Ga naar inhoud

Bonita23 : 19 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt voor je berichtjes Schorpioen en bedankt voor de uitleg Janine!

Helaas heb ik even wat 'afleidende' zaken aan mijn hoofd gehad.

Ik zal het hieronder even toelichten, want het zit me behoorlijk dwars.

Ik ben dan wel nog maar 23, maar ik heb in het verleden al aardig wat gezondheidsproblemen gehad.

Zo heb ik bijvoorbeeld jaren lang met ernstige pijnverschijnselen in het buikgebied rondgelopen, maar kon niemand erachter komen wat het was.

Alle mogelijke onderzoeken waren ook al zo'n beetje gedaan, maar wezen niks uit.

Men dacht dat het 'voedselintolerantie' was, of dat ik de boel verzon of maar een beetje overdreef.

Totdat ik in kritieke toestand uiteindelijk het ziekenhuis in ben gerold, en ze erachter kwamen dat mijn darmen extreem lang waren en dat de boel zich helemaal in een knoop had gedraaid.

Dit had ik eerder ook telkens gehad, maar toen trok het uit zichzelf weer los. Dit maal zat het zo vast dat de boel aan het afsterven was.

Ik ben met spoed geopereerd (1,5 meter darm verwijderd), maar eigenlijk weer helemaal hersteld.

Ik had enkele maanden terug nog even een lichamelijke terugval. Ik had last van onverklaarbare klachten als voortdurende misselijkheid, maag- en buikpijn, koppijn, maagzuur, etc.

Uiteindelijk heb ik hier diverse supplementen voor gekregen, wat ook gelukkig weer aansloeg.

Ik voelde me hierna heerlijk en eindelijk weer steeds gezonder. Ik wilde graag de stap zetten naar een borstvergroting, iets wat ik al eeuwen wilde. Ik heb de afspraak vastgelegd en aanbetaald, zodat de datum niet zomaar veranderd zal worden (vrije dagen regelen is erg lastig, al helemaal 2-3 weken). De ruim 3 maanden die er nog tussen zaten, zouden me alleen maar alle ruimte geven. Tegen die tijd zouden alle supllementen zeker voor 100% hun werk hebben gedaan, en zou ik absoluut klaar zijn voor de operatie (en het herstel).

Nu kreeg ik vrijdagochtend na het opstaan ineens direct hele heftige krampaanvallen in mijn maagstreek (hoge bovenbuik), welke wel een uur hebben aangehouden.

Ik kon echt geen kant op van de pijn, bleef maar een beetje huilend heen en weer wiegelen. Ik heb hierna de huisarts gebeld en bezocht, welke aangaf dat het vrijwel zeker om galstenen zou staan.

Ik zit niet op nog meer lichamelijke problemen te wachten, maar ach galstenen daar kan men nog wel wat mee en dat hoeft volgens mij de operatie niet perse in de weg te staan (wat nog 3 maanden duurt ook).

Tijdens de echo vandaag hebben ze echter nog helemaal niks kunnen vinden! De definitieve uitslag krijg ik weliswaar pas over 2-3 werkdagen, maar als ze galstenen hadden gezien had ik dat wel gehoord.

Ik ben ontzettend bang dat ik mijn gezondheidsklachten weer terug ga krijgen en dat deze de operatie in de weg zullen staan. Niet dat er enige logische reden is om daar vanuit te gaan, maar na jaren lang pijn en diverse klachten blijft het iets om over na te denken zeg maar.. Het hoeft niet zo te zijn dat ik nu ineens weer diverse klachten terug zal krijgen, of dat ik meer van dergelijke maagpijn aanvallen kan verwachten. Maar ik ben er gewoon zo ontzettend bang voor. Net nu ik eindelijk DE stap heb gezet richting de borstvergroting! :139:

Advies is meer dan welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reacties Schorpioen en Kelly!

Ik heb geen last meer gehad van dergelijke maagpijn aanvallen, dus ik blijf het er maar gewoon op houden dat het bij de griep hoorde.

