Ga naar inhoud

filmpje van verwijdering protheses


Aanbevolen berichten

hey meiden,

ik vond laatst dit filmpje, en ben hier erg van geschrokken! ik had begrepen dat de vaste cohesieve sillicone niet konden lekken, maar dit schijnt dus helemaal niet het geval.

in dit filmpje zie je hoe een "oude" prothese verwijderd word en dat deze dus helemaal stuk is ik wist niet dat dit kon en heb dus ook vol verbazing gekeken.

niet voor dames met een zwakke maag trouwens.

ben erg benieuwd wat jullie hiervan denken!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kapot kan altijd maar lekken huh wat gek :blush:

Ik durf niet hihi moet ooit nog een wissel ondergaan :P

Omg heb gekeken!! Dat merk heb ik ook wat gek dat het zo lekt!! Mn arts had een prothese laten zien en daar kon je duidelijk op zien dat het vaste gel was :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waat!! Nou vind ik het toch minder fijn voelen :blush:

Je lichaam is altijd 37 graden toch? Ik denk dat er iets anders is gebeurt anders hebben veel meer vrouwen hier last van denk ik :blush: Wat moet het wel niet worden als je in spanje woont hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha je kan ook filmpjes vinden, waarop de protheses nog niet in het lichaam zijn geweest en waar ze nadat ze doorgesneden zijn toch na enkele minuten plakkerig/vloeibaar? worden, dus denk dat dit met al deze protheses zo is en daarom was ik ook zo verbaasd over dit filmpje, vraag me erg af of ze er standaard zo uitkomen??

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oej... vind het best slecht dat ze zeggen dat hij vast is :blush:

Hihi nee denk het niet kijk maar bij sabia na 17 jaar geloof ik (sorry als ik fout zit!!) heeft ze ze mooi mee naar huisgekregen :136:

Mm ergens zou het ook gek zijn als het vaste gel zou zijn want dan zou het niet soepel zijn :136: Mischien dat het bij extreme warmte fout kan gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een wissel gehad.

Prothesen waren 14 jaar oud, slecht en er zaten scheurtjes in.

De chirurg vertelde mij dat ze er gewoon uitglibberden toen hij de borst open had!

Waren dus niet zo plakkerig als op het filmpje denk ik!

Hij heeft de holte goed uitgespoeld en toen de nieuwe prothesen geplaatst.

Ik heb er nu wel spijt van dat ik niet heb gevraagd of ik de oude prothesen mee naar huis mocht nemen.

toen ik de nieuwe prothese vast had, vond ik hem heel erg stug (vergeleken met de oude prothese!)

Nu ze in mijn lijf zitten, voelen ze toch héél zacht aan!

Denk dus dat ze door de lichaamstemperatuur weker worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf dus echt niet te kijken he,hahaha,ga ik dus ook niet doen. 98.gif

Maar soms voelen mijn boobs dus echt ijskoud aan he, als ik bv in bed lig,dan voel ik dat de protheses koud zijn,brrr. 65.gif

Ja ik heb ze ook doorgesneden gezien,liet mn arts aan me zien,ach ja ze blijven ook testen en er komen steeds meer nieuwe ontwikkelingen ook natuurlijk,maar lekken lijkt me wel vreemd idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik moet gewoon de hele tijd aan dat filmpje denken ik krijg dezelfde prothesen! Morgen! Ik weet dat complicaties kunnen optreden en dat sommige vrouwen er ziek van kunnen worden, maar dat de prothese zacht en vloeibaar wordt in je lichaam :D dat is echt super eng... stel dat dat zich verspreidt... Ik word er bijna misselijk van en ik ben nu nog zenuwachtiger voor morgen. Ik dacht zelfs heel even zal ik het morgen afzeggen :S Ik ben nu kerngezond, wie weet wat er gebeurt indien de prothese er zo uitkomt :S zijn er hier vrouwen die zoiets hebben ervaren bij een wissel (voorzover zij dit weten natuurlijk?) met een hoog cohesieve prothese?

ps. die :) moet natuurlijk :( zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die smurrie was toch in zekere mate nog steeds cohesief? het was een plakkere smurrie dat redelijk bij elkaar bleef, een heel onsmakelijk gezicht, wat betreft het los snijden van die prothese door de chirurg, dat is een reactie van iemand en niet van van de chirurg zelf....

Idd door je lichaamstemperatuur worden de protheses zachter dan dat je ze voelt tijdens een consult, dus ook zachter na plaatsing in je borsten, daardoor ook het zweten, door je lichaamstemperatuur.

Ik heb ooit ook een filmpje gezien van een vloeibare prothese die stuk was, die kon je echt niet vast pakken die moesten ze er echt uitzuigen, vandaar dat ik net zei dat deze smurrie als je dat met de vloeibare silliconen vergelijkt nog redelijk cohesief was.... niet zo cohesief als een prothese op kamertemperatuur natuurlijk.

maar je moet wel hopen dat dit gewoon nooit gebeurd, en daarom beter elke 10 jaar een wissel kunt doen, zo kun je het zweten/scheuren beperken(hoe ouder de implantaat, hoe meer slijting aan de envelop, de envelop word dunner en gaat het scheuren en zweten makkelijker door de barriere of sneller) en de meeste implantaten scheuren niet voor de 10 jaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat gebeurt er als dit dus scheurt in je lichaam :o dan komt het in je lichaam terecht... wat zijn de gevolgen? is het kankerverwekkend? Ik kan me herinneren dat vloeibare gel kankerverwekkend was, dat was toch de oorzak dat Sylvie Millekamp borstkanker had gekregen, een lekkende silicoon. Als dit gewoon vloeibaar wordt in je lichaam door de temperatuur, heeft dat dan niet het zlefde effect als die oude siliconen?. Sorry.. ben echt beetje gestresst. Ik ben al helemaal voorbereid voor morgen maar dit filmpje komt niet echt op het goede moment .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi spillepootje het scherut echt niet in je lichaam ;)

En nee kankerverwekkend is het al helemaal niet!!! Dat is zelfs bewezen dat dit geen oorzaak is!!

Deze persoon heeft gewoon pech gehad, ze waren al slecht, arts sneed ze kapot? Nou ja dan krijg je een smurrie hihi

Komt goed meisje echt waat ^_^

Ik denk dat ik binnen 10 jaar eventueel een wissel onderga (ivm kinderen) maar daarna wil ik ze toch zo lang mogenlijk laten zitten hoor!! Hooguit rond de 45/50 een wissel? maar dan laat ik ze toch mooi zitten als er niks geks is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

gatverdegatver. Niet bepaald beelden waar je op zit te wachten

als je net implantaten hebt en een golfvloed van negatieve berichten in media hebt gehoord/gezien/gelezen.

Heb het niet afgekeken trouwens. ik ben nog zo gelukkig met mijn nieuwe tieten..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.