Ga naar inhoud

Konientje : 20 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een (bijna) 23-jarige studente en heb eindelijk besloten om een BV te ondergaan.

Heb veel opgezocht over welke PC de beste is en ben uitgekomen bij Dr.Plovier. Ik heb geluk, want zijn kliniek ligt blijkbaar dicht bij waar ik woon, dus dat is al positief :).

Morgenavond heb ik mijn eerste gesprek.

Ik hoop dat hij mee kan beslissen welk formaat het best past bij mijn lichaamsbouw, momenteel heb ik maar een kleine A en ik ben 1m71 groot en weeg zo'n 55kg.

Ik ben wel wat zenuwachtig, maar hoop dat het gesprek meevalt. Ik ga alleen gaan.

Heb het ook nog niet aan mijn ouders verteld, misschien doe ik dat wel morgen als er tijd is voor ik naar daar ga.. en als ik durf :).

Wat ik me afvraag, is er parking voorzien achter de BeClinic of moet je aan de straatkant staan? Misschien rijdt er iemand voorbij dat ik ken en ziet die mijn wagen daar staan.. wil ik liever niet.

En wat ik me ook afvraag, hoeveel kost zo'n eerste consultatie? Dat ik zeker genoeg geld meeheb. En kan je naast cash of met de bankkaart betalen?

Kan iemand me ook zeggen hoe lang het gaat duren eer ik een operatie ga vastkrijgen? Ik wil echt zo snel mogelijk. :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh spannend! Ik ben ook jouw leeftijd en ga ook een consult aanvragen bij Beclinic voor dr. Plovier. Ze mailden mij dat het gesprek 50 euro kost als het goed is..

Verder heb ik geen idee, ik moet ook nog in het diepe gegooid worden! Heel veel succes en ik hoor graag hoe je het vond.

Oh en de wachttijden waren 2 tot 4 weken geloof ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet parkeren aan de achterzijde... Voorzijde is voor de bakker die eronder zit ;) consult is 50 euro. Tussen mijn consult en operatie zat 6 weken maar het kan veel sneller als je je op een uitval-lijst laat plaatsen.

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd en hardstikke tevreden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi konientje welkom op het forum.

Ik heb ook mijn BV bij plovier laten doen en ben onzettend tevreden.

Je parkeerd aan de achterzijde en er is dus niemand die je kan zien.

Succes voor morgenavond met je consultatie.

laat het ons nog even weten hoe het gegaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Okééé hier ben ik dus weer.

Ik was nogal zenuwachtig, dus heb niet echt veel kunnen vragen ;) was snel binnen en buiten.

Het is wel een lieve man hoor!

Hij heeft me zitten opmeten en checken, dan heb ik enkele foto's getoond van wat ik mooi vond, hij heeft die ook gehouden voor in mijn dossier.

Daarna heeft hij wat uitleg gegeven over de soort protheses die hij gebruikt.

Ik weet wel niet hoeveel cc ik ga krijgen? Heeft hij niets over verteld, ook helemaal niet aan gedacht om te vragen.

Ik weet wel dat hij ze bij mij achter de borstspier gaat plaatsen, da's het beste voor mij zei hij.

Hij zei dat het heel mooi gaat worden ;).

Mijn operatie hebben we vastgelegd op 20 september om 8h, moet om 7h aanwezig zijn :).

Heb ook een papier met bankgegevens meegekregen, maar er staat nergens een bedrag op haha! Zal ik toch even voor moeten mailen? Ik kan moeilijk gokken hoeveel ik moet betalen.

Spannend seg!! :) Nog maar 21 keer slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

wat fijn dat je gesprek goed ging en je al een datum hebt!!

ben benieuwd hoeveel cc je gaat krijgen, plovier maakt echt prachtige boobies!

ik ben daar naar volle tevredenheid geholpen :)

het standaartbedrag is 2700 euro, zonder lift 1000+cc en met plaatsing in de borstplooi.

je kunt gewoon even mailen met de kliniek dan vertellen ze je het aantal cc, en wat de kosten zijn :)

heel veel succes met aftellen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen nog maar 14x slapen!!

