Ga naar inhoud

Lianneke : 18 februari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast Lianneke

Aanbevolen berichten

Gast Lianneke

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lianne en ik ben aan het rondkijken voor een borstvergroting. Voorheen had ik altijd een mooie volle D cup maar sinds er een dochter en tweeling jongens eraan hebben gezeten, ook nog eens 15 kilo ben afgevallen is er alleen nog maar een kleine c cup, vorm theezakjes, over. Ik heb nu een beetje van mezelf en een beetje van Hunkemoller (push up) maar zodra de bh uit is voel ik me minder vrouwelijk en mis ik mijn boobs.

Vandaar dat ik ze wil gaan vergroten en ben me in de kliniek en verhalen aan het verdiepen. Hoelang heb je pijn, moet je vrij nemen voor je werk etc etc.

Morgen ga ik een afspraak maken voor een consult maar ik weet nog niet wanneer ik me wil laten helpen (i.v.m. werk en zieke man thuis).

Allemaal veel vragen dus. Nu wil ik me laten helpen bij Aesthetisch Cosmetisch Centrum in Utrecht en ben erg benieuwd naar de ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianneke!

Heb je inmiddels al een consult gehad bij Aesthetisch Cosmetisch Centrum?

Ik denk, dat niemand hier op het forum daar geweest is...

Ga je ook nog naar andere klinieken? Zou het wel doen, om je zo goed mogelijk te orienteren, wat voor jou de mogelijkheden zijn!!

Succes!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Afgelopen dinsdag zijn wij, Yael en ikzelf, op consult geweest bij dr. Visser in de Wellnesskliniek in Genk.

Ik had hier al veel gelezen over dr. Visser dus was erop voorbereid :rolleyes: . We vonden haar heel drect, waar niets op tegen is, alleen ze was erg cru in haar uitspraken naar mijn vriendin vond ik. Zij was daar wel een beetje van slag door en ik vond dat erg naar voor haar. Ze gaat het wel doen, ze geeft aan dat ze liever iemand heeft die eerlijk is maar je kan erlijk zijn en het toch op een manier brengen dat je je niet klote voelt.

Ik had veel vragen en allemaal genoteerd. Tijdens het gesprek werden eigenlijk de meeste vragen al beantwoord.

Na wat opmetingen werd alles opgeschreven en konden we weer gaan. In de auto onderweg naar huis, 2 uur rijden, hebben we het nog lang erover gehad en onderweg ook aan de telefoon met onze mannen uitvoerig besproken.

We hebben donderdag het voorschot betaald en gaan dus 18 februari eindelijk de bv krijgen. Ik ben die van mij al een poosje zat, na een zwangerschap van een tweeling, na drie kinderen borstvoeding geven en na vele kilo's afvallen is er niet meer veel over van wat ooit mijn mooie vol D cup was. Nu is het een lege c cup, hangende zakjes zeg maar. Met bh is het goed te camoufleren maar wil gewoon weer mijn volle borsten terug.

Dr. Visser gaf aan dat ze niet zullen 'staan' maar dat vind ik ook niet mooi, ze mogen van mij juist wel 'hangen' als ze maar natuurlijk en lekker vol zijn. Dr. Visser was het daarmee eens en ik krijg dan ook 400cc rechts en 430 cc links (was me nooit opgevallen en niemand eigenlijk maar de expert zag het meteen). Spannende tijd dus, het wachten duurt altijd zo lang.

Ga zeker mijn verhaal hier doen vanaf moment supreme en daarna ook, met foto's en al.

Tot die tijd lees ik graag jullie ervaringen en doe ook zo een beetje kennis op wat niet te doen en wat wel.

Groetjes,

Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lianneke, leuk dat je je operatie datum al hebt gepland, ik ben ook vorige week door dokter visser geholpen. Op mij consult vond ik haar zo vervelend en had er helemaal geen zin meer in en ze deed kortaf enz.

Dus ik wou helemaal niet meer door haar geholpen worden maar na een paar goede verhalen en foto's van haar patienten gezien te hebben heb ik het toch door haar laten doen. Ik weet nog niet of ik tevreden ben het is even afwachten want alles is nog zo dik en strak en hoog, ziet er nog erg lelijk uit. Binnenkort zal ik foto's plaatsen dan kun je ook kijken. Maar het komt wel goed omdat mijn huid zo strak zat zit alles nog zo strak en hoog. Jij hebt een losse huid dus bij jouw zal het gelijk goed zitten.

groetjes wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianneke ,

fijn dat je jezelf mooie volle borsten kado doet ! Zoals je zegt , met kleren aan best te camoufleren maar eens die bh uit ... dat werkt toch op je gemoed . Je zal je zowiezo beter in je vel voelen .

Voor de meesten is het van klein naar groot , jij hebt al een D gehad dus daar hoef je niet aan te 'wennen' .

Mijn borsten 'staan' ook niet , kreeg laag profiel , maar dat hoeft voor mij ook niet . Als die bh maar gevuld is en ik vind het ook 'natuurlijker' lijken als ze een beetje hangen . Op mijn leeftijd hoef ik ook niet met van die 'rond stekertjes' rond te lopen dus ik ben echt tevreden .

