Jump to content

Ukkie : 11 oktober 2011 : Dr. Plovier : BeClinic

Recommended Posts

Hoi allemaal, ik ben ukkie 19 jaar en wil graag een bv, ik heb nu 75 B, en wil graag een grote C- kleine D-cup

ik ben op consult bij dr Plovier geweest en hij wil 400 - 450 cc op de spier plaatsen bij me, nu ben ik bang dat

ik misschien straks een dikke e-cup heb en dat vind ik echt te groot, ik echt niet groter dan D. ook hoorde ik dat je

met op de spier snel last hebt van hangborsten als ze te groot worden, Ik wil trouwens ronde siliconen, maar

nu ga ik steeds meer twijfelen of ik wel de juiste keus zal maken en of ik niet beter naar dr Nio kan gaan dat is toch

een ziekenhuis, kunnen jullie me misschien advies geven. ik zou graag borsten willen zoals op bijgvoegde foto (ben ik niet hihi)

Thx alvast allemaal, Ukkie

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Hey meid,

je moet je niet blind staren op cupmaten.

Op de foto is trouwens wel minimaal een E-cup hoor hihi.

Een E klinkt echt veel groter dan het daadwerkelijk is.

Je kunt beter iets groter dan te klein nemen is mijn ervaring.

Liefs

Hoi meiden, Thx voor jullie reaktie, ik heb net even bij esther haar

foto's gekeken, het is super mooi

en inderdaad E klink groter dan het is hihi,

maar Esther jij hebt ze dual-plane laten zetten ik, ik wil ze met

hoog profiel maar dan worden ze op de spier gezet,

zal dat wel mooi zijn dan... of gaan ze snel hangen???

liefs Ukkie

Hoi Ukkie,

Laat je niet gek maken door degene die jou een grotere cupmaat willen aanpraten hoor, doe gewoon wat jij wilt.

Wat betreft Dr Plovier zie ik op het forum dat hij toch wel redelijk snel veel cc`s (grotere cupmaat??) erin wil stoppen.

Zelf ben ik naar Dr Oelbrandt geweest in Belgie, qua cupmaat kan ik wel zeggen dat hij luisterde naar wat ik wilde.

Succes met jouw BV-traject,

Cassandra

Echt naar je gevoel luisteren en anders passen met rijst?? Dan kan je thuis kijken wat je zelf het mooiste vind, want dan krijg je wel een globaal beeld.

Cc's blijven lastig om te kiezen, pakt ook per persoon anders uit natuurlijk.

hoi Ukkie, ik heb 6 weken geleden 340 cc op de spier gekregen, en ik kom nu uit op een 75d, maar ik kan ook een 70E. Ligt er net aan hoe de bh valt. Maar ik vind het bij mezelf heel natuurlijk, als ik ga liggen , vallen ze ook mooi naar de zijkant, en een mooie spleet ertussen. Ik persoonlijk ben er heel blij mee, vooral omdat het zo natuurlijk oogt. xx

ook ronde siiliconen , high profile

Hoi allemaal, Thx voor jullie lieve-snelle reacties, ik vind dat dr Plovier

wel erg mooie :1big_boobs: maakt maar door mijn twijfelen ben ik dan

weer bang dat ik de verkeerde keuze maak, verkeerde dokter etc verkeerde grootte

...stom he dt twijfelen..

Ik heb ook bij andere meiden verhalen zitten lezen maar kan soms

helaas dan weer geen foto´s zien...

Ik had bij dr Plovier wel een foto bij me zoals ik het wil...ik wil eigenlijk van die sexy borsten

die mooi hoog staan en niet uit elkaar, plovier zei dat het amkkelijk kon, genoeg ruimte enzo hihi

Graag hoor ik nog tips of adviezen van jullie, liefs x ukkie :53:

Ps ik had deze foto in bikini meegnomen naar Plovier maar zou heel graag zulke borsten zoals

foto 2 willen krijgen, weten jullie welke maat dat is.