Ik zou vandaag de betaling moeten uitvoeren (moest 2 weken op voorhand). Het is inderdaad 2700€.

Misschien ook eens al mijn moed bijeen rapen en het straks aan mijn moeder vertellen... Wordt sowieso genant, wij hebben het daar nooit over ofzo...achja.

En ik ga ook eens mailen naar Beclinic om te vragen hoeveel cc's ik krijg...Of misschien weet Plovier dat pas als hij me opereert..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Konientje,

Het is bijna zover voor je! Die 2 weken zullen in 'no time' om zijn!! Ik heb ook hetzelfde met mijn moeder, haha ik ben gisteren geopereerd en ze weet het nog steeds niet :blush: Die zal even schrikken als ze mij terug ziet :D

Het aantal cc's wist ik ook niet op voorhand, ik heb dat pas besproken met Dr Plovier toen hij mij kwam optekenen voor de operatie. Hij neemt nog op zijn gemak de tijd om dat te bespreken!

Veel aftelplezier!!

Gr,

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 11x slapen :) :) :)

En ik ga toch maar niet mailen voor het aantal cc's, uiteindelijk weet ik daar niet zo veel over, dus zal het wel nadien weten :)

Ik ben een beetje bang dat ik ze achteraf te klein ga vinden, dus ga voor de operatie toch maar zeggen dat (als het bij mijn lichaamsbouw past) hij gerust wat groter mag gaan.

Voor 2700€ mag je toch het verschil een beetje merken vind ik.

Doet me eraan herinneren dat ik dringend het geld moet overschrijven...

En heb het nog altijd niet durven vertellen tegen mijn moeder, pff zo genant. Zal het er gewoon eens moeten uitgooien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

How, wat gaat het snel. Nu nog maar 2x slapen!

Ik veronderstel dat ik mijn festivalbandjes ook moet uitdoen = afknippen ? :)

Ik heb ook een stretching in één van mijn oorlellen, moet die ook uit?

En ik ben sinds paar dagen mijn stem kwijt en veel keelpijn, ben de laatste nacht en die ervoor nogal laat uitgeweest en dat heeft zijn gevolgen.. Deze ochtend was ik pas om 6h thuis. Mijn neus loopt ook wat..

Hopelijk is dat geen probleem voor dinsdagochtend mijn operatie en gaat het tegen dan wat beter..

Ik hoop dat de pijn meevalt met mijn medicatie want ben de dagen erna helemaal alleen van 8h tot 18h...:-( De dag zelf ook eigenlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, dan ben je lekker uit aan het slapen als ik aan de beurt ben ;)

Maarre, alle bandjes Idd af, ook je stretching. Geen sieraden, geen make Up, geen body lotion, geen nagelak ;)

Je hebt toch niet stevig aan de alcohol gezeten tijdens het uitgaan hé ;)

En de pijn... Ik vond het geen pijn doen maar je voelt echt wel wat :

Gewoon hele erge spierpijn aan je borstspieren en een behoorlijke druk op je borstkas, en je borsten staan op spanning.

Tip: blijf je armen dezelfde dag en de dag (en nacht) erna bewegen.. Anders worden ze echt stijf en stram en dat is nog pijnlijker.

Gewoon kleine dingetjes doen met je armen, zoals handen wassen,glaasje drinken pakken, je gezicht insmeren met dagcreme enz :D

Go for it!!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het al verteld tegen je moeder ? Pff wat een gedoe hè ;)

Ohja, en je pijnstillers op tijd pakken ... Echt je wekker zetten snachts dat je er zeker niet meer dan 4 uur tussen laat zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ze weet het. Ze was wel geschrokken, ze wist niet dat het zo een groot punt voor me was..

Maar ze steunt me!

Ow! Ik wist niet dat ik ook 's nachts mijn medicatie moest nemen... Goed dat je dat even zegt! Dat is dan Ibuprofen en Paracetamol zeker? En als het echt té veel pijn doet ook nog Tramadol erbij zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha konientje,

Moeilijk he om het te vertellen...

