Ga naar inhoud

Dr Jan Vermeylen uit Turnhout/Dr Vandevoort Marc UZ Leuven/Dr Bronckaer vazn St jozef ziekenhuis Turnhout???s


Cathy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een borstverkleining te laten doen, maar weet niet goed welke plastische chirurg ik moet nemen?

Ik twijfel tussen Dr Jan Vermeylen uit St Elisabethziekenhuis Turnhout, Dr Marc Vandevoort van UZ Leuven of Dr Bronckaers van St jozef ziekenhuis in Turnhout.

Ik ben al bij Dr Jan Vermeylen op consultatie geweest, maar de verplicht je een éénpersoonskamer te nemen zodat hij zijn ereloon kan vragen.

Over dr Marc Vandevoort heb ik al veel positiefs gehoord, maar zou een enorme wachtlijst hebben. Met hel heb ik een afspraak op 19 sept.

Van Dr bronkaers heb ik ook wel positief gehoord.

Wil er iemand zijn ervaringen delen???

Alvast bedankt!!

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Cathy,

Het is misschien wat laat en niet meer nodig.

Maar ik wou toch even laten weten dat ik op 11 oktober een BVK heb gehad, Dr Bronckaers heeft de BVK uitgevoerd en

ik ben echt heel tevreden.

Ik woon zelf in Turnhout en heb al vaak gehoord dat hij 'gouden' handen heeft, bij mij is dat in ieder geval zeker waar.

Misschien heb je ondertussen al een beslissing genomen.

Veel succes

Gr

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een borstverkleining te laten doen, maar weet niet goed welke plastische chirurg ik moet nemen?

Ik twijfel tussen Dr Jan Vermeylen uit St Elisabethziekenhuis Turnhout, Dr Marc Vandevoort van UZ Leuven of Dr Bronckaers van St jozef ziekenhuis in Turnhout.

Ik ben al bij Dr Jan Vermeylen op consultatie geweest, maar de verplicht je een éénpersoonskamer te nemen zodat hij zijn ereloon kan vragen.

Over dr Marc Vandevoort heb ik al veel positiefs gehoord, maar zou een enorme wachtlijst hebben. Met hel heb ik een afspraak op 19 sept.

Van Dr bronkaers heb ik ook wel positief gehoord.

Wil er iemand zijn ervaringen delen???

Alvast bedankt!!

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nanie,

Bedankt om te reageren, want ik vond niemand die mij info omtrent deze pc'en kon delen.

Ik ben ondertussen ook bij Dr Vandevoort in Leuven geweest en die is denk ik echt heel goed, maar ook heeel duur vrees ik. Voor de BVK zou ik 2200 € betalen en daar zou niets van terugbetaald worden door het ziekenfonds omdat de medisch adviseur het goedgekeurd heeft. Want die "korting" had hij er al afgetrokken. Voor de Buikwandcorrectie zou ik 2300 € moeten betalen er daar betalen ze uiteraard niets van terug he. Dus in totaal zou ik voor deze beide ingrepen samen 4500 € betalen zonder iets van terug te krijgen.

Mijne man stond er zowiezo niet achter omdat het toch allemaal veel geld is. Maar ik wil gewoon mijn lijf terug van voor mijn zwangerschappen.

Kan je mij zeggen hoeveel jij zelf hebt moeten betalen voor je BVK? Had je ook een goedkeuring van de medisch adviseur?

"Gouden handen" klinkt wel goed natuurlijk he!

IK heb met Dr Vandevoort afgesproken om op 8 dec de operatie te laten doorgaan, maar toen wist ik nog niet dat ik van doe 4500 € niets meer ging terugkrijgen. T' is door nu de nomenclatuurnummers te vergelijken ed . dat duidelijk is gebleken hoe de vork in de steel zit. Dus nu begin ik natuurlijk weer te twijfelen he.

Ik denk dat ik toch maar nog een afspraak maak met Dr Bronkaers ?

