Ga naar inhoud

Wisselen nieuwe rage?


itsme78

Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

interessante topic..

Ik denk dat Veel vrouwen hun vrouwelijkheid meten aan boobies, als je ze dan eindelijk hebt en je vergelijkt dit met anderen en je wil ineens groter en meer cc's je gaat je rot voelen etc, terwijl je eigenlijk hebt wat je had gewenst, en dan toch ineens een rot gevoel krijgt door het aantal cc's dan denk ik dat het een eindeloze wissel word.. en een wissel niet de oplossinbg is, maar een goed gesprek met eventueel een psycholoog of een sexoloog veel beter op de plaats is dan een wissel, dan zit het probleem dieper..

en een wissel moeten we allemaal een keer de implantaten gaan niet levenslang mee he.... ookal heb je levenslange garrantie op een scheur, geeft ook de fabrikant het advies rond de 15 jaar te wisselen, en anderen zijn van mening dat 10 jaar beter is...(zou ik zeker doen)

Zoals sommigen hierboven hun wissel beschrijven, begrijp ik dat helemaal :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik vind wel dat iedereen zelf moet weten of zij een wissel willen. Maar misschien dat het niet na EEN week PO al gezegd moet worden. Daarbij komt dat er ook niet zo lichtjes over een operatie gedacht moet worden. Je lichaam krijgt een flinke optater van zo'n narcose, en het snijden, maken van een pocket, etc. Geef het allemaal gewoon even wat rust en wacht eerst je resultaat af voor je weer diep in de buidel moet tasten voor een wissel.

Ik zie hier veel meiden voorbij komen die veel meer cc krijgen/hebben gekregen dan ik. Maar ik ben blij met mijn 300 cc. Eerlijk gezegd, ik heb gewoon dikke tieten nu. Ik vind ze mooi, ze passen bij me en ze zien er uber natuurlijk uit.

Mocht ik ooit voor een wissel gaan, zal dat komen omdat mijn borsten zijn gaan hangen door zwangerschap en/of ouderdom of iets dergelijks. Maar zolang ik tevreden ben, komt er geen mes bij mijn boobies in de buurt.

Maar voor de meiden die niet tevreden zijn met het resultaat en/of complicaties hebben gehad.. Daarvan vind ik het serieus onwijs knap dat ze opnieuw onder het mes gaan! Uiteindelijk moet je er zelf helemaal tevreden mee zijn :1big_boobs:

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen moet doen en laten wat hij/zij zelf wilt,of ze daarna ontevreden zijn of tevreden tsja dat is hun probleem toch ?

Het is hun lichaam, hun keuze, hun pakkie aan.

In mijn topic werdt zelfs gezegd dat ik maar naar een psycholoog moest gaan ?

Alsof een ander weet wat het beste voor een ander is.

Ik ben zelf nu erg tevreden met mijn wissel, en heb dan ook veel cc's in mijn lichaam laten pompen ( 950cc ).

Zolang ik maar tevreden ben met mijn boobs :D

En daar kan een psycholoog niet tegenop in mijn geval !

jou wens was niet vervult, dat is een heel ander verhaal, waar ik het over heb is als iemand zijn wens wel is vervult, en dan doordat ze zichzelf met anderen gaat meten weer ongelukkig word......terwijl haar wens al vervuld was snap je?

en iedereen moet doen wat ie wil en zich goed bij voelt, en gelukkig zijn en kunnen worden met zichzelf.. dat is niet altijd alleen met PChirurgie te verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik denk ook dat je psychisch niet zo snel mee evalueert met je lichaam. Ik heb dat met het afvallen ook ondervonden. Op een gegeven moment had ik gewoon maat 36 (kom van 58-60), en dan pakte ik toch b.v. maat 42 omdat je in je gedachten helemaal nog niet zo slank bent, terwijl dat in werkelijkheid wel zo is. Zo is dat met borsten ook, je hebt zomaar ineens volle borsten, van t een op het ander moment terwijl je in gedachten nog plat bent. Je hebt gewoon soms op t begin een verkeerd zelfbeeld omdat het allemaal zo snel gaat denk ik. Nu ik 2 jaar op gewicht zit zie ik mezelf eigenlijk pas een jaar ofzo gewoon slank!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat vele ook teleurgesteld zijn omdat het kleiner lijkt ;)

Vele nemen echte borsten mee bijv een C! Dan krijgen ze een c maar prothese borsten ogen zoals een natuurlijke B.

