Ga naar inhoud

Sporten


Suri

Aanbevolen berichten

Hé dames,

Het is nu alweer even geleden dat ik de borstverkleining heb gehad (15 juni dit jaar).

Ik zou graag gaan sporten en dan wil ik eigenlijk iets van Karate ofzo gaan doen.

Maar ik weet niet of dat nu al handig is om te gaan doen.

Ik wil wel heel graag, het lijkt mij een leuke sport en ik heb weer wat meer energie gekregen.

Bovendien ben ik er sinds deze week achtergekomen (na bloedonderzoek) dat mijn schildklier niet goed werkt.

Ik dacht dus dat ik was aangekomen door het stilzitten na de operatie, maar het komt dus vooral door de schildklier.

Wil graag afvallen (als dat kan).

Heeft iemand ervaring met een vechtsport als karate?

XO Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 jaar aan karate gedaan, en 1,5 jaar judo met wedstrijden. Bij karate worden er wel veel stoten op borsthoogte uitgeoefend, maar zolang je geen wedstrijden gaat beoefenen zul je geen rake klappen ontvangen omdat de les puur " les" op stoten in de lucht en standaard afweersystemen met een tegenstander.

Judo is wat vriendelijker, maar wel lomper vind ik, veel worpen en grondwerk wat uiteindelijk ook niet helemaal prettig is.

Ik heb helaas geen ervaring met een vechtsport ná een borstoperatie. Maar in principe moet je alles wel weer gewoon kunnen na verloop van tijd... Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.