Laat jij nog iets weten?

Groetjes,

Cathy

Hoi Cathy,

Het is misschien wat laat en niet meer nodig.

Maar ik wou toch even laten weten dat ik op 11 oktober een BVK heb gehad, Dr Bronckaers heeft de BVK uitgevoerd en

ik ben echt heel tevreden.

Ik woon zelf in Turnhout en heb al vaak gehoord dat hij 'gouden' handen heeft, bij mij is dat in ieder geval zeker waar.

Misschien heb je ondertussen al een beslissing genomen.

Veel succes

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cathy,

Ben je zelf ook van België, dan weet ik ongeveer of het hetzelfde is als bij mij.

Ik heb de rekening nog niet ontvangen, wel heb ik 2 collega's die al een tijdje geleden geopereerd zijn aan een BVK bij Bronckaers en die hadden ook een goedkeuring van de medisch adviseur en die hebben uiteindelijk maar iets van een 250 euro moeten betalen.

Ik ben maandag op controle geweest bij Bronckaers en vroeg hem om eventueel toch nog bijkomende papieren van mijn hospitalisatieverzekering in te vullen (ook al komt dit waarschijnlijk niet in aanmerking) en hij verzekerde me dat met die goedkeuring van de medisch adviseur dat mijn eigen bijdrage niet veel meer zou zijn. Zodra ik de rekening heb ontvangen zal ik je iets laten weten.

Een andere vriendin van mij heeft een BVK gehad in een privékliniek en heeft ook meer dan 2000 euro betaald ondanks die goedkeuring.

Zij heeft ondertussen mijn resultaat gezien en vond het zeker zo goed gedaan als in die privékliniek.

Ik zou toch nog een consult vragen bij Dr Broncaerts, ook zou ik nog eens informeren over die buikwandcorrectie, 2 andere collega's hebben dit ook laten doen door Dr Broncaerts en hebben hiervoor ook een goedkeuring gekregen van de medisch adviseur.

Ik heb ook jaren getwijfeld over een BVK, ook vanwege de kosten. Ik heb geen spijt dat ik het bij Dr Bronckaers heb laten doen en weet dat het mij geen kapitaal gaat kosten.

Ik hoop dat je man er ook meer achter gaat staan uiteindelijk is het toch een beslissing van jou waar je waarschijnijk ook al lang over hebt nagedacht.

Bij mij is het nog maar pas gebeurd en ik ben hier zo blij mee.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel,

in ieder geval nog heel veel succes!

Hoi Nanie,

Bedankt om te reageren, want ik vond niemand die mij info omtrent deze pc'en kon delen.

Ik ben ondertussen ook bij Dr Vandevoort in Leuven geweest en die is denk ik echt heel goed, maar ook heeel duur vrees ik. Voor de BVK zou ik 2200 € betalen en daar zou niets van terugbetaald worden door het ziekenfonds omdat de medisch adviseur het goedgekeurd heeft. Want die "korting" had hij er al afgetrokken. Voor de Buikwandcorrectie zou ik 2300 € moeten betalen er daar betalen ze uiteraard niets van terug he. Dus in totaal zou ik voor deze beide ingrepen samen 4500 € betalen zonder iets van terug te krijgen.

Mijne man stond er zowiezo niet achter omdat het toch allemaal veel geld is. Maar ik wil gewoon mijn lijf terug van voor mijn zwangerschappen.

Kan je mij zeggen hoeveel jij zelf hebt moeten betalen voor je BVK? Had je ook een goedkeuring van de medisch adviseur?

"Gouden handen" klinkt wel goed natuurlijk he!

IK heb met Dr Vandevoort afgesproken om op 8 dec de operatie te laten doorgaan, maar toen wist ik nog niet dat ik van doe 4500 € niets meer ging terugkrijgen. T' is door nu de nomenclatuurnummers te vergelijken ed . dat duidelijk is gebleken hoe de vork in de steel zit. Dus nu begin ik natuurlijk weer te twijfelen he.

