Ga naar inhoud

Ontzettende jeuk en soort van 'puistjes'??


Gast missy1

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik heb bijna 4 weken geleden een bv gekregen.

Alles gaat tot nu toe prima.

Alleen ik heb zo'n erge jeuk, ik wordt er langzamerhand helemaal gek van. Krab me steeds en ik praat soms tegen me zelf dat ik er niet tegen kan enz :77: haha :P

Het jeukt voornamelijk aan de zijkant (bij de bolling zeg maar) , onderaan de borst en dat loopt vervolgens door naar mijn rug. Ik heb 2 sportbh's en ik heb het bij beide. Als ik de bh's uit heb dan valt de jeuk wel een beetje mee.

Ik ben ook een beetje aan het vervellen op mijn borsten.

En wat ik ook heb waar ik me op erger is dat ik een soort van puistjes ?? op mijn borsten heb. Tussen het spleetje in zeg maar, beetje aan de binnenkant en aan de onderkant en ook bultjes aan de zijkant richting mijn rug.

Weten jullie of dit normaal is? Of herkent iemand deze dingen misschien?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen en mij een beetje gerust kunnen stellen!

Veel liefs Missy :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik heb mijn bv nog niet gehad maar zoals je het vertelt klinkt het als irritatie door de bh of misschien door het zweten in de bh.

Misschien zou je kunnen proberen, wat ik al eerder heb gelezen op het forum, een katoenen topje onder je bh te doen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit ook gehad,en nog wel na al me 3keren geopereerd te zijn.

zelfs me arts vertelde dat die puisjes-bultjes normala zijn,is soortje afval wat eruit komt.

en de jeuk is oprekking van je huid,zeer irritant,lekker 2x per dag insmeren met een goede huidolie die niet vet is en goed smeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dametjes!

Bedankt voor jullie reactie. Ik ga dadelijk een fijne creme bij kruidvat halen.

Had ook al mijn arts opgebeld en die zei ook al dat het door het zweten enz kon komen, met die jeuk en de puistjes. Zolang ik geen koorst, of vocht verlies, of raar litteken heb dan is er niks om mij zorgen over te maken.

Maar ik vraag het natuurlijk heel graag hier omdat de meeste hier een bv hebben gehad en er ook gewoon heel veel vanaf weten. Dus bedankt meiden! Ben tenminste weer gerust gesteld :)

Veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.