Voor jou wordt dan ook die ongelijke grootte opgelost . Ja , een experte ziet dat meteen . Gelukkig maar hé , bij een bv worden kleine verschillen groter en dan had het zeker wél opgevallen wanneer niet gecorrigeerd .

Van Dr Visser lees je hier al meer dat ze wat nors overkomt maar ze zegt waarop het staat en je weet meteen wat je kan verwachten . Voor mij is dat de juiste aanpak maar kan me inbeelden dat het voor sommigen wat 'hard' overkomt . Volgens mij is haar karakter gewoon zo . Ach , als ze haar 'werk' maar goed doet en dat doet ze :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianneke...

Ik heb mijn operatie op 04 februari ook bij Dr visser in Genk... ben echt ongeduldig aan het worden omdat ik eigenlijk al van september ermee bezig ben...

ik denk echt dat je een goede keuze hebt gemaakt qua PC en kliniek! maar dat is mijn persoonlijk oordeel... ik was op eerste consult geweest bij een andere PC maar omdat ik zo twijfelde met wat hij me zei, heb ik gelijk een 2e consult geboekt bij Dr Visser. Ik had me ook voorgenomen op een vrouw die zeer kort en cru was, maar dat was bij mij heel goed meegevallen! ze was blijkbaar in een zeer goedlachse bui! :-) heel prettig.. ze was rechtuit, maar dat mag voor een chirurg vind ik, anders weet je nog niet waar het op staat!

dan zitten er maar 2 weken tussen mijn operatie en de uwe, ben echt benieuwd voor ons allebei.. ik heb nog geen kinderen gehad en ga dus een gewone vergroting laten doen... ik heb nu een zeer kleine B (misschien zelfs a-cup) en wil graag naar een volle C tot normale D gaan... ik krijg dan ook 320cc aan beide kanten voor de spier. waarvan 1e borstplooi moet worden verlaagd. ik hoop hier dus op minimum een grote C uit te komen!

zoals ik al zei ben ik al vanaf september (toen mijn besluit vaststond) bezig met op te zoeken, te lezen, te plannen... dus als je vragen hebt mag je ze altijd stellen, als ik er antwoord op weet zal ik je zeker helpen!

groetjes Stefanie!

En welkom op het forum!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Lianneke

vandaag is het de 18 de he hahaha en heb je vandaag de operatie gehad hoe is het gegaan

is het na wens en hoe is de operatie verlopen hoor graag van je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen donderdag was het dan eindelijk zover. Al erg vroeg, 04.30, vertrokken wij samen met vriendin en haar man op naar Genk. Mijn vriendin en ik zouden tesamen de BV laten doen. Zo kun je, buiten dit forum, ook nog het wel en wee delen (hoe voel jij je, steekt het daar bij jou etc). Daar aangekomen, om 07.00 uur, moesten we wachten. Mijn vriendin moest er om 07.30 zijn en ik 08.30. Eerst werd mijn vriendin opgehaald en werden er voor foto's gemaakt. Daarna werd ze naar haar kamer gebracht. Toen kwamen ze mij halen en werden er ook foto's gemaakt waarna ze mij en mijn man naar de kamer brachten. We zaten tegenover elkaar (konden niet op 1 kamer, was wel jammer). We moesten ons uitkleden, erg sexy zo'n groene schort, en een flitsende onderbroek over onze eigen aan doen. Oh ja en niet te vergeten het leuke mutsje. Tja en toen was het wachten. We hebben nog leuke foto's gemaakt in onze operatieoutfit, even gekeken naar elkaar en toen ging mijn vriendin. Haar man en wij hebben daarna op mijn kamer tv zitten kijken tot ik gehaald werd, ca 45 minuten laten. Nu ging het gebeuren. We liepen naar beneden en daar aangekomen moest ik op een tafel liggen met de armen wijd. Ik stelde me netjes voor en vroeg om een extra dosis roes omdat ik van een vriendin had gehoord dat zij wakker was geworden (in een andere kliniek is zij geweest). Maak je maar niet druk zeiden ze, wij zorgen goed voor je. Ik ben gaan slapen en werd wakker in mijn kamer met manlief en vriend om me heen. Was wel even goed kijken waar ik was, alles draaide maar ik voelde me super. Leek wel of ik in een fantastiche droom zat. Ik voelde me ook lekker. Sprak wel met dubbele tong dus de zuster zei dat ik beter maar even kon gaan slapen. Na een uur werd ik wakker en kreeg ik beschuit en een cola. Nu ben ik geen fan van cola maar de zuster gaf aan dat het goed voor me was. Wat een ontzettend aardig personeel overigens. Ennn dokter Visser, echt topwijf. Op mijn consult had ik nog wel zoiets van, jij kan wel een coach gebruiken (laat ik er nou 1 zijn) in het omgaan met mensen maar eerlijk is eerlijk, het is een vakvrouw met humor. Okay nadat ik de cola en beschuit op had konden we naar huis. Ik had nog wel honger dus we hebben nog een broodje en cola gehaald (tegen de misselijkheid) en toen zijn we gaan rijden. Ging eigenlijk prima, hobbeltjes waren gevoelig, en we waren zo thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lianneke,

Leuk zo samen met je vriendin, jullie boobies zijn op dezelfde dag geboren, schept toch nog een extra band zou ik zo denken! :3:

Goed dat alles je zo goed is meegevallen, binnen 2 daagjes ben je alweer 1 weekje po, gaat toch vlug hé!