Mijn tipje neem ook foto's mee van meiden met een borstvergroting!! Wil je dan een C neem dan een prothese C :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aarbeitje wist wel dat je het nie goed las, wist al toen ik het schreef dat iemand het niet helemaal goed las, vandaar mijn vetgedrukte deeltjes....XXX

maar dames wat is een cup nu eigenlijk???een 80 C is toch echt groter dan een 70 D, zelfs een 80 of 85 B is groter dan een 70 D, dat gedoe met een A, B, C, D, E cup snap ik nooit zo goed want er zijn zoveel verschillende omvangen met een cubletter erachter wat zoveel verschild...., in mijn ogen klopt er niks van hahahah van al die cubjes niet, ik met mijn kleine tietjes moet echt een 70 C, lijkt helemaal niet op een C, wat je verwacht van een C, het is eerder een A, een 75B word te ruim in omvang, een 70 b komt de breedte van mijn borst niet in... ik snap er niks van van al die cubs

:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen moet doen en laten wat hij/zij zelf wilt,of ze daarna ontevreden zijn of tevreden tsja dat is hun probleem toch ?

Het is hun lichaam, hun keuze, hun pakkie aan.

In mijn topic werdt zelfs gezegd dat ik maar naar een psycholoog moest gaan ?

Alsof een ander weet wat het beste voor een ander is.

Ik ben zelf nu erg tevreden met mijn wissel, en heb dan ook veel cc's in mijn lichaam laten pompen ( 950cc ).

Zolang ik maar tevreden ben met mijn boobs :D

En daar kan een psycholoog niet tegenop in mijn geval !

WAT ZEG JE NOU? is er gezegd dat je psychologische hulp nodig heb?

Nou dan kent ze zeker wel heeeeeeeel goed of ze heeft zelf voor psycholoog gestuurd :rolleyes:

En dat woordje pompen is van mij he :P

Maar moet iedereen toch zelf weten , als je het maar niet doet om mee te lopen want dan ben je verkeerd bezig.

En aardbeitje jij als koploper kan je wel zeggen hier op t forum met grote hoeveelheid ccs is zeker geen meeloper.

Wel jammer dat sommige :40: jaloers ofzo worden :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAT ZEG JE NOU? is er gezegd dat je psychologische hulp nodig heb?

Nou dan kent ze zeker wel heeeeeeeel goed of ze heeft zelf voor psycholoog gestuurd :rolleyes:

En dat woordje pompen is van mij he :P

Maar moet iedereen toch zelf weten , als je het maar niet doet om mee te lopen want dan ben je verkeerd bezig.

En aardbeitje jij als koploper kan je wel zeggen hier op t forum met grote hoeveelheid ccs is zeker geen meeloper.

Wel jammer dat sommige :40: jaloers ofzo worden :unsure:

precies ;) dat meelopen is zeker ongezond..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi komt ie cup maat uitleg :P

een 70D is het zelfde als 75C de omvang word groter en de cup in verhouding met omvang kleiner. Maar heb je een 70D zal je de cup van 75C ook passen ;)

Prothese borsten zijn vaak ronder als normale borsten en hebbend dus een grotere cup nodig. Als je een natuurlijke 75D hebt zul je met prothese borsten een 75E of soms F moeten nemen. Maar het lijkt dan dus een natuurlijke 75D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

Ik ben vandaag 7 weken PO en ik ben ook ontevreden en heb hier 23 sept een gesprek over met mijn pc omdat ik een wissel wil.

Ik vind dit geen rage, loop met niemand mee, maar had dit gevoel al 1 week VOORDAT ik geopereerd werd!

