Ga naar inhoud

Lindasamadhan : 2 september 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden! vandaag heb ik mijn consult gehad in de WK bij dr visser! alles gepast en gedaan, maar k weet eigenlijk niet waar ze mn prothese's gaat plaatsen en hoe. is dit normaal? nadat ik mn prothese's gepast had was ik helemaal in de wolken en helemaal vergeten te vragen... ik ging er ook een beetje van uit dat ze t zou vertellen. iemand ook deze ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen k in de spiegel keek kon ik alleen nog lachen... was alles vergeten! is er veel verschil in waar en hoe ze het gaan plaatsen?

Haha herkenbaar!

De implantaten zullen waarschijnlijk geplaatst worden via de borstplooi, dat doet dr. Visser namelijk het liefst. Tenzij je een donkere huidskleur hebt, dan worden littekens erg lelijk dus heeft plaatsing via de tepel de voorkeur.

Er zijn 3 opties om de implantaten te plaatsen; achter tussen of voor de spier.

Voor de spier heeft de voorkeur, dit is het meest natuurlijk. Dit kan echter alleen als je voldoende borstweefsel van jezelf hebt, anders zul je randen zien.

Dual plane (tussen de spier) heeft het voordeel dat er geen randen zichtbaar zijn omdat de bovenkant van het implantaat is bedekt door de spier. Verder zakt het implantaat mee als je eigen borst gaat zakken in de loop der jaren, dit voorkomt het double bubble effect. Achter de spier kan ook, maar geeft vaak wel lelijke vervormingen als je bepaalde spieren aanspant.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en anders vraag je het maar of kun je wat rondkijken op het forum ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan weet ik bijna wel zeker dat ze t bij mij via de plooi zal doen, aangezien ik een tepelpiercing heb en ze al zei dat dat de kansen op infecties vergroot! bedankt voor je antwoorden parkiet!

groetjes

Graag gedaan! :)

Wel je piercing uitdoen he voor de operatie :P

Veel plezier met aftellen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

in principe voor de operatie geen piercings in hebben, en geen make up en dergelijke op.

heb je geen info gekregen ivm met voorbereiden? niet eten drinken, make up enz??

x

hoi rox!

Nee niks, beetje raar he? k heb aan de balie met afrekenen maar gevraagd of ik nuchter moest zijn en dat moest! verder helemaal geen info gekregen, heb alleen de prothese's gepast en ze heeft een beetje gemeten en gedaan.... en de operatie is overmorgen al!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker spannend!!

Ook geen bodylotion op doen he, je mag niets lichaamsvreemds op hebben namelijk.

Verder geen alcohol drinken en liefst ook geen knoflook voor de operatie.

Neem je ook 49.- mee voor een kliniekbeha? Die kun je bestellen aan de balie / per mail.

Heb je trouwens wel een recept meegekregen voor antibiotica en diclofenac?

Met diclofenac begin je de avond van te voren en ook neem je dan de antibiotica in.

Diclofenac ook meenemen naar de kliniek want vlak voor de operatie moet je er ook een inbrengen (rectaal).

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor geen zorgen maken :)

gewoon even bellen of mailen over wat wel en niet voor de operatie :)

best slecht dat je die info nog niet ontvangen hebt vind ik wel eigenlijk, maar misschien krijg je die info nog toegestuurd ik weet niet hoe dat gaat is per kliniek anders.

morgen gewoon even mailen of bellen met alle vragen die je nog hebt!

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel t idee dat het meisje achter de balie nieuw was ;) maar wel slecht dat k van niks weet! ik ga ze morgen bellen, alleen hoe we het gaan doen met de recepten weet ik niet want het is morgen al woensdag en de dag erna is de BV en ik woon in NLD en de kliniek is in BE. nou jeetje zeg.... wat een gedoe!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja morgen bellen en pas ophangen als je volledig geinformeerd bent!

dit is nou precies 1 van die redenen dat ik het niet heb op die wellness kliniek.

vind het echt belachelijk, als je nu niet op het forum zat kom je daar dus onvoorbereid aan en weet je maar niet hoe het allemaal loopt. BELACHELIJK!

succes meid, laat even horen wat ze je vertellen morgen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had wel t idee dat het meisje achter de balie nieuw was ;) maar wel slecht dat k van niks weet! ik ga ze morgen bellen, alleen hoe we het gaan doen met de recepten weet ik niet want het is morgen al woensdag en de dag erna is de BV en ik woon in NLD en de kliniek is in BE. nou jeetje zeg.... wat een gedoe!

x

Ik hoop dat je wat kunt regelen met je huisarts, dan kun je het waarschijnlijk zo meekrijgen hoor!

Ik woon ook in Nederland en heb de medicatie gewoon hier opgehaald.

Maak je maar geen zorgen hoor!

Gewoon even bellen morgen, komt vast goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.