Ga naar inhoud

Pijn in linkerborst


Gast poekie83

Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden,

Ik heb 22augustus een bv plus tepellift gehad bij dr.Plovier. Nu is mijn rechterborst al redelijk snel gedaald en totaal geen last van gehad. Ik snap dat het indalen even tijd nodig heeft,maar in mijn linkerborst zit volgens mij nog vrij veel vocht en nog aardig hoog. Dit baart me niet zo'n zorgen maar wel dat die borst erg pijn doet met name heel diep ademhalen en omhoog komen,dan heb ik als het ware felle steken aan de rechterkant van mn linkerborst en mn borstbeen. Merk ook niet echt dat het met de dag minder word. Heeft iemand dit ook gehad of hoort dit ook allemaal bij het genezingsproces en moet ik mij geen zorgen maken?

alvast bedankt liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey poekie,

Ik heb precies hetzelfde gevoel! Maar dan in mijn rechterborst. Vooral met opstaan doet het echt heeeel veel pijn zeg!! Vanmorgen echt gewoon gehuild van de pijn met opstaan! Ik heb ook aan die kant veel meer vocht en lijkt ook minder goed te zakken. Ik maakme ook een beegje zorgen erover!! Ik dacht al.....o god dalijk heb ik een ontsteking ofzo! Als ik eenmaal op ben gaat het wel wat beter maar blijft veel pijnlijker dan de andere borst!! Ik ben 17 augustus geopereerd bij plovier dus ook nog niet zo lang po. Misschien zijn er andere meiden hier die ons een beetje gerust kunnen stellen!!!

Liefs Bauke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas 1 dgn geleden geopereerd bij dr Plovier, maar ik heb hier ooit een heel geruststellend antwoord gelezen .

Iedere borst wordt apart geopereerd , het zijn dus 2 verschillende operaties op zich en iedere borst zal ook anders genezen.

Het heeft veel tijd nodig, maar bij twijfel gewoon bellen naar de kliniek :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meiden ben blij dat jullie weten wat ik bedoel!Dacht eerst ook straks is het een ontsteking!Weten jullie vanaf wanneer ik weer een beetje mag tillen kids van ong 11 en 15 kg?

Trouwens wat zijn ze nu al mooi zeg Piepke en 900cc zag ik haha. Ik schrok toen ik 650cc hoorde bij consult zei die ong 4 a 500cc! Hoe gaat het tot nu toe met je?En Bauke hoe gaat het nu met je merk je weer al dat het steeds iets beter gaat?

Liefs Mo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.