Ga naar inhoud

Vraagje rond nazorg


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraagje... binnenkort ga ik voor een borstvergroting. Ik krijg 320 cc bij, op de spier.

Ik lees hier dat er meestal een sportbh wordt aangeraden, zowel dag en dag. Maar mijn dokter zegt van 2 weken na de operatie net geen bh te dragen?! Zijn er nog dames die geen sportbh gedragen hebben vlak na de operatie? Want mij lijkt dat zo raar?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 4wkn een beugelbh ?? Pff ik weet dat dames het wel doen maar volgens mij luid het algemene advies echt anders!! Ik denk eerlijk gezegd dat je jezelf beter voelt met een sportbh aan dan zonder, dus luister na je lijf en die waar jij je veilig bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik idem linsxaap. 2 weken dag en nacht en nog eens 2 weken enkel overdag. na 4 weken mocht ik beugelbh dragen. heb ze dan ook voor de spier en niet achter of dual. ik ben nu 2 maand po en overdag (fysiek werk) draag ik nog steeds sportbh. als ik niet werk draag ik beugelbh. 's nachts slaap ik nog steeds met sportbh want dit voelt gewoon beter. heb hiervoor pc gebeld en dit kon helemaal geen kwaad. zolang ik me beter voel met blijf ik hem gewoon dragen.

zoals jou pc zegt helemaal geen sportbh in begin zou ik me niet kunnen voorstellen. zelf met sportbh bleef ik ze ondersteunen. grappig zicht bij het stappen. mijn man moest altijd lachen. ik had die steun echt wel nodig want leek dat ze er anders gingen afvallen.

iedere pc heeft zijn eigen aanbevelingen. was toen ik op forum zat voor zwangerschap ook zo. elke gynaecoloog zei wel iets anders. is wel verwarrend. heb ik soms ook hier.

als je je er niet goed bij voelt zonder zou ik mss wel sportbh kopen. kan je ook even vragen aan je pc waarom hij aanraadt geen bh te dragen terwijl je van iedereen hoort dat ze wel sportbh/kliniekbh moesten dragen. zal wel een reden voor zijn veronderstel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vind het ook vreemd heb het nog nooit gehoord.

ik dacht dat de sportbh ook diende om het voor het goed inkapselen van de protheses?

Ik moest ook 4 weken dag en nacht en daarna 2 weken alleen overdag...heb er zelfs langer mee gelopen omdat het niet goed voelde.

Lijkt me niet fijn na de operatie zonder te moeten lopen.die spanning enzo brrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na 4 weken ook weer een beugelbh aan en dit is me erg goed bevallen. Ik denk dat je het toch zelf in moet schatten wat je het fijnst vind. Ik had de sportbh de eerste paar weken wel degelijk nodig in ieder geval hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn advies was de eerste 6 weken dag en nacht een sportbh, daarna overdag een beugelbh en snachts niets..

ben nu 3 weken po en heb de sportbh nog echt wel nodig hoor!!

maar luister gewoon goed naar jouw lichaam, doet het pijn of voelt het niet prettig, hup, weer in de sport bh!!!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou gewoon even bellen , want misschien word je wel 2 weken ingetaped dat heb ik ook wel eens gehoord en dan mag je daarna idd al een gewone bh aan!, ik verruilde mijn sportbh na 2 weken ook voor gewone bh's hoor. gewoon aan je lijf voelen wat mogelijk is.

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rox89: ik word idd twee weken ingetaped en dat is hun uitleg waarom ik geen sportbh moet dragen. Ik had al gebeld en ze zeggen dat ik er gene moet kopen. Maar ik ga toch maar ene halen, al is het voor na die twee weken. Ik zal tijdens die eerste twee weken zelf maar moeten voelen of het idd zo aanvoelt dat ik gene moet dragen... In ieder geval, bedankt voor de info, ik ben alweer geruster!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.