Ga naar inhoud

Hangborsten te redden met protheses?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal =) Ik heb een hangende B cup.. Nu vraag ik mij af of dit te redden is met enkel protheses?

Ik heb een consult gehad bij Dr Plovier en die zei dat het nog wel kon en dat me borsten te mooi zijn voor veel littekens (lift). Ik wil graag een mooie D cup en dit zal volgens hem met 350cc rond dual plane of iets meer lukken

en dan zullen het hele natuurlijke borsten worden.

Nu ben ik bang dat de protheses heel lelijk gaan vallen en dat alles alleen in me borst zelf komt te zitten en niet bij me boezem zegmaar aangezien ik absoluut geen weefsel heb bovenin.

Ik heb fotos gezien van vrouwen waarbij ik het echt niet mooi vind..

heeft iemand toevallig hangende borsten gehad en dit laten verstevigen met enkel protheses?

En hoe werkt het nou.. Als die prothese dual plane geplaatst word, word die dan zo hoog geplaatst dat het gewoon boven iin blijft hangen of komt het in het hangende gedeelte van mijn borst terech?

Ik heb er zoveel last van dat me borsten er aan de onderkant van mijn bh weer uit komen en geen enkele bh zit goed want het stort helemaal in =(

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ! als iemand een foto graag pb'en

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat je op Plovier moet vertrouwen, hij weet echt wel wat ie doet.

Heb vorige keer een programma gekeken op tv.. ging over plastische chirugie, en daar zeiden ze dat als je echt hang borsten hebt je echt wel een lift moet, anders word het niet mooi.. Is ook wel een beetje zo natuurlijk

maar plovier kan dit echt wel bepalen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.