caatje_pj Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Ik wil deze week weer gaan sporten na 7 weken po. Nu was ik op zoek naar een sportbh maar deze duwt OF alles plat tot een b-cup OF alles 'beweegt' (in hoeverre t al kan bewegen) hetzelfde als zonder bh.... Wat is een goede optie? Gebruiken jullie een sportbh? (ik doe sh'bam een soort aerobics op muziek) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Ik doe ierse dans en dat is ook met een hoop springwerk enzo. Ik draag mijn kliniekbh met band als ik ga dansen. Het beweegt me nog net iets teveel, vind het geen fijn gevoel dat mijn protheses haast in mijn nek zitten als ik spring of ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleur_xx Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Ik heb een Triumph tri action sportbh met yoga en bodypump, vind hem heel fijn. Heb er nog 1 te koop 75E ;-) 2x gedragen maar moest toch een wijdere omvang. Zie verkoophoekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
caatje_pj Posted August 28, 2011 Author Share Posted August 28, 2011 Ik ben vanmiddag maar even naar Triumph geweest en ik heb een 70F sportbh gekocht. Donderdag even uitproberen hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soesje Posted September 18, 2011 Share Posted September 18, 2011 Ik doe zelf actief zumba dans. ik ga voorlopig nog niet. maar de sport BH van Livera is echt super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.