nog maar 5 dagen te wachten!! nog even en dan is het zover kun je ze bewonderen haha wou dat ik al zover was!! Janine: moet je nog op consult of is het over een maand zover dat je de operatie mag doen? ik moet nog anderhalve week dan heb ik consult, kan eigenlijk niet wachten haha maja dat moet toch... linsxaap!! jij weet er natuurlijk alles van, dr. blecourt, hoe gaat het nu met jou? liefs D-raakje Link to comment Share on other sites More sharing options...
aapie Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Het gaat goed met me hoor! Donderdag moet ik op controle, ben zeer benieuwd wat ie er zelf van vind! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Nog 26 daagjes, dan krijg ik mijn borstvergroting! Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-raakje Posted September 14, 2011 Author Share Posted September 14, 2011 morgen is het zover!! mijn eerste consult spannend hoor!! ik laat jullie morgen weten hoe het is gegaan!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-raakje Posted September 17, 2011 Author Share Posted September 17, 2011 hallo allemaal, donderdag ben ik dus op mijn eerste consult geweest!! was wel spannend hoor! ik heb niet eens gemerkt dat hij aan mijn borst had gezeten haha zo zenuwachtig was ik denk ik. mijn moeder zei dat hij dat wel had gedaan nadat ik zei dat hij er niet eens aan had gezeten dat heb ik dus helemaal niet gemerkt! hij is idd heel eerlijk en zegt zelf ook dat hij wil dat het er natuurlijk uit ziet... ik zei dat ik het hoogst haalbare wou wat er wel natuurlijk uit ziet, ik kan dus tussen de 200 en 250 cc hij gaat zelf ook het hoogste proberen en kijken hoe dat er dan uit ziet. het zal dus op een b kleine c uitkomen 12 oktober word ik al geopereerd dat is dus over een maand al!! vind het echt super spannend maar ook wel heel eng.... ben zo benieuwd hoe het wordt!!! liefs draakje Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-raakje Posted September 21, 2011 Author Share Posted September 21, 2011 Zaterdag ga ik een week op vakantie naar turkije en dan nog 11 dagen te gaan voor mijn bv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naomi25 Posted September 21, 2011 Share Posted September 21, 2011 Ik zie dat we bijna gelijk aan de beurt zijn! Spannend!Kunnen we samen aftellen, voel je al eeen beetje spanning?xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stylista Posted September 21, 2011 Share Posted September 21, 2011 Dr. de Blecourt heeft gouden handen! Dr. Maas heeft diamanten handen! woooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii! Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-raakje Posted October 5, 2011 Author Share Posted October 5, 2011 Naomi wanneer ben jij aan de beurt dan en waar? Ik word woensdag om half 3 geopereerd, wel jammer zo aan het einde van de dag dan word ik nog zenuwachtiger!! Ik droom er al elke avond over haha.... Stylista ik heb je foto's bekeken! ze zien er mooi uit! hebben jullie ook medicatie van te voren tegen blauwe plekken en zwellingen en vitamine c? een vriendin van me heeft het anderhalf jaar geleden gedaan en zij had het niet ik denk dat het nieuw is... wel in voordeel van ons nog een weekje te gaan!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naomi25 Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Ik ga twee dagen later dan jij in het SLAZ door Nio. De leuke spanning begint bij mij nu toch een beetje te komen! Ik begin vrijdag met arnica druppels en vit c en neem al een tijdje extra gewone vitaminepillen. Ik smeer mn borsten nu ook in met bodylotion om ze een beetje soepel te maken, weet niet of het helpt maar baad het niet dan schaad het niet Hoe was je vakantie? xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-raakje Posted October 5, 2011 Author Share Posted October 5, 2011 Dat is idd een goed idee van die bodylotion!! idd spannend! leuk dat we zo kort achter elkaar zijn! kunnen we foto's van elkaar bekijken en hoe het gaat over berichten! Ben wel heel erg zenuwachtig voor wat komen gaat hoor!! ben benieuwd hoe het eruit gaat zien en hoe de pijn zal zijn ik ben ook al bezig met arnica druppels en vitamine c... dat moet het toch allemaal een beetje verlichten en de wond sneller gaan genezen!! Al aan het dromen over de operatie? haha Mijn vakantie was echt super!! heerlijk weer maja haha dat hadden jullie ook voor de verandering lekker zon zee strand vakantie gehad en nog lekker even bruin geworden! Ik ga twee dagen later dan jij in het SLAZ door Nio. De leuke spanning begint bij mij nu toch een beetje te komen! Ik begin vrijdag met arnica druppels en vit c en neem al een tijdje extra gewone vitaminepillen. Ik smeer mn borsten nu ook in met bodylotion om ze een beetje soepel te maken, weet niet of het helpt maar baad het niet dan schaad het niet Hoe was je vakantie? xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naomi25 Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Nog twee nachtjes... Hoe gaat het met de zenuwen? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-raakje Posted October 10, 2011 Author Share Posted October 10, 2011 Heey naomi!! Ja, idd nog twee nachtjes Ik ben erg zenuwachtig, kan het ook wel merken aan mijn lichaam... had vanacht en overdag vandaag diaree, buikpijn... is nu weer weg gelukkig denk dat het allemaal door de zenuwen komt! Ik v ind het zo spannend!! Ben zo benieuwd wat er komen gaat maar vind het ondertussen ook weer heel erg eng!! wat is jullie ervaring met roken ben tot nu toe nog niet gestopt... rook wel een stuk minder maar heb er nog wel moeite mee... is het heel erg als je blijft roken? ga wel proberen te stoppen hoor!!! het gaat op zich al de goede kant op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-raakje Posted October 11, 2011 Author Share Posted October 11, 2011 Nog 1 nachtje slapen voor mij en dan is het zover!!!! Dan krijg ik mijn nieuwe !!! Ik vind het echt super spannend!!! Ik zal mijn operatieverslag hier dan ook gaan schrijven! liefs!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sophietjee Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Veel sterkte en succes morgen! Hoop dat alles goed mag gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.