Ga naar inhoud

Lindasamadhan : 2 september 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb in februari 2011 mijn bv gehad in de wk,door dr.Visser.

Ik ben zeer tevreden,over de operatie,de nacontrole's en de wk zelf.

Ook over de keuze om voor dr.Visser te kiezen heb ik totaal geen spijt!!

Dus...ik ben erg tevreden...trouwens ook over het resultaat!!!

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik ben ook in de wk geopereert wel door dr damen

en ik heb al die voorschriften gewoon de dag van de operatie gekregen en niet op voorhand net als iedereen die er toen was dus jij zal dat ook wel gewoon dan krijgen als je geopereert wordt en een diclofenac krijg je ook daar voor de operatie dus geen zorgen

good luck xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Nou, de operatie is achter de rug! heb slaapverdoving gehad en dat vind ik absoluut geen aanrader!!!!! Ben 1x wakker geworden tijdens de ingreep en dat was niet fijn! heb alle medicijnen achteraf gekregen dus dat is goed gekomen! vannacht was niet fijn, heel veel pijn gehad, overdag gaat t wel goed! maandag mag t verband eraf, dan kan ik ze eindelijk zien want ik heb ze nog niet gezien... ben benieuwd! volgens mij zijn ze behoorlijk groot....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, daar ben ik weer! de avond van de koorts heb ik de huisarts gebeld en k moest meteen langskomen. hij had t verband eraf gehaald en de BH uit gedaan ( k vond t dood eng! hihi) maar er was gelukkig niks aan de hand, hij kon niks zien en de wonden waren niet pijnlijk als hij eraan zat... dus zover hij kon zien geen infectie gelukkig!! ik had gewoon pech en kreeg toevallig griep erbij!

k slik al vanaf zondag geen pijnstillers meer, dus t gaat erg goed!! alleen slaap k nog wel op mn rug. k durf nog niet zo goed op mn buik of zij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.