Ga naar inhoud

Eerste menstuatie na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hey meiden

Ik ben van de week voor het eerst mijn menstruatie weer gehad na mijn borstvergroting op 1 aug.

Nou is het volgende het geval. Ik heb pas 4 weken PO en nu dus weer ontzettende pijn in mijn borsten. En tot mijn grote verbazing komt er melk uit mijn borsten, en niet een klein beetje!! Voor de zekerheid toch een test gedaan en niet zwanger. Ik ben bij de huisarts geweest en heb contact gehad met DrMaas van de Bergman Kliniek. Hij had al veel dingen gehoord en gezien maar dit heeft hij nog nooit meegemaakt. Hij belt me Dinsdag op om te vragen hoe het gaat. Is het nog steeds zo dan wil hij dat ik even op concult kom. Inmiddels draag ik zoogkrompressen in mijn BH om dat anders allemaal natte plekken op mijn t-shirt heb. Dit is toch bizar!!

Is er iemand die het ook heeft gehad?

xx Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb het ook toevallig laatst een topic over geopend.

Mijn vriend kneep laats in alle hevigheid van het spel hihh in mijn tepel en iddmelk!!

Huh dacht ik...nou ben ik een jaar geleden gestopt met borstvoeding en na mijn weten was het helemaal wel.

Ik heb wel eens gelezen dat er door borstvergroting melkproductie op gang kan worden gezet en misschien door je menstruatie(hormonen) dat het wat heftiger is allemaal.

voor zover ik het weet is het onschuldig!!Maar je kan het altijd laten na checken natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Ik ben van de week voor het eerst mijn menstruatie weer gehad na mijn borstvergroting op 1 aug.

Nou is het volgende het geval. Ik heb pas 4 weken PO en nu dus weer ontzettende pijn in mijn borsten. En tot mijn grote verbazing komt er melk uit mijn borsten, en niet een klein beetje!! Voor de zekerheid toch een test gedaan en niet zwanger. Ik ben bij de huisarts geweest en heb contact gehad met DrMaas van de Bergman Kliniek. Hij had al veel dingen gehoord en gezien maar dit heeft hij nog nooit meegemaakt. Hij belt me Dinsdag op om te vragen hoe het gaat. Is het nog steeds zo dan wil hij dat ik even op concult kom. Inmiddels draag ik zoogkrompressen in mijn BH om dat anders allemaal natte plekken op mijn t-shirt heb. Dit is toch bizar!!

Is er iemand die het ook heeft gehad?

xx Tess

beste Tess en Marriebarrie,

Zouden jullie deze klacht willen melden bij het Meldpunt Klachten Siliconen? MKS We zijn bezig met klachten van duizenden vrouwen te verwerken om deze aan te bieden aan de Inspectie voor de gezondheidszorg. Heb al wel een aantal hormonale klachten langs zien komen, maar nog geen melkproductie. Ben benieuwd hoe het afloopt. Sterkte ermee.

groetjes, Viertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg viertje.. Jullie denken dat alles van silliconen Komt.. Onbegrijpelijk dit.. Jullie maken vrouwen bang!.. Tessje denkt nu vast dat ze er ziek van kan worden! Doe toch ff normaal!! Andere topic is gesloten en nu ff hier lopen foeteren..

Indd wat Marrie zegt, ik heb het ook gelezen dat het je melk productie op gang kan brengen, als je je zorgen maakt meis zou ik even langs de huisarts gaan.

En meis laat je niet gek maken door Viertje!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Tess en Marriebarrie,

Zouden jullie deze klacht willen melden bij het Meldpunt Klachten Siliconen? MKS We zijn bezig met klachten van duizenden vrouwen te verwerken om deze aan te bieden aan de Inspectie voor de gezondheidszorg. Heb al wel een aantal hormonale klachten langs zien komen, maar nog geen melkproductie. Ben benieuwd hoe het afloopt. Sterkte ermee.

groetjes, Viertje

Zodat siliconen verboden worden en de optie verdwijnt om gelukkig te worden door middel van een borstvergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tesje, je hebt al wel kids gehad?

Anders kan het inderdaad zoiets zijn als Marrie heeft gehad!!

@ Vliertje, jezusssssss, ga ergens anders demonsteren ofzo als op dit forum.

Hier komen juist mensen die een bv willen en niet er tegen zijn!!, dan zit je volgens mij verkeerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Ik ben van de week voor het eerst mijn menstruatie weer gehad na mijn borstvergroting op 1 aug.

Nou is het volgende het geval. Ik heb pas 4 weken PO en nu dus weer ontzettende pijn in mijn borsten. En tot mijn grote verbazing komt er melk uit mijn borsten, en niet een klein beetje!! Voor de zekerheid toch een test gedaan en niet zwanger. Ik ben bij de huisarts geweest en heb contact gehad met DrMaas van de Bergman Kliniek. Hij had al veel dingen gehoord en gezien maar dit heeft hij nog nooit meegemaakt. Hij belt me Dinsdag op om te vragen hoe het gaat. Is het nog steeds zo dan wil hij dat ik even op concult kom. Inmiddels draag ik zoogkrompressen in mijn BH om dat anders allemaal natte plekken op mijn t-shirt heb. Dit is toch bizar!!

Is er iemand die het ook heeft gehad?

xx Tess

Hi Tess,

Heb je dual plane of voor de spier? zou het daar misschien mee te maken kunnen hebben?

Ik kan me zo voorstellen dat bij voor de spier de prothese meer druk uitoefent op de melkkliertjes.

