Ga naar inhoud

Eerste menstuatie na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hey meiden

Ik ben van de week voor het eerst mijn menstruatie weer gehad na mijn borstvergroting op 1 aug.

Nou is het volgende het geval. Ik heb pas 4 weken PO en nu dus weer ontzettende pijn in mijn borsten. En tot mijn grote verbazing komt er melk uit mijn borsten, en niet een klein beetje!! Voor de zekerheid toch een test gedaan en niet zwanger. Ik ben bij de huisarts geweest en heb contact gehad met DrMaas van de Bergman Kliniek. Hij had al veel dingen gehoord en gezien maar dit heeft hij nog nooit meegemaakt. Hij belt me Dinsdag op om te vragen hoe het gaat. Is het nog steeds zo dan wil hij dat ik even op concult kom. Inmiddels draag ik zoogkrompressen in mijn BH om dat anders allemaal natte plekken op mijn t-shirt heb. Dit is toch bizar!!

Is er iemand die het ook heeft gehad?

xx Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb het ook toevallig laatst een topic over geopend.

Mijn vriend kneep laats in alle hevigheid van het spel hihh in mijn tepel en iddmelk!!

Huh dacht ik...nou ben ik een jaar geleden gestopt met borstvoeding en na mijn weten was het helemaal wel.

Ik heb wel eens gelezen dat er door borstvergroting melkproductie op gang kan worden gezet en misschien door je menstruatie(hormonen) dat het wat heftiger is allemaal.

voor zover ik het weet is het onschuldig!!Maar je kan het altijd laten na checken natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Ik ben van de week voor het eerst mijn menstruatie weer gehad na mijn borstvergroting op 1 aug.