Ga naar inhoud

Ukkie : 11 oktober 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vind dit mooie borsten,Foto 1+2 zijn zelfde vrouw) kunnen jullie me vertellen welke cup maat dit is, ik heb zelf een b-cup hoeveel cc zou erin moeten en kunnen jullie zien of dit op onder de spier of dualplane is gezet.

liefs ukkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

cupmaten zijn adh van je omvang pas aa nte geven dus heb je 75 omvang van je borstkas dan is de cupmaat hoger dan als je 85 hebt of 90 vandaar dat de moeder van ukkie een c heeft die zal dan omvang waarschijnlijk 85 hebben ofzo.. dus je kunt niet zo geod naar de cupmaat kijken vind ik als je grotere borsten wil maar naar het aantal cc's de ouderwetse rijstzakjes of gehakt ( wel in zakje) in je bh en maar kijken hoe groot je wilt eindigen dan heb je ook nog de projectie ( hoe ver wil je dat je borsten naarvoren staan) breedte ne de vulling van het implantaat..dus het meest wijze is je arts foto's te brengen van deze borsten die weet met jou lihcam dan wel in te schatten ongeveer hoeveel je nodig hebt.KORTOM het is van heel veel factoren afhankelijk en 300 cc staatneit hetzelfde bij elke vrouw ookal heeft ze omvang 75 de 1 is dik en eheft weefsel de ander dun dus kijk op het forum naar vergelijkbare lichamen zoals jij hebt dat deedc ik ook en dat hielp mij enor,m ben zowat expert nu hahaha na 1 jaar moet ik opnieuw dusd an laat je niets aan toeval over wil dit keer dat ze mooi worden .... nog 1 week krijg ik nieuwe ..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

die fotos die je mooi vind komen van de website van be-clinic zijn het werk van dr plovier ik denk zelf dat het een D/E is, maar als je ook bij hem op consult gaat kun je het hem vragen :D

ik wou eerst ook die fotos meenemen naar hem toe maar heb voor grotere gekozen :)

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, nou ben vandaag toch ook op consult naar Dr Nio in Amsterdam gegaan,

wat een super aardige man en zo relaxt duidelijke uitleg en ook protheses gepast.

Ik kom ook bij hem uit op 400 CC, zelfde als ook Plovier had gezegd vorige maand

bij mijn consult, Plovier had 400-450 cc aangeraden,

(maar na passen vind ik 450CC toch ff te groot)heb nu een grote b kleine c zegt Nio en dat zal dan een E worden... o my god hihi

allebei geven ze aan dat ik het op de spier kan laten zetten,

heb genoeg huidweefsel ofzoiets en hij gaf aan dat bij mij dual plane

waarschijnlijk dubble bubble wordt...

Nio zei ook dat het echt mooi zal worden omdat hij zegt dat ik vanmezelf al

hele mooi borsten hebt..Thx Nio hihi

Maar wat nou zo moeilijk is, ik weet nu helemaal niet meer wie ik moet kiezen, Plovier maakt zulke mooie boobies als ik de fotos kijk van dames die bij hem gewwest zijn en van Nio zijn er weinig foto's, mijn eerste keuze was ook absoluut Plovier!!! maar nu ga ik echt twijfelen, wordt echt gek van mezelf nu.

Kunnen jullie me aub nog tips geven, veel liefs Ukkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook Nio zeggen, die is echt een kunstenaar ivm de littekens, vind ik ook niet onbelangrijk, kijk maar naar de littekens van Femmy, no offence ladies, maar zo mooi heb ik ze nog niet bij Plovier gezien! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een plovier lover :) kan hem echt enorm aanraden, mijn borsten zijn erg natuurlijk geworden en das natuurlijk ook best belangrijk :)

inderdaad doen wat je gevoel ingeeft want nio maakt ook zeker hele mooie boobies!!

moeilijk he, kiezen tussen 2 goede pc's! maakt het in prijs of afstand veel uit? misschien kun je op basis daarvan beslissen, want in beide ben je in goede handen! wel fijn trouwens dat ze beide hetzelfde zeiden !!

succes met kiezen meid!,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik heb begrepen zijn het beide prima artsen, als ik jou was zou ik gaan voor diegene waar je het meeste vertrouwen in hebt!

En welke van de twee heeft het meeste ervaring met boobjobs???

Weet je het dan nog niet kies je voor diegene die het dichstebij is..

De prijs zou bij mij zo een beetje het laatste zijn wat ik in overweging zou nemen!

Vertrouwen en ervaring!!

heel veel succes!! groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ukkie,

Wat fijn dat het consult zo goed is bevallen bij dr. Nio! :101:

Ook een mooi aantal cc's (al zeg ik het zelf :35: )

Ik ben natuurlijk hardstikke partijdig :36:

En ik ben niet bij Plovier op consult geweest...

Ik wilde gewoon in een kort tijdbestek geopereerd worden en dicht bij huis was voor een belangrijke factor.

De prijs is daar ondergeschikt aan geweest voor mij.

Volg je vrouwelijke intuïtie en je zal hoe dan ook met een mooi stel borsten eindigen :38:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , hier nog een dr. Nio - aanhanger :3:

en volgens mij zijn er toch aardig wat meiden hier door dr. Nio geholpen dus moeten er ook flink wat foto`s van zijn werk op het forum staan ? Of misschien via pb ?

Ga op je gevoel af dan zit je violgens mij altijd goed want ze zijn beide erg kundig.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, heb toch besloten om mijn 1e keuze te doen

en toch voor Plovier te kiezen, ik hoop zo dat het een

goede keus is...pffff

Ik heb keuze gemaakt vooral omdat ik de foto's allemaal van hem zo mooi vind,

maar hoop dat het met 400cc niet al te groot zal worden, vertrouw

ermaar op.. ja toch !!

Liefs Ukkie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Wat ik nog wel ff wil vragen, ik zou kiezen voor

ronde protheses 400 cc maar Dr Nio had protheses ook 400 cc

die rond waren maar zeg maar van boven niet helemaal 85% gevuld

noemde hij het dacht ik, hij zij dat het zo mooi

zou worden bij mij, ik heb met Plovier alleen de

volledig ronde besproken, weten jullie of dit model

ook bij Plovier gebruikt wordt en hoe het heet en

welke het zijn...

Liefs Ukkie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.