Geniet van ze :55: en nog een goed herstel gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vervolg van mijn verhaal.

Bij thuiskomst ben ik naar bed gegaan en lekker gaan liggen, verstelbare lattenbodem is toch ideaal. Ik heb me lekker laten vertroetelen door manlief en hij is een kanjer (maar ja het is ook zijn tweeling he, hahaha).

Ben na innemen van de zetpil en paracetamol om 23.00 uur in slaap gevallen, op de rug, en om 05.00 uur werd ik wakker van de pijn. Ben wel lekker blijven liggen, kon ook nog niet veel, en om 09.00 uur eruit gegaan met manlief. Hij heeft me lekker gedouchet en nieuwe compressen erop gedaan. Wat een zaligheid was dat de eerste paar dagen zo verzorgd te worden. De volgende dag, vrijdag 19e, trok het allemaal wel, beetje pijn maar met de pijnstillers (paracetamol) was het goed te houden, vooral als ik niet bewoog. Dat ging zaterdag ook nog zo maar ik wilde er 's middags even uit dus zijn we nog even wat boodschappen gaan doen. Heel voorzichtig maar het ging prima. Zondag ging het al beter met me en ik merk dat ik me moetst inhouden om niet van alles te willen doen. Heb dus wat laatjes opgeruimd, kleine schoonmaakklusjes gedaan en zelfs maandag even via thuis ingelogd op het werk en wat werk gedaan. Merkte wel dat ik na een paar uur echt moest gaan liggen, kreeg veel steken. Dat is dan wel even vervelend.

Verder houd ik me netjes aan de 'regels' dus geen zware dingen tillen etc. Valt me niet mee want ik ben vrij eigenwijs van aard en wil snel de draad weer oppakken. Volgende week dinsdag gaan de hechtingen eruit en dan mag ik woensdag weer autorijden. Als alles meezit wil ik dan ook weer gaan werken. IK heb geen werk waarbij ik moet tillen dus lijkt mij best te doen. Ben overigens daar echt aan het zoeken wat nu verstandig is, wordt gek van alles wat je leest omdat de ene arts zegt drie weken niks doen en dan kan je alles weer, de ander 6 weken.

Ik luister wel naar mijn lichaam en mijd zwaar tilwerk de aankomende 6 weken, dan zit ik geloof ik altijd goed.

Leuk om van iedereen een reactie te krijgen. Had niet eens de reacties gezien, snap nog niet zoveel van de site dus ben nog aan het uitproberen.

Nou dames, mochten jullie tips hebben voor me, ik sta er zeker voor open, hoor graag alles handige en bruikbare tips.

Oh ja en ik heb in de linkse al wel luchtbelletjes (mini) maar rechts nog niet, kan dat? Oh en ze zakken nog niet, met hoeveel dagen begint dat?

Uhh Mag je de borsten al masseren?

Dat was 'm voor nu. Ga nu lekker mijn bed in. Morgen weer een dag, samen met mijn twee nieuwe boobs.

XX Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas een week PO , dus niks forceren .

De eerste 6 weken moeten je protheses inkapselen en indalen , al gaat dat laatste (ongemerkt) door tot 3 maanden en veranderd de vorm van je borsten zelfs nog tot 1 jaar PO . Het is dus idd verstandig je 'aan de regels' te houden die eerste 6 weken . Als je teveel doet zal 't wel merken : overbelasting van de borstspier rezulteert in steekjes en pijnscheuten . Kan geen kwaad maar is niet leuk .

Bellen , hobbels en bobbels is allemaal normaal .

Tijdens je herstel zullen beige borsten niet 'gelijk' herstellen : dus even vlug indalen of beweeglijker of zachter worden bvb . Het zijn dat ook 2 aparte wonden met een aparte genezing .

Indalen merk je zelf pas na 2 weken , alsook vocht dat begint weg te trekken en onzwelling . Er begint pas na 3 wekn enige vorm in t ekomen en de - min of meer - uiteindelijk vorm zie je pas na 3 maanden .

BORSTEN NIET MASEREN !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips en info. Fijn om te lezen, voel me daar nogal alleen in. Ga niet bellen naar Welness om te vragen of je de borsten mag masseren en dan is het forum wel ideaal. Eigenlijk voel ik me goed en gaat het ook goed. Het is nu 6 dagen na BV en kan eigenlijk al wel aan het werk. Wacht netjes tot de hechtingen er dinsdag uit gaan en ga woensdag op mijn gemak beginnen. Heb geen zwaar werk dus gaat goed komen.

Nog wel even dit. Wanneer mag je dan aan je borsten zitten en masseren? Zodra de hechtingen eruit gaan of nog langer wachten?

Voor degene die morgen gaan SUCCES en het valt echt mee.

XX Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.