Hoi Ukkie,

Ik ben van oordeel "neem ze niet te klein". Het went enorm snel en ik vind dat een siliconeborst veel kleiner uitvalt. Ik heb zelf in april een bv ondergaan en heb spijt dat ik ze niet wat groter genomen heb. Ik heb 280cc. Ik zit op een 75D. Maar zo lijkt het helemaal niet. Je ziet er amper iets van, en das wel heel jammer.

Succes met je keuze....

Die laatste meest rechtse foto is toch van dit forum?

Je zou haar kunnen vragen welke maat ze heeft. Ik schat ook een E.

Op de spier lijkt vaak wel natuurlijker. Maar achter beschermd weer tegen hangen.

Wel is op de spier minder pijnlijk.

Bespreek je vragen nogmaals met plovier. Of mail hen, dan krijg je vanzelf antwoord daarop.

En je kunt altijd voor een second opinion elders gaan, het is natuurlijk niet niks.

Passen met zakjes rijst heeft geen enkele zin.

Want hoe breed is b.v. de prothese waar jij voor kiest? Hierin zijn namelijk verschillende breedtematen in. Een smallere prothese geeft een hogere vorm dan b.v. een brede prothese (als je tenminste dezelfde cc`s neemt).

Neem je een ronde prothese of kies je voor een druppelvorm. Laat je de prothese boven de spier of deels onder de spier plaatsen. Zo zijn nog wel een aantal redenen te bedenken waarom passen met zakjes rijst geen zin heeft.

1 ding heeft zin: wat wil jij.

Succes met jouw keuze,

Casandra

Hoi allemaal

Ja meest rechtse foto met t/shirt omhoog is inderdaad van dit forum, maar kan niet meer

vinden van wie hihi...weet iemand avn jullie het misschien, ga haar

dan even berichtje sturen,

Lees overal en bij iedereen dat het kleiner uitvalt als gedacht, een vriendin van me

heeft van zichzelf d/e cup maar dat is wel megagroot hoor en schijnt bij bv minder groot te zijn al echt.

plovier had het over 400/45o cc en zou tijdens de operatie zelf inschatten wat het moiiste is,

ik ga er van uit dat hij het het beste weet..ja toch

Kusz van mij

Hai Ukkie,

In februari ben ik met 400cc van een 80B naar een 80D gegaan.

Ik had aan dr. Nio gevraagd om een natuurlijk ogende C-cup en vriendinnen die ik niet niets verteld had over mijn BV viel het dus niet eens op en dachten dat ik dus nog mijn C-cup had van vroeger :14:

Door de breedte van de protheses en door het zakken en naar voren komen van de protheses zit je alleen snel aan een grotere cupmaat in bh's...

Ik heb ze voor de spier zitten en ben na 8 weken PO ook nog gegroeid van een E naar een F-cup!

Maar ze ogen als een volle C en dat is wat ik wilde :36:

En als je twijfelt kun je inderdaad nog een consult doen bij een andere pc en afwegen wat jij het beste vindt om te doen :35:

Heel veel succes! :71:

Liefs :116:

Kiki

Al jouw voorbeeldfoto's zijn minimaal 75E hoor! Ik heb zelf ook 75E, 350 cc, ronde protheses moderate (medium) profile, vóór de spier, en kwam van een 75C (92 cm gemeten over de borsten toen). Dus...aan de hand van jouw voorbeeldfoto's denk ik dat Plovier het aardig ingeschat heeft.

Je kunt mijn foto's bekijken in mijn album of galerij en als je wil, kan ik ook wat foto's mailen in kleding, want dan valt het echt mee hoor! Lijkt een volle C, kleine D.

Persoonlijk vind ik voor de spier het mooist omdat het het meest natuurlijk eruit ziet en beweegt.

Dus....ik zal zeggen, ga ervoor!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.