Ga naar inhoud

Alles naar wens , of klachten?


Aanbevolen berichten

Hoi lieve dames!!

Ik zit nu een tijdje op dit forum en kan zeggen dat het de beste keuze in tijden is geweest om mij hier aan te melden haha! Wat een lieverds allemaal.

Zo veel informatie gekregen!

Ondanks dat ik enooorrrum bang ben voor een operatie, de hele procedure, alles eromheen en het gedoe daarna, wil ik wel een BV!

Ik ga denk ik een consult aanvragen bij Beclinic want ik hoor zo ongelooflijk veel goeds over dr. Plovier! Daar wil ik graag geholpen worden.

De stap heb ik nog niet durven zetten om daadwerkelijk een afspraak te maken. Moet ook nog een tijd sparen voor het zo ver kan zijn, dus het kan nog even wachten.

Ik heb het er in ieder geval al jaren over met mijn ouders (dat ik geen borsten heb en zeer ontevreden ben) en zij weten dus al jaren dat ik een BV wil. Nu ik er voor kies vinden ze het heel eng. Dit komt ook omdat mijn oudste zus 15 was toen ze overleed, net na een operatie. Mijn moeder zei dus al, je moet het allemaal zelf weten en ik sta achter je, maar ik heb al eens een dochter in het ziekenhuis gehad en daar wil ik gewoon liever niet aan denken.

Dat is heel begrijpelijk natuurlijk. Maar ik ben niet bang dat het mis gaat. Alleen ben ik wel benieuwd of het ook percentages zijn van hoeveel er goed gaat en hoeveel er fout gaat. En dan heb ik het alleen over de BV, niet over de operatie want er worden miljoenen mensen geopereerd, dus daar ben ik niet bang voor. Maar zijn er veel mensen die complicaties hebben gehad na een BV? Of is dit juist bij Plovier niet het geval? (haha zou mooi zijn!)

Willen jullie wat verhalen met mij delen? Ging het bij jou goed, zonder nare complicaties achteraf, of had je wel wat problemen?

Liefs Misteaque!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik begrepen heb, gaat er zelden wat mis met een bv, maar als het mis gaat gaat het ook goed mis. kies daarom een kundig arts uit ( zoals plovier :D hahaha) dan weet je zeker dat je niet verminkt terug komt. verder heb je altijd kans op ontsteking, infectie en kapselvorming. kapselvorming kans 1% en onsteking komt ook zelden voor. een infectie kans is het grootste bij ziekenhuizen ipv klinieken, dus ook daar weinig zorgen. wel heb ik laatst gelezen dat 1 op de 4 vrouwen die een bv ondergaan, chronische pijnklachten houden. dit is dus best veel. maar hoor hier op het forum weinig over.

nogmaals er bestaat altijd pech en geluk in het leven, maar bij een gezond persoon bij een kundig arts gaat er maar heel weinig mis!

ik ben geholpen door dr plovier en zeer tevreden ( sinds kort wel wat pijn, maar dat schijnt de genezing te zijn :) ). kan dr plovier echt aanraden hoor!!

succes meid! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk ook geen klachten.Ik ben geholpen bij de Boerhaave in Amsterdam door Dr.Roddi.

Ben heel tevreden over het resultaat Vroeg om een dikke D en heb uit eindelijk een F cup.

Ik heb geen klachten ben er zo door heen gefietst,wel op eigen initiatief de bh een week langer gedragen meer omdat ik het zelf nog niet goed vond aan voelen.

Verder moet ik wennen snachts met een kussentje tussen mijn armen slapen want als ik op mijn zij lig dan dan ligt het gewicht van mijn arm op mijn tiet en dat voelt niet lekker.

Maar verder gaat het super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel tevreden over dr Plovier, maar ik ben pas 2 dgn po dus moet echt het resultaat nog afwachten.

Het team was voor de operatie superlief ... Maar om heel eerlijk te zijn was het daarna snel klaar. Mijn hubbie heeft 4 uur gewacht tijdens mijn operatie en 1 kopje koffie gekregen die zo koud was dat zijn suikerklontje niet eens smolt haha. Ik heb een glaasje cola zelf gevraagd nadat ik 1 uur wakker was. Uiteindelijk kwam een andere Franse verpleegkundige vragen of ik me goed voelde en naar huis wilde gaan? Ik mocht me aankleden en weg was ze. Ze sprak alleen Frans , en net na een narcose kon ik haar toch wel aardig verstaan en terug antwoorden... Maar hoeveel Nederlandse meiden spreken en verstaan die taal?

Mijn man en ik zijn samen naar de lift gelopen en naar beneden gegaan.

Maargoed, om nou over koude koffie en een Franse verpleegster te zeuren is ook zo overdreven... Maar het viel me wel op ;)

Valerie en dr Plovier zijn wel bij me geweest na de operatie en die waren wel heel lief hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja.. Na de operatie gaat toch allemaal erg snel.. En ze hebben t ook allemaal druk natuurlijk!

Was bij mij ook in beaucare.. Duurt super lang voordat er iemand bij je komt!

Ik mocht zelfs helemaal niks drinken..pffff..

Ik denk dat t in alle klinieken wel een beetje zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja ik kan mij voorstellen dat het voor hun misschien zoiets is van: Oke geholpen, nou doeiii!

En ze zullen wel druk zijn ja.. Hoe lang moet je in de uitslaapkamer liggen dan? En ben je naar na de narcose?

Degene die je hebt meegenomen mag wel bij je in de uitslaapkamer zijn toch?

En hoelang moet je die band/speciale bh eigenlijk omhouden? Op een andere site las ik 6 weken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.