Ga naar inhoud

prothese verschoven


Tessje

Aanbevolen berichten

vandaag telefonisch contact gehad met Dr Maas omdat ik me zorgen maakte over het "losse" gevoel in mijn linkerborst . Ik ben 4 weken PO edus het kan hopelijk nog goed komen. Zoals ik het omschreef denkt hij dat mijn prothese is verschoven. Nu moet ik 2 weken de kliniekbh dag en nacht dragen en niks meer doen met mijn linkerarm. Hij belt dan om te vragen hoe het gaat.

Ik baal er zo erg van! Ik heb nog nooit iets gegaan wat niet mocht.

Ik ben zo bang dat er een hersteloperatie gedaan moet worden.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Moet je een hersteloperatie zelf betalen als er zo snel iets mis is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tessje!!

wat balen zeg!

Hoe kan dat nou, dat je prohese is verschoven??? heel vervelend! hou je maar goed rustig hoor, zo min mogelijk je armen bewegen, misschien gaat het dan nog goed komen!

ik hoop het zo voor je!!

Geen id of je dit weer zelf zal moeten betalen, als ik jou was zou ik eens informeren bij jouw kliniek!

HEEL VEEL BETERSCHAP!!!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meid!

Wat vervelend, maar hoe weet de pc dat ie verschoven is? Wat zijn precies je klachten?

Ik herken namelijk wel jet losse gevoel. Ik ben nu bijna 7 maanden PO en bij mij is het helaas niet minder geworden... In mijn operatietopic en mijn topic second opinion kan je wat dingen teruglezen.

Ik hoop dat het allemaal goedkomt iig!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

het is niet zeker dat hij veschoven is, dat kan hij natuurlijk niet zien over de telefoon hahaha :P

Ben benieuwd hoe het over 2 weken is. Alleen heb ik het vermoeden dat het niet meer uit zichzelf gaat oplossen.

Over 2 weken weet ik meer tot die tijd rustig aan doen pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel ze ook nog een soort van verschuiven :unsure: maar ik ga 9 september terug voor controle dus dan vraag ik t gelijk.

Mss hoort het nog. Ik kan me herrinderen dat Saartje dat ook nog had en dat de pc zei dat ze nog wel even nodig hebben om vast te gaan zitten in je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ws het ook aandringen toen ik belde met de klachten. De 1e keer dat ik belde werd ik ook afgewimpeld maar mn man zei: bellen nu! Oké, wel iets aardiger, haha!

Maar tot nu toe ben ik er 3x geweest en werd er gezegd: niets aan de hand, terwijl het bij dus ook pijn doet en die borst harder aan het worden is.... Wil je niet laten schrikken hoor, je bent pas 4 weken PO en jouw PC zegt er tenminste iets over.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrik niet zo snel hoor meis!

Ik wacht het nog maar even 2 weken af, dan belt hij nog een keer. Vind ik op zich wel netjes. Maar mijn gevol zegt me gewoon dat het uit zichzelf niet meer gaat oplossen. Ze hadden toch inmiddels toch wel vast moeten zitten of niet?

Ik weet zeker dat ik dan wel mag komen als het niet veradenderd is

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

het is niet zeker dat hij veschoven is, dat kan hij natuurlijk niet zien over de telefoon hahaha :P

Ben benieuwd hoe het over 2 weken is. Alleen heb ik het vermoeden dat het niet meer uit zichzelf gaat oplossen.

Over 2 weken weet ik meer tot die tijd rustig aan doen pffff

Bij mij in ieder geval niet en ik ben haast 2 maanden po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrik niet zo snel hoor meis!

Ik wacht het nog maar even 2 weken af, dan belt hij nog een keer. Vind ik op zich wel netjes. Maar mijn gevol zegt me gewoon dat het uit zichzelf niet meer gaat oplossen. Ze hadden toch inmiddels toch wel vast moeten zitten of niet?

Ik weet zeker dat ik dan wel mag komen als het niet veradenderd is

Hier had het onder moeten staan :blush:

Bij mij in ieder geval niet en ik ben al bijna 2 maanden po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had in mijn linker borst ook zo een los gevoel.Het zoals hier wel eens eerde gezegd is....net een rauw ei wat je schud en dat je de doier heel en weer voelt bewegen.

Als ik bukte of op stond of soms als ik gewoon liep leek het net of hij verschoof.

Met 6 weken had ik het nog steeds en met 7 weken was het weg.Ik heb wel voor de zekerheid langer mijn sport bh gedragen dag en nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey!

Ik ga 16 september naar Plovier voor een second opinion. "Mijn" pc zegt dat er niets aan de hand is maar die pijn is echt niet goed. Links is perfect, zacht en zit vast, maar rechts blijft vervelend en lijkt nu dus helaas ook harder te worden....

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik ben benieuwd wat hij zegt, plaats je wel wat op het forum?

Ben benieuwd hoe het af loopt. Wat vind je trouwens van mijn borsten?

kan jij het zien dat het misschien verschoven is?

P.s het verschil in mijn borsten had ik voor de operatie ook dus dat is het niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Tessje,

Ondertussen ben jij een half jaar verder. Hoe is het nu met je 'losse' prothese? Is alles goed gekomen? Ik heb zelf op 2 feb. pas mijn eerste consult, maar zit uren dit forum door te spitten, pffff.

Ben je tevreden over het resultaat, ik vind je borsten trouwens erg mooi!! Ook al zijn je laatste foto's van 4 weken PO, maar ik kan me voorstellen dat het op een gegeven moment misschien minder interessant wordt haha.

groetjes BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tessje,

Heb je dual plane? Zo ja , als je spieren voorzichtig aanspan zie je ze nar de zijkant gaan?

Bij is na een week mijn rechter protese verschoven van onder de borstspier en ik moes weer onder het mes ( zie mijn topics)

Ik hoop voor je dat er alles goed zit , want anders is het geen pret. ...;(

Ik zou snel langs de klieniek gaan.

Sterkte ermee!!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.