Hopelijk ga ik me nu weer snel kiplekker voelen, want ik vind die twijfels maar niks ;)

* gaat zo naar de supermarkt om veel gezond voedsel in huis te halen*

Ik heb laatst wel gedroomd dat ik de bv al had gehad, wat zag het er mooi uit zeg! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een avondje 'opgevulde' bh's passen bij zuslief ben ik er over uit dat ik nu echt voor een D wil gaan :lol:

Het stond eigenlijk gewoon helemaal kloppend bij de rest van mijn lichaam.

Ik heb op 4 oktober een tweede consult bij ACCZ, om weer te passen (zal nu wel een 6 zijn, of hoger) en om vragen te stellen.

Ik wil het zeker gaan hebben over de cc's, de plaatsing en zaken voor de dag van de operatie (zoals bijv. over dat piercings en oorbellen uit zouden moeten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bonita,

Hihi altijd gezellig bh's passen! En dat je nu zeker weet op welke maat je uit wilt komen!

Wat ik weet plaatsen hun niet meer dan 500 cc ( denk hoogste is 460 cc pas prothese 6 )

Ze vertelden boven de 500 cc moet je extra voor betalen

Wat betreft de piercings en sieraden moeten allemaal uit ( zelfs mn enkelbandje moest af )

Heel veel succes 4 oktober!

Liefs Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd is pasprothese 6 460cc de grootste die je kan passen, maar hier krijg je vast en zeker een D mee. Alaysha, jij hebt deze ook toch? Heb je al enig idee waar jij op uit gaat komen?

Wel goed dat je nog een keer gaat passen, je gaat dus ook naar huis ter heide, weet toevallig dat van Onselen op 4okt daar consult geeft. Ik ben ook beide keren daar geweest. Ik vond het wel fijn om nog een keer te gaan, wist er de tweede keer al meer over door het forum dus kon gerichter vragen stellen.

Je moet nog steeds wel ff wachten zeg, maar ik vond het toen het binnen twee maanden zou gebeuren ineens heel snel gaan. Zag trouwens laatst iemand die ook rond jouw dag geopereerd wordt bij van Onselen, dacht pamela ofzo.

Al je piercings moeten echt uit, heb je een piercing die snel dichtgroeit?

Maar dat je dit gepland heb betekend dat je je nog steeds goed voelt, ben heel blij voor je.

Succes met toeleven naar je consult.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa schorpioen ik heb 460 cc (pasprothese 6) ik heb nog geen bh's gepast en heb me ook nog niet gemeten met een meetlint, maar mijn enorm strakke compressie-bh van de kliniek staat 70D haha! Met 6 weken ga ik pas een bh halen en laat ik me officieel opmeten haha.. :)

Liefs Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bonita

Ik word 13 oktober geopereerd bij dr. van Onselen, ik krijg 340cc dual plane geplaatst dit moet op een mooie C cup uitkomen.

We wachten af!

Liefs Dalmindy

Hee Dalmindy!

Dan komen wij elkaar tegen die dag! haha, ik word ook 13 oktober geopereerd door dr. van Onselen!

Ik krijg 385 CC, een volle C/kleine D!

Heel veel succes met de laatste loodjes!

Xx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Alayshia en Schorpioen! ^_^

Ik heb dus exact hetzelfde wat betreft op consult gaan, ik heb nu pas goede vragen verzameld na het lezen op het forum.

Ik voel me wel weer wat beter ja, thanx. Nu goed op mijn vitamientjes letten en goed alles in de gaten houden maar.

Piercings uit ben ik niet zo heel erg gelukkig mee nee. Ik heb sinds een aantal maanden een neuspiercing, die echt binnen een paar seconden (!) dichtzit.

Oorgaatjes zouden geen probleem moeten zijn, maar de helixen (piercings in het kraakbeen bovenin het oor) zullen ook heel snel dichtgaan.

En ik kan ze natuurlijk voor geen meter zelf indoen naderhand..aaai.

Alle piercings (ik heb in het verleden nog veel en veel meer gehad) hebben bij mij een lang en vervelend genezingsproces vol ontstekingen e.d.

Ik ben daar eindelijk nu met alles klaar mee, dus het laatste wat ik wil is ze kwijt dat ik weer opnieuw mag beginnen.