Wel een opluchting dat je dat nu gehad hebt.

Fijn dat ze je toch steunt in jouw beslissing!

Nou nog 1 dagje dan is het voor jou zover meid :126: !

Alvast heel veel succes gewenst voor morgen!

Liefs Janine :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Janine!

Met mijn stem en keelpijn gaat het gelukkig wat beter. Nu ben ik wel opgestaan met een stijve nek en veel nekpijn :-( , heb niet zo goed geslapen. Zal ook wel door de zenuwen zijn.

Zijn er nog dingen waar ik zeker aan moet denken voor de operatie of voor vlak erna? Mag ik mijn medicatie al meteen beginnen innemen als ik thuis kom van de kliniek? Of moet ik even wachten door de verdoving?

En ohja, ik mag niet drinken, eten of kauwgom 6h voor de operatie. Maar ik mag toch wel mijn tanden poetsen of niet? Haha, je weet nooit he. Ik vraag het maar.

Gelukkig moet ik om 7h daar al zijn, dus heb ik geen last dat ik honger heb ofzo, dat is toch te vroeg !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

Je krijgt vlak na de operatie, tijdens het wakker worden een smelt tablet op je tong van de anesthesiste... Dat is ook een pijnstiller.

Je mag als je eenmaal op weg naar huis gaat na 1 uur je pijnstiller pakken.

Ik begreep volgens het briefje dat je ze als volgt in moest nemen :

8.00 paracetamol

12.00 ibuprofen

16.00 Tramadol

20.00 paracetamol

00.00 ibuprofen

04.00 enz

Tijden kun je zelf bepalen natuurlijk. Maar je neemt ze 1 voor 1 om de 4 uur.

Spannend.... Laatste nachtje zonder big boobiessss ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah jakkes, heb je dat er ook nog bij...Komt idd vast door de spanning.

Lekker warm douchen en warm houden je nek. Hopelijk word het dan wat beter.

Zie dat piepke je vragen al had beantwoord.. :38:

Tandenpoetsen en deo mocht je wel gebruiken, voor de rest niks is mij verteld.

Geen make-up, bodylotion etc. En geen eten natuurlijk. Ik moet er pas 9:00 zijn, 10:00 OK dat wordt lastig...

Gelukkig ben jij mooi op tijd aan de beurt.

Vannacht lekker dromen van je nieuwe borsten meid :43::43: !

Ik hou je topic in de gaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen met je operatie!

Ik ben afgelopen vrijdag bij hem geopereerd,ik moet zeggen dat de pijn mij echt tegenviel maar iedereen is anders en hoop dat jij het een stuk beter zal ervaren!

Op wat voor cup wil je uitkomen eig?

Nog 1 nachtje slapen:P

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke : Goed dat je dat even zegt?! Ik wist niet dat ik ze 1 voor 1 om de 4 uur moest pakken. Op het papier staat toch "Paracetamol 4x/dag en Ibuprofen 3x/dag eventueel gecombineerd met Tramadol 2x/dag"

Dacht dat het dan nie uitmaakte dat ik dan Paracetamol samen nam met Ibuprofen ofzo.

En als ze zeggen 4x per dag, mag ik er dan nog eens 4x 's nachts nemen?? Of hoe zit dat met precies 's nachts?

@ Kelly21 : Brrr, wat naar om te horen. Nu heb ik ook wel wat bang dat het bij mij ook zo veel pijn gaat doen... Hopelijk heb ik meer geluk..

