Ga naar inhoud

pijnlijke bors rechts


Gast Roosje2011

Aanbevolen berichten

Gast Roosje2011

Lieve meiden,

Ik ben nu twee weken PO.

Echter de pijn in mijn rechterborst is er nog.

het voelt als een soort weeige pijn als je de borst aanraakt indrukt en bij het loslaten doet het zeer. lijkt wel alsof de

spierwond nog parten speelt,je voelt het zeuren ook als je ligt en de schoudes ophaalt. links is dat niet het geval. nu ben ik ook rechts dus ws heeft dat er wel mee te maken en doe ik teveel.

daarbiij zijn mijn borsten zo enorm gevoelig dat dat ook wel een soort pijn doet. zo vervelend vooral eind van de avond. mijn tepels zijn wel heel pijnlijk.

het litteken links is zo stijf en nog blauw en geel rondom en ook op de onderkant van de borst. dit geeft ook een heel stijf gevoel links.

Maar het gaat mij om de rechter borst, wie herkent dit?

Graag jullie ervaringen.

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dit wel. Ook mijn re borst heeft lang pijn gedaan, ook de tepel was tot voor kort heel pijnlijk.

Ik moet zeggen dat het sinds een kleine twee weken geen zeer meer doet alleen de tepel blijft gevoelig.

Ik denk dat je met twee weken nog heel kort po bent en dat dit vooral tijd nodig heeft.

Bij mij gaat het nu iig beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Ik herken dit wel. Ook mijn re borst heeft lang pijn gedaan, ook de tepel was tot voor kort heel pijnlijk.

Ik moet zeggen dat het sinds een kleine twee weken geen zeer meer doet alleen de tepel blijft gevoelig.

Ik denk dat je met twee weken nog heel kort po bent en dat dit vooral tijd nodig heeft.

Bij mij gaat het nu iig beter.

OOOhhh gelukkig

ik weet het is nog kort dus moet het de tijd gunnen, voelt alleen zo zeurderig

Ik ga zo naar Zeeland voor een weekje vakantie, hoop dat ik daar genoeg rust kan nemen

en dat het over gaat.

als iemand nog dezelfde ervaring heeft hoor ik het graag

@Sabia heel erg bedankt voor je snelle antwoord

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid twee weekjes is nog heel kort.ik heb zowiezo tot een week of 6/7 met pijntjes gelopen.

Die wonden duurde vor mijn gevoel het langst....bij mij heeft links lang gezeurd...en ja die tepels vreselijk! het gaat echt over.

Alleen moet je geduld hebben...twee weken is echt niks!!

Lekker uitrusten in zeelnad met rust genees je het snelst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken het ook, pas 8 dagen po dus niks abnormaals als ik dit zo lees. Vooral mijn rechterborst is erg pijnlijk, daalt ook minder goed in, mijn tepels zijn echt overgevoelig (au!) en ook met slapen kan ik met ontzettend zere borsten wakker worden, alsof alles verkrampt. Ben heel benieuwd hoelang dit gaat duren. Sommigen zijn met een week van de pijn af, maar er zijn er ook zo te lezen waar het langer nodig heeft, het zal er dus wel bijhoren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! bij mij hetzelfde hoor, ik ben nu 17 dg po en mijn rechterborst heeft ook meer pijntjes, mijn tepels zijn ook heel gevoelig en dan is rechts weer erger,

ik maak mij er geen zorgen om, heb het allemaal ingecalculeerd, als je veel leest hier weet je dat het heel normaal is.. :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mieden

De pijn herken ik maar ik geloof dat er toch zoals vele zeggen maar een woord voor is

Rust.Rust.Rust.

Wel had ik in het begin net als dommelson het gevoel dat de arm waar je het meeste mee doet ook veel anders aanvoelt.

Maar ook dat gaat weg nu geen last meer van.

Twee weken is echt te kort meis ga lekker naar zeeland laat je daar ook vertroetelen doe niets

als het mogelijk is

en zult merken in week 4 begint het beter te gaan..

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.