Ik besprak de piercings met de telefoniste van ACCZ en die zei dat ze eventueel op de dag zelf gewoon afgeplakt zouden kunnen worden. Wat zou dan in hemelsnaam het nut zijn van ze uit te doen, als je ze ook gewoonweg zou mogen afplakken? Zeker een vraag voor het consult dus! :141:

Ik denk dat de tijd ook wel hard zal gaan hoor, ik wordt er al iets relaxter over geloof ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag het tweede (en tevens laatste) consult gehad.

Ik heb alle vragen die ik had, kunnen stellen en ben flink veel verder gekomen.

Qua pasprothese kwam ik nu uit op een 6, wat overeen komt met 450 cc (stond eerst op 360cc).

Toen van Onselen er echter nog eens een blik op kwam werpen, bleek dat dit teveel zou zijn (grote kans op zichtbare randen).

Dit komt niet zozeer omdat ik smal ben (toch nog 75 a 80 breed), maar omdat het borstgebied niet zo breed is.

Ik had bij het eerste consult begrepen dat ze geheel achter de borstspier wilden plaatsen, maar dit blijkt helemaal niet waar.

Ze gaan voor dual plane. Vindt ik eigenlijk ook alleen maar beter!

Van Onselen gaf aan dat volgens hem 405 cc high profile (hoge projectie) het mooiste zou zijn, dus daar gaan we nu voor.

Verder moeten alle piercings echt absoluut uit, maar mag ik wel een retainer dragen in mijn neus (is een kunststof staafje).

Ik ben weer helemaal blij en kan nu echt niet meer wachten! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde als ik dus! Kon ook niet groter vanwege die reden. Krijg in mn kleine borst ook 405cc, Dalmindy krijgt ook 405 dus miss wel leuk om de foto's te zien. Bij mij mag je ook gewoon langs komen dan kan je ze in het live zien.

Fijn dat je weer helemaal blij bent, maakt het wachten wel moeilijker natuurlijk, hihi. Is die retainer een oplossing voor je of heb je meer piercings die de mogelijkheid tot dichtgroeien hebben?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig dat we allemaal 405 krijgen! En ja, het zal zeker alsnog heel verschillend eruit zien. Ben erg benieuwd ;) Bedankt voor het aanbod! :blush:

De retainer is in ieder geval een oplossing voor de belangrijkste piercing. Gelukkig heb ik bijna al mijn piercings de laatste jaren/maanden weggedaan, dus het valt nu wel mee.

Te bedenken dat ik ook tepelpiercings heb gehad haha, die was ik nu dus absoluut kwijt geweest. Maar de boel zou ook veel te gevoelig zijn om ze in te houden..

Verder heb ik nog wat meer in mijn oren zitten. Eens kijken of ik aan passend kunststof kan komen, anders gaan er maar een paar dicht hoor.

Het is het me zeker wel waard. Alleen met mijn neuspiercing zou ik echt een probleem hebben gehad ;)

Die heeft echt maanden zitten etteren, voordat hij nu eindelijk genezen en happy is geworden. Dat ga ik niet nog eens doen zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bonita,

Met veel interesse heb ik je posts (en die van anderen in jouw topic) gelezen. Eindelijk eens mij stoutste schoenen aangetrokken om te reageren (vind dat toch een beetje moeilijk op een of andere manier). kan me heel erg vinden in je verhalen (niet alles uiteraard), maar ben zelf ook 1.82 lang en weeg 64 kg en ga 21 dec onder het mes. Spannend! Begrijp je gevoel an ongeduld heel goed. Ik ga alleen voor wat minder cc, zit te denken rond de 300cc, heb nu een 75b (lege B) soms 70 c (eveneens lege c), kwam er door te meten laatst achter dat ik waarschijnlijk zelfs een a heb qua omvang, maar qua borstbreedte pas ik niet in een a. Enfin, kan dus ook haast niet wachten...Tel de dagen met je af.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kisha,

Bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen dat er nog iemand is met overeenkomsten ;)

Goed dat je je datum al hebt staan, maar wel bijzonder dat ze in de week van kerst opereren!

Waar heb je de afspraak staan? Bij ACCZ? Hou dan in gedachten dat er een kans is dat de datum verschoven wordt, want als het goed is opereren ze toch echt niet in de vakanties (zie bijv. de dames die in de herfstvakantie gepland stonden en naar voren zijn verplaatst).

