Ga naar inhoud

Natrelle 310g : augustus 2011 : Dr. Schellekens : EMC.


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Vorige week een bv ondergaan in het EMC. Nieuwe siliconen van Natrelle 310g (voorheen Mcghan)

Heftiger dan ik had verwacht hoor. De operatiedag was zeer geslaagd, hele leuke kliniek met kundig en erg leuk personeel!

Maar de volgende ochtend... ik kon mijn bed niet uit . Ik voel mijn siliconen helemaal bewegen als ik beweeg, vooral van lig naar zit stand. En dan geeft een branderig gevoel. Gelukkig is het nu minder geworden, maar ik voel mij toch wel iets onthand nu ik zo weinig kan doen. Ik heb gelukkig heel veel hulp en mijn kids worden goed verzorgd. Maar over 2 weken moet ik alleen met de kindjes 10 uur lang in het vliegtuig!!! Dat wordt een hel.... dat weet ik nu al.

Het is zoiezo heel zwaar om met twee kinderen (3,5 jr & 8 mnd) alleen te vliegen maar nu ben ik ook bang dat ik mijn 'nieuwe' borsten beschadig!!

Voorafgaande aan de operatie heb ik dit voorgelegd aan de pc, volgens hem kon het geen kwaad. Ik hoop het, anders had ik de operatie niet laten uitvoeren.

Ik vraag bij de nacontrole een doktersverklaring zodat ik kan aantonen niet heel zwaar te mogen tillen en niks in het ruim boven mij kan opbergen. Dus ik hoop op hele behulpvaardige stewardessen. :18:

Hebben jullie nog tips voor mij om de vlucht zo comfortabel door te komen??

Oh ja vergeet ik helemaal te vertellen dat ik nu al erg tevreden ben met het resultaat! Mooie ronde stevige borsten :43:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs !!

Heb je 310 CC gekregen of ?

Welke datum ben je precies geholpen?

Pff... na 3 weken 10 uur vliegen met 2 kids.. sorry maar ik had het noooooit gedaan!

Ik voelde me ook zeker niet goed genoeg om na 3 weken al weg te gaan..

met 2 jonge kids is het zwaar en ook 10 uur vliegen..

Hmm.. hoe kun je comfortabel de reis doorkomen.. een slaappil nemen?

Dat heb ik gedaan toen ik naar dominicaanse vloog maar ja je zit natuurlijkwel met je kids..

Ik kan je even geen tips geven sorry!!!

Succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs !!

Heb je 310 CC gekregen of ?

Welke datum ben je precies geholpen?

Pff... na 3 weken 10 uur vliegen met 2 kids.. sorry maar ik had het noooooit gedaan!

Ik voelde me ook zeker niet goed genoeg om na 3 weken al weg te gaan..

met 2 jonge kids is het zwaar en ook 10 uur vliegen..

Hmm.. hoe kun je comfortabel de reis doorkomen.. een slaappil nemen?

Dat heb ik gedaan toen ik naar dominicaanse vloog maar ja je zit natuurlijkwel met je kids..

Ik kan je even geen tips geven sorry!!!

Succes!!!!

HI,

Thanks

Ja inderdaad 310 cc ;-)

Het is inderdaad niet zo handig gepland, maar mijn operatie kwam eigenlijk geheel onverwachts! Dus het is helaas niet anders. Hoe voelde jij je rond 3 weken na je operatie dan?

Tijdens de vlucht til ik alleen de jongste, ik zorg voor 1 stuks handbagage en hoop op veel hulp van medereizigers... :blush:

Groetges

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ik hoop echt dat je je gaat redden meis!

Ik voelde me nog waardeloos hiih maar goed ik heb ook echt heel lang binnen gezeten en niks gedaan

jij moet natuurlijk wel door omdat je kids hebt enz..

waar ga je eigenlijk heen vliegen..?

Heb je eigenlijk al een operatieverslag hier op ht forum?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben nu bijna drie weken po, heb ook 310 cc op de spier Natrelle medium profile gekregen.....

ik kan mezelf dus een beetje met jou vergelijken,

de vlucht is lang en dat zal best zwaar zijn, probeer inderdaad heel veel hulp te krijgen ik hoop echt dat de stewardessen je zullen helpen

en misschien wel een mede passagier?

verder hoop ik voor je dat je kindjes ook in slaap zullen vallen, zodat ze nog wat rust hebt tijdens de vlucht,

pak zo min mogelijk in, voor zover dat gaat met kids....

jeetje meid, ik denk eerlijk gezegd dat je behoorlijk moe zal zijn de eerste dagen van je vakantie, ik hoop echt voor jou dat je kindjes nog een dutje doen zodat jij ook wat rust krijgt,

word je wel weggebracht en opgehaald??

zorg dat je goede pijnstillers meehebt, ik ga voor je duimen dat je superveel hulp krijgt,

succes en fijne vakantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.