Ik denk dat ik toch maar nog een afspraak maak met Dr Bronkaers ?

Laat jij nog iets weten?

Groetjes,

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nanie,

Ja Ik ben van Geel. En ben bij de De voorzorg aangesloten.

Bij een goedkeuring zou de hospitalisatieverzekering (kliniplan van de voorzorg) voor max 750 € nog extra tussenkomen.

Bij Dr Vermeylen zou ik 1500 € moeten betalen, als dan die 750 € er nog af zou gaan van de hospitalisatieverzekering is het 750 € uit eigen zak. Maar Dr Vermeylen is niet geconventioneerd en verplicht je om een één-persoonskamer te nemen. Ik had wel een goed gevoel bij hem, maar zo verplichten om een één-persoonkamer te nemen ed vind ik er toch wel over hoor. Ook vind je over hem geen referenties, wat ik heel raar vind.

Als ik voor Bronkaers zou kiezen, zou ik dan lang moeten wachten voor een operatiedatum of heeft hij niet zo'n lange wachtlijst?

Ik zit er al lang mee in mijn hoofd om een BVK te laten doen, maar wou wachten tot ik zeker wist dat ik niet meer zwanger ging worden he.

En voor mijn fibromyalgie wordt het echt tijd dat ik er iets aan doe, want de nekpijn is soms echt niet te harden.

Ik zal sebiet eens bellen voor een afspraak bij Bronkaers. Ik hou je op de hoogte!

Bedankt he

Groetjes,

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cathy,

Ik ben zelf bij CM, ik weet niet of daar verschil op zit tegenover De Voorzorg.

Over Dr vermeylen heb ik ook al wel goeie dingen gehoord, maar als hij je verplicht om een éénpersoonskamer te nemen dan wordt het al wel een pak duurder.

Ik heb bij Dr Brockaers vooral lang moeten wachten op mijn eerste afspraak, daarna was de operatie redelijk snel vastgelegd.

Bij mij is het verschil in nek en schouderpijn echt al enorm.

Ik hoop dat je niet te lang moet wachten voor een afspraak, ben benieuwd.

Gr

Hoi Nanie,

Ja Ik ben van Geel. En ben bij de De voorzorg aangesloten.

Bij een goedkeuring zou de hospitalisatieverzekering (kliniplan van de voorzorg) voor max 750 € nog extra tussenkomen.

Bij Dr Vermeylen zou ik 1500 € moeten betalen, als dan die 750 € er nog af zou gaan van de hospitalisatieverzekering is het 750 € uit eigen zak. Maar Dr Vermeylen is niet geconventioneerd en verplicht je om een één-persoonskamer te nemen. Ik had wel een goed gevoel bij hem, maar zo verplichten om een één-persoonkamer te nemen ed vind ik er toch wel over hoor. Ook vind je over hem geen referenties, wat ik heel raar vind.

Als ik voor Bronkaers zou kiezen, zou ik dan lang moeten wachten voor een operatiedatum of heeft hij niet zo'n lange wachtlijst?

Ik zit er al lang mee in mijn hoofd om een BVK te laten doen, maar wou wachten tot ik zeker wist dat ik niet meer zwanger ging worden he.

En voor mijn fibromyalgie wordt het echt tijd dat ik er iets aan doe, want de nekpijn is soms echt niet te harden.

Ik zal sebiet eens bellen voor een afspraak bij Bronkaers. Ik hou je op de hoogte!

Bedankt he

Groetjes,

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nanie,

Ik heb net gebeld naar Merksplas en mag pas 28 dec langsgaan. Had gehoopt dat t sneller kon, maar ze zei dat t echt niet vlugger ging. Misschien als ik naar St elisabeth bel dat t toch sneller kan (was een andere nummer die ook op de website stond --> oncologie/borstkliniek).