Ik hoor het overigens vaker hoor, dat de melkproductie op gang kan komen!

:116: Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze idd voor de spier!!dus misschien is dat het.

@ vliertje ik ga het niet melden dit omdat ik nu precies een jaar geleden gestopt ben met borstvoedng dus er vanuit ga dat de hormonen nog in mijn lichaam aanwezig zijn.

Trouwens heb gehoord dat als je kinderen hebt gegaan het heel lang kan duren voor dat je geen melk productie meer hebt.

Ik mak me geen zorgen.

Ik ga er van uit doordat de silliconen de boel op spanning zetten(vergroten) dat er dor de druk een soort stuwing op gang komt.

Ik ben niet zo paniekering hoor !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb ze idd voor de spier!!dus misschien is dat het.

@ vliertje ik ga het niet melden dit omdat ik nu precies een jaar geleden gestopt ben met borstvoedng dus er vanuit ga dat de hormonen nog in mijn lichaam aanwezig zijn.

Trouwens heb gehoord dat als je kinderen hebt gegaan het heel lang kan duren voor dat je geen melk productie meer hebt.

Ik mak me geen zorgen.

Ik ga er van uit doordat de silliconen de boel op spanning zetten(vergroten) dat er dor de druk een soort stuwing op gang komt.

Ik ben niet zo paniekering hoor !!

Ik heb mij een beetje verdiept in lactatiekunde, dat je een beetje melk hebt..., dat kan gewoon, ik heb soms ook nog een druppeltje... en ik heb geen silliconen, dit komt doordat er een beetje prolactine in je hersenen actief is, heeft niet zoveel met je melkklieren te maken maar met je aanmaak prolactine, prolactine zorgt weer voor melkaanmaak.. als je bv iets tegen misselijkheid neemt zoals domperidon, kan dat ook de bijwerking zijn van de domperidon.. misschien ik weet het niet, maar heb je dat misschien gebruikt? dat zou heel veel verklaren omdat je zegt dat je best wat melk hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!!

Ik heb daar dus ook 'last' van.. maar al van lang vóór mijn bv, ik was toen 20 of 21 jaar en had nog geen kinderen (nog steeds niet trouwens ;)). Ik ben daarmee toen naar de gynaecoloog geweest en die zei me dat dit geen probleem vormt, het is gewoon een overproductie, overreactie van de melkkanaaltjes in je borst. Zal goed van pas komen als ik ooit zwanger wordt :D. Dit kan het gevolg zijn van medicatie, maar is niet noodzakelijk. Het enige wat je NIET mag doen is de productie stimuleren door in je borst te nijpen. Dit kan ervoor zorgen dat de kanaaltjes verstopt geraken en er kan een ontsteking ontstaan dan.

Ik heb er toch een jaar of 4-5 'last' van gehad van dat 'lekken'. Toen is dat even gestopt maar nu sinds mijn BV (ben nu 10 dagen PO) heb ik het terug een beetje en dat is simpel te verklaren doordat die kanaaltjes nu een beetje onder druk staan. Dit zal terug weggaan als de spanning weg is normaal gezien!

@ Viertje! DIT IS DUS NIET HET GEVOLG VAN SILICONEN, OMG ... straks beweren jullie nog dat alle kwaaltjes van siliconen komen! :85:

Voila, wou dat even kwijt :D

Lfs, N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Nilu!!!

Wel vervelend zeg.

Bij mij zit ook nog melk maar dat is pas na mijn kindjes en borstvoeding gekomen.

Het komt er niet uitlopen, alleen als je erin knijpt, hahaha (Kan dat niet laten, af en toe even checken of het nog weggaat). Gewoon afblijven dus.... :rolleyes:

Ben benieuwd hoe dat straks na mijn vergroting gaat :125: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!!

Ik heb daar dus ook 'last' van.. maar al van lang vóór mijn bv, ik was toen 20 of 21 jaar en had nog geen kinderen (nog steeds niet trouwens ;)). Ik ben daarmee toen naar de gynaecoloog geweest en die zei me dat dit geen probleem vormt, het is gewoon een overproductie, overreactie van de melkkanaaltjes in je borst. Zal goed van pas komen als ik ooit zwanger wordt :D. Dit kan het gevolg zijn van medicatie, maar is niet noodzakelijk. Het enige wat je NIET mag doen is de productie stimuleren door in je borst te nijpen. Dit kan ervoor zorgen dat de kanaaltjes verstopt geraken en er kan een ontsteking ontstaan dan.

Ik heb er toch een jaar of 4-5 'last' van gehad van dat 'lekken'. Toen is dat even gestopt maar nu sinds mijn BV (ben nu 10 dagen PO) heb ik het terug een beetje en dat is simpel te verklaren doordat die kanaaltjes nu een beetje onder druk staan. Dit zal terug weggaan als de spanning weg is normaal gezien!

@ Viertje! DIT IS DUS NIET HET GEVOLG VAN SILICONEN, OMG ... straks beweren jullie nog dat alle kwaaltjes van siliconen komen! :85:

Voila, wou dat even kwijt :D

Lfs, N

precies en die over productie komt dus weer door de prolactine, zonder prolactine zijn je melkklieren/kanalen niet actief, in je borst de melk eruit knijpen kan niet alleen je kanaaltjes doen verstoppen, maar je kan ook de productie stimuleren, gaan relacteren dus, dat wat eruit word gehaald word meestal ook weer aangemaakt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.