Ik moest 3 weken voor de operatie het bedrag over maken en 1 week voor de operatie zat ik zo enorm te twijfelen, maar het geld zou ik niet meer terug krijgen en mijn pc

wou niet groter als 325 cc erin doen. Had bij het 2de consult 375 cc aangepast en dit vond ik mooier, maar dit zou er volgens hem echt echt echt niet inpassen.

Ik vroeg een grote c kleine D en dit zou ik volgens mijn pc toch behalen met 325 cc.. als je mijn foto's ziet vind ik het meer op een B cup lijken en deze reacties krijg ik ook van leden hier. ( niet erg btw want ik vroeg juist om hun meningen ). Ook met de week wordt de ene borst kleiner of de andere juist groter? dit verschil zie je goed bij mijn nieuwe foto van 7 weken....

ik heb bekant 6 weken zitten huilen omdat ik toch 3400 heb neergelegd. Eigenlijk al wist dat ik niet tevreden was, maar dom van mezelf om het geld al over te maken en niet meerdere consulten aan te vragen. Daarom wil ik dus heel graag mijn wissel omdat ik ook mijn droomboobs wil...

ik vind dus niet van mezelf dat ik snel een wissel wil omdat ik onzeker of iets dergelijks wordt als ik foto;s zie van meiden met wel mooie boobies, maar omdat ik ook eindelijk me mooi, zeker en sexy wil voelen in kleding en bikini

Hey Juud ,

Ik zag daarnet toevallig je foto's , dat jij een wissel zou overwegen begrijp ik , indien het verschil tussen beide borsten met verloop niet zou bijtrekken. Ik denk dat ( en zo begrijp en interpreteer ik het toch) het er in dit topic vooral over gaat dat meiden steeds groter en grooter en groooooter willen terwijl hun resultaat vaak al super is. Dan wordt er gesproken over borsten die mooi van vorm zijn en effectief een stuk groter dan voor de bv.

Het gaat niet over wissels naar aanleiding van een fout bij plaatsing of iets dat fout loopt tijdens het herstel, dat is iets waarbij denk ik wel elke vrouw een wissel zou overwegen, of toch zeker een correctieoperatie.

grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi komt ie cup maat uitleg :P

een 70D is het zelfde als 75C de omvang word groter en de cup in verhouding met omvang kleiner. Maar heb je een 70D zal je de cup van 75C ook passen ;)

Prothese borsten zijn vaak ronder als normale borsten en hebbend dus een grotere cup nodig. Als je een natuurlijke 75D hebt zul je met prothese borsten een 75E of soms F moeten nemen. Maar het lijkt dan dus een natuurlijke 75D :D

Hehe heb ook net ontdekt dat proteses een grotere cupmaat nodig hebben. Ik heb nu eigenlijk een grote B ( waar ik overigens super blij mee ben ervoor had ik A en theezakjes) en bij het passen van Lingerie kwam ik uit op een C ( terwijl ze er echt wel als een B uitzien hoor). Is eigenlijk het bewijs dat je je niet mag focussen op de Cupmaat , na een Bv wil dat niets zeggen, gewoon kijken naar het resultaat in de spiegel ! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Tja...

Hier heb k eigenlijk ook mee gelopen..

Keek teveel fotos van anderen en iedereen wilde ineens wisselen.

Heb er zelfs aan zitten denken om te kappen met dit forum

omdat ik steeds weer onzekerder werd van me eigen boobs en ook een beetje jaloers.

heb nu besloten om gewoon geen foto;s mer te kijkn.. hoop dat het scheelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...

Hier heb k eigenlijk ook mee gelopen..

Keek teveel fotos van anderen en iedereen wilde ineens wisselen.

Heb er zelfs aan zitten denken om te kappen met dit forum

omdat ik steeds weer onzekerder werd van me eigen boobs en ook een beetje jaloers.

heb nu besloten om gewoon geen foto;s mer te kijkn.. hoop dat het scheelt

Jij bent wel de laatste die onzeker mag zijn hoor!

Ik herken het gevoel wel..

Iedereen neemt maar groter en groter...

Maar je moet je borsten gewoon vergelijken met je voorsituatie, dat maakt mij in ieder geval erg blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.