Naar waar ben jij geweest voor je consult, Merksplas of Turnhout?

Dus ik denk wel dat ik voorlopig mijn afspraak met Dr Vandevoort om 8 dec te opereren ga afzeggen om eerst eens bij Dr Bronkaers langs te gaan.

Wat een gedoe zeg! Maar ben toch blij dat je een bericht gepost hebt, want kreeg echt geen reacties. Velen lazen het, maar niemand kon mij iets vertellen.

Ik kijk echt uit naar de operatie, maar het is niet zomaar iets dat je vlug vlug beslist he.

De medisch adviseur zei tegen mij dat ik maar de goedkoopste moest nemen. "T' is toch maar snijden he, littekens ga je toch hebben" --> typisch ne man zeker!

Maar ik zou toch graag hebben dat ze even groot zijn, dat de tepels op dezelfde hoogte staan en dat het een mooi litteken is he!

Nu heb ik tenminste nog meer tijd om nog wat te diëten. Was gestart met een proteïnedieet, maar werd er misselijk van. één dag had ik het volgehouden en hield het al voor bekeken. Maar als ge zo'n 3 kg per week kunt afvallen, klinkt het toch verleidelijk om het toch nog een kans te geven denk ik.

Dr Vandevoort zei me dat het resultaat nog beter zou zijn als ik geopereerd wordt als ik toch etelijke kilo's zou afvallen. Bij een buikwandcorrectie doen ze geen lipo van de lovehandels en billen he :-)

En dan te weten dat ik op mijn 25 een pink dik was en alles mocht eten wat ik wou zonder bij te komen! Vond het toen heel vervelend dat ik niet bijkwam, maar nu zou ik toch direct weer willen wisselen hoor!

Hoor mij hier klagen en zagen. Sorry daarvoor he (was blijkbaar nodig :-))

Ik hou je op de hoogte he

Groetjes,

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cathy,

Ik ben geopereerd in Merksplas.

Het was te denken dat je dan nog wel even moest wachten.

Het zal het wachten waard zijn, het is een hele aangename dokter en het scheelt natuurlijk enorm in de portemonnee.

Ik heb dan toch nog een beetje geluk gehad met de medische adviseur, ik had een vrouw en die was toch wel wat vriendelijker.

Succes met je dieet, daar ken ik ook wel wat van, al ben ik nooit mager geweest.

Ik ben voor de operatie ook nog wel wat afgevallen.

Ik ben nu aan het aftellen om terug te beginnen met sporten, want al dat thuiszitten is ook niet zo goed.

Gr

Hoi Nanie,

Ik heb net gebeld naar Merksplas en mag pas 28 dec langsgaan. Had gehoopt dat t sneller kon, maar ze zei dat t echt niet vlugger ging. Misschien als ik naar St elisabeth bel dat t toch sneller kan (was een andere nummer die ook op de website stond --> oncologie/borstkliniek).

Naar waar ben jij geweest voor je consult, Merksplas of Turnhout?

Dus ik denk wel dat ik voorlopig mijn afspraak met Dr Vandevoort om 8 dec te opereren ga afzeggen om eerst eens bij Dr Bronkaers langs te gaan.

Wat een gedoe zeg! Maar ben toch blij dat je een bericht gepost hebt, want kreeg echt geen reacties. Velen lazen het, maar niemand kon mij iets vertellen.

Ik kijk echt uit naar de operatie, maar het is niet zomaar iets dat je vlug vlug beslist he.

De medisch adviseur zei tegen mij dat ik maar de goedkoopste moest nemen. "T' is toch maar snijden he, littekens ga je toch hebben" --> typisch ne man zeker!

Maar ik zou toch graag hebben dat ze even groot zijn, dat de tepels op dezelfde hoogte staan en dat het een mooi litteken is he!

