Ga naar inhoud

meiden kleding hulp nodig


Vlinder

Aanbevolen berichten

Dan zou ik even een belletje doen naar die winkel...je wacht er nu tenslotte al 2 weekjes op...wat heb je trouwens dan aangedaan naar je feestje? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 2wkn al idd,maar moet van ver komen dus is wel normaal,wilde die corset zowiezo wel hebben,dus no problem.

Heb een leuk minirokje aan gehad met een soort va goudbling bling erin,en pumps en doorzichtige panty,en er boven een mooi blousje,zal es kijken of ik ergens een foto heb,moet ik me man vragen die heeft ze op zn lap staan:)rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe nou je was in iedergeval sexy gekleed..jammer dat je je corset niet dan aan hebt kunnen doen maar daar komen denk ik wel meer speciale gelegenheden voor..want de corset is prachtig :123: ...ik zelf heb ook nog een collectie haha die ik na mijn bvk lekker weer kan aanvullen :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu cup e/f..dus de corsetten die ik nu heb accentueren mijn borsten en slinkt mijn middel nog meer..haha :3: ..dus tis echt heel mooi :5: ...ook als je corsetten haalt voor alleen je middel dus zonder de bovenstuk van je borsten....dan lijken je boobs nog groter... :7: er moet dan wel een leuk bloesje onder mr das bijzaak.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEB M BINNU: :43:

Dit is hem ,heb heb ook in het zwart besteld,vind m erg mooi,denk alleen dat ik de lintjes eraf ga knippen,das me iets teveel tierenlantijntjes gedoe.

De string kreeg ik erbij ,lol.

De achterkant krijg ik er niet op helaas,maar is helemaal geregen met lint erg sexy geheel.:)

HerschaaldekopievanIMG_0037.jpg


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ga ik zkr doen Femm,maar wacht eerst de andere af,heb nu ipv een L een M besteld.(zwart)

Want vanachter heb ik t lint strak getrokken en denk dat dat ook mooier is als dat wat losser zit,dan zie je t gerijgde wat beter.

kan altyd weer verkopen wat niet past he..:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha,heb de linten er meteen afgeknipt,voor ik m hier ging showen lol...en me man vond m geweldig!

Nog nooit zon verbaasde kop gezien hahahaha.... 101.gif

Dat kan ik me wel voorstellen :D

Staat je echt gigantisch mooi dat corset :136:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.