Spannend hoor! Volgens mij vallen de implantaten wel anders uit als je een 'lege cup' hebt, in vergelijking me 'geen'cup.

Ik denk dat je dan ook wel wat minder cc nodig hebt om het beoogde effect te krijgen. Naar welke cupmaat zou je ongeveer toe willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Ik wordt in een prive kliniek en niet in het ziekenhuis geopereerd. De enige dag rond de feestdagen waarop er niet geopereerd wordt is 28 dec, 21 dec wordt er dus gewoon geopereerd (gelukkig voor mij)..

hoe houdt jij het wachten vol? Ben er constant mee bezig in mijn hoofd, maar dat schijnt wel normaal te zijn.

Ik weet niet zo goed op welke bh maat ik wil uitkomen, althans ik wil niet groter dan een grote c. volle B kleine C vind ik ook al goed. Het gaat mij er voornamelijk om dat het natuurlijk oogt. Ik krijg ronde prothese voor de spier, maar ben er ook nog niet helemaal uit hoeveel cc exact ik neem, alleen dat het rond de 300 cc wordt, maar mogelijk ook 325 cc. Voor mij is dat persoonlijk mijn maximun.

Jij wilt een vollde D toch? D bh maat of D voor het oog?

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kisha,

Ok, helemaal goed. Het zou zonde zijn als de datum toch ineens veranderd zou worden, dus ik moest even checken ;)

Het is inderdaad nog best lang wachten, en ik ben er 2 weken geleden echt half gek van geworden haha.

Ik zou je aanraden om er niet 24/7 mee bezig te zijn. Dan duurt het wachten nog veeeeel langer.

Af en toe mee bezig zijn is prima, maar teveel is (voor mij) dus echt niet goed.

Lekker afleiding zoeken in de dagelijkse dingen werkt voor mij goed, of wat extra bedreven bezig gaan met je hobby.

In principe ga ik voor 'ongeveer' een D. Dan heb ik het over hoe het oogt, maar ik zou het wel jammer vinden als ik ineens in een F ofzo terecht zou komen haha ;)

Maar met de maten die nu zijn besloten door de chirurg, zit ik op de persoonlijke max (voordat je randen zal gaan zien). Dus misschien is het ook wel wat minder, en als het toch anders uitvalt misschien wel meer..geen idee.

Ik vind de cc's goed, en we zien wel waar het me naar gaat brengen :)

Ik las dat de meeste vrouwen naderhand spijt hebben dat ze niet groter zijn gegaan, dus probeer dit ook mee te nemen bij je beslissing.. ik heb het voor mezelf dus liever 'te groot', dan 'te klein'..

Succes met het aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

En nu gaat de tijd toch ineens wel heel erg snel..

Over twee weekjes is het gebeurd en ben ik bezig met herstellen.

Ik kan soms nog amper geloven dat ik de het lef had om door te zetten, maar ben vooral ontzettend blij en benieuwd!

Ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bonita,

Ik volg je topic omdat ik ook word geholpen door de heer van onselen op 19 december ik krijg een borstlift+ implantaten rn bwc dus gaat echt pittig worden en bij mij word tussen maat 4 en 5 geplaats druppelvormig achter de spier heb nm weinig weefsel..Spannend he?? Weet jij de tijd al sprak een dame en die heeft vandaag haar brief met tijd gekregen, ik nog niet dus morgen maar even bellen gaat nu toch ecgt wel spannend worden!!

slaap lekker groetjes sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Ah, wat gezellig dat we op dezelfde datum aan de beurt zijn!

Nee, ik heb nog steeds geen brief gehad en heb ook de neiging om te gaan bellen haha.

Vriendlief vindt echter dat ik nog wat geduld moet hebben..

Heb jij hem inmiddels al binnen?

Dat lekker slapen kan ik wel vergeten trouwens. Ben al 2 weken bar slecht aan het slapen, en dat zal ook wel zo blijven tot 'de grote dag' ...

Lang leve de zenuwen.

Wel heftig zeg, die ingrepen samen! Heel veel succes, ook met het wachten enzo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.