Nu heb ik tenminste nog meer tijd om nog wat te diëten. Was gestart met een proteïnedieet, maar werd er misselijk van. één dag had ik het volgehouden en hield het al voor bekeken. Maar als ge zo'n 3 kg per week kunt afvallen, klinkt het toch verleidelijk om het toch nog een kans te geven denk ik.

Dr Vandevoort zei me dat het resultaat nog beter zou zijn als ik geopereerd wordt als ik toch etelijke kilo's zou afvallen. Bij een buikwandcorrectie doen ze geen lipo van de lovehandels en billen he :-)

En dan te weten dat ik op mijn 25 een pink dik was en alles mocht eten wat ik wou zonder bij te komen! Vond het toen heel vervelend dat ik niet bijkwam, maar nu zou ik toch direct weer willen wisselen hoor!

Hoor mij hier klagen en zagen. Sorry daarvoor he (was blijkbaar nodig :-))

Ik hou je op de hoogte he

Groetjes,

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nanie,

Hoelang ben je in het ziekenhuis moeten blijven?

En qua pijn? Is het doenbaar?

Hoelang duurde het voor je terug met de wagen kon rijden?

Welke methode gebruikt hij? Naait hij onderhuids of bovenhuids?

Hopelijk ben je vlug de oude he! (alle met nieuwe borsten dan wel he).

Als je graag sport is het wel vervelend dat je dat even niet mag he! Maar het zal alleszins een stuk gemakkelijker gaan na je BVK denk ik!

Veel beterschap alleszins he!

Gr Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cathy :

Ik ben ook van in de buurt :). En dr bronkaerts heeft inderdaad gouden handjes is wel erg goed voor de patienten. Maar het is wel wat bandwerk soms maar daarom niet slechter als een andere.

Ook Dr Lemmens in het heilig hartziekenhuis in mol is een aanrader !! :)

Ik ben er zelf een keer geweest omdat ik dacht aan een complicatie had pijn en Genk is natuurlijk een stukje rijden dus en echt wat een lieve man ik was helemaal verkocht. Had ik het geweten had ik hem misschien gekozen voor mijn bvg !

Een goede raad, ga verschillende pc's bezoeken, en neem degene die je het beste bij voelt :)..

Groetjes & succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cathy,

Ik ben op maandagavond binnengekomen, ze hadden gezegd dat ze me dan dinsdagochtend als eerste zouden opereren.

Dinsdag hebben ze me inderdaad om 6:00 al wakker gemaakt en om 7u was ik al in het operatiekwartier.

Dinsdagmiddag mocht ik eten, maar heb ik niet gedaan omdat ik toch wel misselijk was.

's Avonds wel gewoon kunnen eten en al zelfstandig uit bed om naar het naar het toilet te gaan.

Woensdag mezelf kunnen wassen en steeds uit bed geweest om aan tafel te eten.

Donderdag vanaf 13u mocht ik naar huis.

Pijn viel voor mij goed mee, woensdagochtend hebben ze het infuus verwijderd en heb toen alleen 's avonds iets gevraagd tegen de pijn.

Ik had pijnstillers meegekregen, hier heb ik er maar 3 van ingenomen.

Na anderhalve week ben ik terug auto beginnen rijden.

Bij mij is het onderhuids gehecht, ik geloof dat ze zo een ankermethode hebben gebruikt.

Snede onder de borst, snede naar de tepel, en tepel verzet (en kleiner gemaakt).

Collega die door Bronckaers is geopereerd heeft laatst laten zien hoe het resultaat er uit zal zien na een paar jaar.

En die heeft echt hele fijne witte lijntjes als litteken, vond het echt heel mooi. Dus ik hoop dat dat bij mij ook zo zal zijn.

Ik heb bij het Kruidvat vandaag Bio Oil gekocht, ik had hier gelezen dat dat heel goed is voor de verzorging van de littekens,

moet nog even wachten tot alle korstjes weg zijn.