En cupmaat..wel nu heb ik een AA of A, weet het niet precies, allesinds heel klein ;) ik draag 75A maar das eigenlijk te groot.. En ik had hem gevraagd om op een naturelle B uit te komen.. Maar nu ik zo nadenk, ga ik misschien morgen voor de operatie toch vragen, dat het een kleine C-cup mag worden. Dat ik het achteraf niet te klein ga vinden ofzo :-o! Want nu gebruik ik ook opvulling in mijn BH's dus anders zie je het verschil zelfs niet eens misschien.. Maar ja het moet wel nog bij mijn lichaam passen, ik wil niet ineens 2 ballonnen op mijn borstkas hebben staan. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owww Konientje.. ik heb er 1 per 4 uur gepakt in de volgorde van het briefje. Maar jij hebt een ander briefje dan mij, want bij mij stond er geen paracetamol 4x/dag :wacko:

Na de operatie komt Valerie nog alles doornemen, en ook voor je vertrekt ...dan begint ze zelf over de pijnstillers, dan kun je het nog ff navragen voor de zekerheid :62:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke : Goed dat je dat even zegt?! Ik wist niet dat ik ze 1 voor 1 om de 4 uur moest pakken. Op het papier staat toch "Paracetamol 4x/dag en Ibuprofen 3x/dag eventueel gecombineerd met Tramadol 2x/dag"

Dacht dat het dan nie uitmaakte dat ik dan Paracetamol samen nam met Ibuprofen ofzo.

En als ze zeggen 4x per dag, mag ik er dan nog eens 4x 's nachts nemen?? Of hoe zit dat met precies 's nachts?

@ Kelly21 : Brrr, wat naar om te horen. Nu heb ik ook wel wat bang dat het bij mij ook zo veel pijn gaat doen... Hopelijk heb ik meer geluk..

En cupmaat..wel nu heb ik een AA of A, weet het niet precies, allesinds heel klein ;) ik draag 75A maar das eigenlijk te groot.. En ik had hem gevraagd om op een naturelle B uit te komen.. Maar nu ik zo nadenk, ga ik misschien morgen voor de operatie toch vragen, dat het een kleine C-cup mag worden. Dat ik het achteraf niet te klein ga vinden ofzo :-o! Want nu gebruik ik ook opvulling in mijn BH's dus anders zie je het verschil zelfs niet eens misschien.. Maar ja het moet wel nog bij mijn lichaam passen, ik wil niet ineens 2 ballonnen op mijn borstkas hebben staan. ;)

heeyy konientje!

als je idd een kleine c wil zou ik dat gewoon nog even aangeven,hij kijkt toch wel heel goed wat er bij je lichaam past hoor,ik had ook een kleine a oftewel bijna niks en heb gezegd dat ik een mooie c cup wou hebben en toen zeidie ok ik weet genoeg.na me operatie kwamdie melden dat er 565cc in is gegaan,ik viel bijna uit me bed omdat ik schrok van de hoeveelheid maar het staat echt super mooi gewoon bij me dus zou hem echt lekker kijken wat er mooi staat bij je!Al een beetje zenuwachtig??hoop echt dat je een super herstel gaat krijgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, tuurlijk ben ik zenuwachtig! Maar ik besef écht nog niet dat het morgenvroeg al zover is.. :-o!!!

En hmm, ik ben ook benieuwd hoeveel cc ik ga krijgen, oh ik hoop zo dat het de juiste maat wordt en dat ik tevreden ga zijn...

Wat ik nog wou vragen. Ik word dus morgenvroeg geopereerd, maar ze hebben me onlangs gebeld of ik geinteresseerd was in week-end werk (Ik studeer nog en was net op zoek naar een job tijdens het jaar, dus ideaal) Maar ik zou komend week-end al moeten beginnen.. En het is in de keuken van een rusthuis voor ouderen. Dat is eigenlijk redelijk zwaar werk. Ik ga ook soms moeten sleuren met zware dingen... Dus volgend week-end zal ik sowieso niet halen denk ik. Maar vanaf wanneer ga ik hier weer wel toe in staat zijn denken jullie?? Want ze gingen me morgennamiddag terugbellen om te zien of ik de job wil of niet. Dan kan ik zeggen vanaf wanneer ik kan. Dan moet ik nog een smoes vinden waarom ik niet meteen kan beginnen werken, want ze kennen mij daar al, ik werk daar altijd in de zomer. Wil echt niet zeggen dat ik een borstvergroting heb ondergaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.