Ga naar inhoud

Ukkie : 11 oktober 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

volgens mij gaat het om dezelfde prothesen!

dat het bovenaan wegvloeit komt doordat ze voor 85% gevuld zijn.

Hierdoor bewegen ze beter mee met je eigen borst, ziet er veel natuurlijker uit.

zoals ik hier al vaker gelezen heb werkt Plovier alleen met ronde prothesen.

wat wel kan is dat Plovier de prothesen bedoelde die voor 100% gevuld zijn!

bij deze prothesen worden de borsten veel ronder omdat ze niet een druppelvorm aannemen zoals die van 85%

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste protheses zijn voor 85% gevuld, zowel rond als druppel, alleen een paar uitzonderingen niet, zoals de mcghan 510 die stevige druppelvorm wat niet plooit maar waarmee je ook geen grote borst creeert, en volgens mij zijn ook de ronde high profile 100%, maar over het algemeen alle protheses 85% gevuld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Dr Nio had protheses ook 400 cc

die rond waren maar zeg maar van boven niet helemaal 85% gevuld

noemde hij het dacht ik,

weten jullie of dit model

ook bij Plovier gebruikt wordt en hoe het heet en

welke het zijn...

Liefs Ukkie xxx

Plovier heeft deze idd. Dat zijn gewoon ronde prothese, low of medium profile 400cc 85% gevuld.

High of extra high profile 400 cc zijn 100% gevuld.

Het zit hem in de High of Extra High die percentages. Als Plovier bijv 500 cc low of medium profile voorsteld dat zijn deze ook 85% gevuld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier heeft deze idd. Dat zijn gewoon ronde prothese, low of medium profile 400cc 85% gevuld.

High of extra high profile 400 cc zijn 100% gevuld.

Het zit hem in de High of Extra High die percentages. Als Plovier bijv 500 cc low of medium profile voorsteld dat zijn deze ook 85% gevuld.

dit zal ook nog wel van het merk afhangen.

Ik heb bv. 400CC high profiel van eurosiliconen en die zijn 85% gevuld

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi ik heb dinsdag een bv gehad bij dr Plovier, er zijn cereform medium profile 400CC achter de spier geplaatst,willen jullie eens naar mijn fotos kijken en reaktie geven of het mooi zal gaan worden, spleetje?

Ik heb echt veel pijn en het staat heel strak, hoe lang duurt het ongeveer voor het een beetje minder pijn zal doen? ik gebruik wel mijn medicatie maar ondanks dat pfff valt de pijn me echt tegen.

Het is met een goed doel denk ik maar, liefs UkkIE

oHJEE IN VERKEERDE TOPIC GEZET, MAAR WEET NIET HOE IK KAN VERWIJDEREN??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb dinsdag een bv gehad bij dr Plovier, er zijn cereform medium profile 400CC achter de spier geplaatst,willen jullie eens naar mijn fotos kijken en reaktie geven of het mooi zal gaan worden, spleetje?

Ik heb echt veel pijn en het staat heel strak, hoe lang duurt het ongeveer voor het een beetje minder pijn zal doen? ik gebruik wel mijn medicatie maar ondanks dat pfff valt de pijn me echt tegen.

Het is met een goed doel denk ik maar, liefs Ukkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Ukkie!

Ik ben 1 okt geopereerd door Plovier. Ik had een A-cup en heb 450cc gekregen.

Na vier dagen was bij mij de pijn weg. Maar ik heb er ook weinig last van gehad vind ik.

Ik heb al gereageerd in de gallerij, vind ze al al erg mooi meid!

Dat worden een stel prachtige grote borsten!!!! :136:

Het staat nu nog strak, waarschijnlijk veel vocht.

Ik hield zelf ook veel vocht vast, ook tussen mijn borsten.

Pas als dat weg is zie je je spleetje ook beter.

Bij mij was binnen twee weken alle vocht weg!!!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ukkie

heb natuurlijk meteen ff je foto,s bekeken,en jeetje,wat ene mooie en zeker ook grote boezem,en dat met 400cc achter de spier,heel mooi!

en ja dat alles strak staat,is erg logisch,vergeet niet dat je spieren nu nog moeten oprekken he,ren jij maar eens 3rondjes strand,rekken je spieren ook op als je dit normaal nooit doet,en gevolg,spierpijn7.gif dus nu heb je dat ook met je borstspieren,dat word met de tijd vanzelf minder en draaglijk.

vind je boezem er mooi uitzien voor net 3dgn po en beloofd jou straks wel een mooi decoletecool.gif

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je hebt prachtige borsten!! gefeliciteerd hoor!! en dat spleetje komt er ook!! hij zit er nu al bijna!!

komt goed, als alles straks wat soepeler word!! het ziet er fantastisch uit hoor!!

sterkte met de pijn, doe het maar rustig aan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ukkie,

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe boobies!!! :64: Ziet er nu al heel mooi uit, dus dat belooft voor de komende weken/maanden, spleetje komt ook wel goed! :D

Wens je een voorspoedig herstel! :35:

Liefs, :54:

PS: heb verschillende topics van jou samengevoegd, dan staan al je vragen die je had voor je bv en ook nu na je bv mooi samen in één verslagje. :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor jullie reakties,

pijn gaat helemaal goed, neem alleen voor de zekerheid snacht nog een paracetamol,

Wel ben ik denk ik ongeduldig wil zo graag het eindresultaat zien,

zijn wel al wat aan het zakken maar mis die bolletjes aan de

bovenkant nog, hoe lang duurt het zakken ongeveer en hoe lang duurt dat.

XXXX Ukkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.