Ik zou volgende woensdag terug moeten beginnen met werken, maar heb volgende week zoiezo verlof dus begin 7 november te werken,

lijkt me geen probleem meer.

Het 'graag' sporten is er misschien niet altijd, het is meer voor de lijn..

Gr

Hoi Nanie,

Hoelang ben je in het ziekenhuis moeten blijven?

En qua pijn? Is het doenbaar?

Hoelang duurde het voor je terug met de wagen kon rijden?

Welke methode gebruikt hij? Naait hij onderhuids of bovenhuids?

Hopelijk ben je vlug de oude he! (alle met nieuwe borsten dan wel he).

Als je graag sport is het wel vervelend dat je dat even niet mag he! Maar het zal alleszins een stuk gemakkelijker gaan na je BVK denk ik!

Veel beterschap alleszins he!

Gr Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nanie,

De ankermethode? Tot nu toe hebben Dr Vermeylen en Dr vandevoort altijd al de sleutelgatmethode voorgesteld. Gewoon rond de tepel en een streepje naar beneden. Zij zouden niet meer onder de borst snijden.

Voor de ankermethode ben ol toch niet zo goed te vinden hoor!

Heb ook nog eens met mijn vriendin (die door Dr vandevoort geopereerd is) gebeld en nu is de twijfel weer enorm groot. Wat een gedoe!

Die bio oil zou inderdaad goed zijn he! Zeker proberen zou ik zeggen.

En wat een geluk dat je nog een weekje verlof hebt in het vooruitzicht. Beter te veel dan te weinig rusten he!

K zal laten weten wat ik beslist heb, maar ben er nog niet uit hoor!

Gr

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Bronckaers zij dat hij bij mij zeker ook onder de borst moest snijden,

dit was afhankelijk van de grootte en breedte van de borst.

Hij zei dat in sommige gevallen er niet onder de borst moet gesneden worden,

maar bij mij was dit zeker nodig.

Ik ben van F85 naar C85 gegaan.

Ja, hoe meer informatie je hebt, hoe moeilijker het soms wordt hè!

Hoi Nanie,

De ankermethode? Tot nu toe hebben Dr Vermeylen en Dr vandevoort altijd al de sleutelgatmethode voorgesteld. Gewoon rond de tepel en een streepje naar beneden. Zij zouden niet meer onder de borst snijden.

Voor de ankermethode ben ol toch niet zo goed te vinden hoor!

Heb ook nog eens met mijn vriendin (die door Dr vandevoort geopereerd is) gebeld en nu is de twijfel weer enorm groot. Wat een gedoe!

Die bio oil zou inderdaad goed zijn he! Zeker proberen zou ik zeggen.

En wat een geluk dat je nog een weekje verlof hebt in het vooruitzicht. Beter te veel dan te weinig rusten he!

K zal laten weten wat ik beslist heb, maar ben er nog niet uit hoor!

Gr

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Bronckaers zij dat hij bij mij zeker ook onder de borst moest snijden,

dit was afhankelijk van de grootte en breedte van de borst.

Hij zei dat in sommige gevallen er niet onder de borst moet gesneden worden,

maar bij mij was dit zeker nodig.

Ik ben van F85 naar C85 gegaan.

Ja, hoe meer informatie je hebt, hoe moeilijker het soms wordt hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nanie,

Ik heb ne E van BH, maar de PC zei dat het eigenlijk ne F of G is.

Dus ik vrees dat hij bij mij ook wel onder de borst zal willen snijden. En daar ben ik toch niet zo voor te vinden.

Ik denk dat daar het verschil zit tussen een algemene chirurg als Dr Bronkaers en ne plastische chirurg als Dr Vandevoort. Ik denk dat de plastische chirurgen ook meer met de nieuwe methodes proberen mee te gaan.

Dr bronkaers doet wel veel borsten, maar blijkbaar ook gewone andere operaties ed.

