Ga naar inhoud

Drs. Jairath


Gast sphinx

Aanbevolen berichten

wie heeft ervaring (positieve en negatieve) met borstvergroting, uitgevoerd door Dr. Jairath van het PCC Spaarne Ziekenhuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

Ik niet in ieder geval, maar ik heb van mijn pc gehoord dat er op dit forum ook chirurgen een profiel hebben, en zichzelf de hemel in prijzen, in de hoop daardoor klanten te winnen.

Dus zelf gebruik ik dit forum niet om te vragen over welke chirurg beter is dan de ander ofzo.. je weet het maar nooit..

daarom heb ik zelf zo veel mogelijk info opgezocht, en ben ik lid geworden van de consumentenbond om chirurgen en klinieken daar te vergelijken en tests te bekijken. misschien is dateen aanrader.

In welke kliniek is dr jairath werkzaam?

dan kan ik anders wel even voor je kijken, je moet lid zijn om zon test te bekijken nl.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, die had ik al gelezen. Vroeg me af, of ze die zelf geschreven hebben. Restaurants zetten ook in het gastenboek van hun eigen website goede recensies, zogenaamd van gasten.

Wie staan er wel bovenaan de lijst; ik ben geen lid van de consumtenbond.

dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.