Mijn vriendin heeft een vriendin die door Dr Bronkaers een buikwandcorrectie laten doen heeft en zou op haar heupen 2 bulten hebben (dogears vermoed ik). En zijzelf heeft haar BWC door Dr Vandevoort laten doen en zij heeft dat totaal niet. Kan ook toeval zijn he. Maar toch. Weer stof om over na te denken he!

Gr

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kogel is door de kerk! Ik heb beslist om mijn BVK en BWC door Dr Vandevoort te laten doen.

Ze zal doorgaan op 8 december. Jippie eindelijk rust in mijn hoofd, want van al dat twijfelen welke PC ik zou nemen werd ik kierewiet.

Nu maar aftellen geblazen. Ik kijk er echt naar uit!

Ik ga nog proberen een paar kilo's te verliezen tegen de operatiedatum, zodat het resultaat nog mooier zal zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend,

het aftellen kan beginnen.

Het is inderdaad wel belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij de arts die je kiest.

Nog heel veel succes ook met je dieet.

Als je nog vraagjes hebt tegen dan, laat maar iets weten.

groetjes

De kogel is door de kerk! Ik heb beslist om mijn BVK en BWC door Dr Vandevoort te laten doen.

Ze zal doorgaan op 8 december. Jippie eindelijk rust in mijn hoofd, want van al dat twijfelen welke PC ik zou nemen werd ik kierewiet.

Nu maar aftellen geblazen. Ik kijk er echt naar uit!

Ik ga nog proberen een paar kilo's te verliezen tegen de operatiedatum, zodat het resultaat nog mooier zal zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cathy,

Autorijden ging na ongeveer 1,5 week.

Eten koken deed ik al wel één dag na thuiskomst.

Ik had wel vanalles in de diepvriezer (van te voren alvast klaargemaakt),

zodat ik het de eerste week wat makkelijker had.

Ik kon eigenlijk al redelijk snel vanalles doen, maar moest tussenin wel telkens rusten.

Je merkt het zelf wel als het tijd wordt om weer even te gaan liggen. En elke dag krijg je ietsje meer gedaan.

Ik heb ook echt wel naar m'n lichaam geluisterd, en als ik dat eens niet deed dan voelde ik dat toch direct.

Groetjes

Hey Nanie,

hoe lang duurde het na je bvk voor je met de auto kon rijden en koken? Want dit zijn de 2 dingen die ik zo vlug mogelijk zou moeten kunnen doen na de BVK.

Gr Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie bij Dr Vandevoort moet uitgesteld worden.

Heb een galcrisis gehad vorige week en nu moet eerst mijn gal verwijderd worden over een paar weken.

Hopelijk kan Dr Vandevoort in januari of februari mij opereren!

K hou jullie op de hoogte van mijn nieuwe operatiedatum.

Grts

Cathy

Hey Cathy,

Autorijden ging na ongeveer 1,5 week.

Eten koken deed ik al wel één dag na thuiskomst.

Ik had wel vanalles in de diepvriezer (van te voren alvast klaargemaakt),

zodat ik het de eerste week wat makkelijker had.

Ik kon eigenlijk al redelijk snel vanalles doen, maar moest tussenin wel telkens rusten.

Je merkt het zelf wel als het tijd wordt om weer even te gaan liggen. En elke dag krijg je ietsje meer gedaan.

Ik heb ook echt wel naar m'n lichaam geluisterd, en als ik dat eens niet deed dan voelde ik dat toch direct.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Veel beterschap,

hopelijk valt het herstel een beetje mee.

Gr

Mijn operatie bij Dr Vandevoort moet uitgesteld worden.

Heb een galcrisis gehad vorige week en nu moet eerst mijn gal verwijderd worden over een paar weken.

Hopelijk kan Dr Vandevoort in januari of februari mij opereren!

K hou jullie op de hoogte van mijn nieuwe operatiedatum.

Grts

Cathy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.