Ga naar inhoud

HELPPPP!!! raar bultje in mijn linker borst en mijn protese na 6 maanden los ?


esie21

Aanbevolen berichten

hai dames ik heb een probleempie ik word er helemaal gek van. mijn linker borst doet raar.

ik voel sinds kort een raar bultje dat weg sprinkt als ik er op druk. heel gek gevoel is het.

ook heb ik een raar gevoel in die zelfde borst als ik voor over buk dan lijkt het als of mijn protese schuift ofzo?

het is alleen als ik naar voren buk verder voelen ze goed. eerst dacht ik dit hoord er bij maar nu vind ik dit toch eng worden wat denken jullie en hebben er meer dames last hier van.

zoooo onzeker :mellow:

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esie,

Er is hier al een topic over, ik meen in het vragenhoekje borstvergroting, want ik heb het zelf dus ook wat jij omschrijft. Ik heb het al vanaf het begin en nu nog steeds ik. Het gekke is dat ik het heel soms niet voel, alsof het dan achter de prothese geschoven is. Ik moet as. dinsdag op nacontrole en ik ga zeker vragen of de pc er even naar wil kijken, want ik vind het ook heel vreemd. Ik weet dus niet wat het is. Ik denk zelf aan een kliertje ofzo. In het begin dacht ik dat het vocht was, maar dat was dan nu al wel weggeweest denk ik.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey meid!

Ik heb een topic (second opinion) waar ik mijn klachten beschrijf. Ik heb dus het losse gevoel in mijn borst bij bukken, omdraaien en als ik ertegen duw.

verder heb ik ook een wegschietend bultje in mn borst maar die zit er al 10 jaar (fybroadenoompje). Als het voor jou nieuw is, zou ik het op de controle even aangeven.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai chimpie dat zal ik zeker doen maar heb jij het bultje of ook dat rare gevoel groetjes

Hee Es!

Ik heb dat bultje, het zit links onder bij t litteken ongeveer... Als ik sta en druk zeg maar voel ik t weg schieten, als ik dan buk voel ik t niet... Raar gevoel niet echt, maar wel bij voorover hangen also t lijkt dat de protheses mee gaan naar boven... Heb ergens gelezen dat dat vrij normaal is?

Wat voor raar gevoel heb jij?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook, in me binnekant van me boobs aan de zijkant..

vooral me linkerborst, lijkt echt heel raar, als ik er op druk lijkt net of het verspringt...?

Vind het zooon vies gevoel dat ik er nooit meer op druk, denk dat het er gewoon bij hoort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat bultje ook en ben er mee naar de huisarts geweest. Heb een echo laten maken in het ziekenhuis van mijn borsten. In het ziekenhuis konden ze niets vinden wat kwaadaardig zou kunnen zijn. Het bultje zit er nog en ja als ik erop druk schiet hij weg. Wel is mijn aangeraden mijn borsten te blijven controleren omdat ze hebben gezien dat er veel knobbeltjes in zitten. Zodra ik iets voel wat ik niet echt goed vertrouw mag ik meteen weer een echo laten maken. De protheses zaten er wel heel mooi in.

Cinta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Maris!

Ik heb geen anatomische maar gewoon achter de spier, ronde protheses en toh voel ik ze af en toe als ik naar voren buk?

Ik ben benieuwd naar wat ze te horen krijgt dinsdag wat de PC zegt...

Misschien is het wel normaal idd zijn t spiertjes ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marisjuh, klopt heb precies het zelfde gevoel in mijn linkerborst en is dan ook gevoelig. Dit voel ik iedere dag en vooral bij het voorover bukken, geen prettig gevoel.

@ esie21, ik hoop dat ze goed nieuws voor je hebben donderdag, waarschijnlijk hoort het erbij, alleen vreemd dat jij nu pas dat gevoel hebt. Ben benieuwd wat ze er van zeggen meis.

Wat ik wel vaak lees is dat toch wel veel dames na een borstvergroting pijntjes overhouden aan hun borsten!! Dit wordt je niet verteld als je op consult komt bij de pc . . . .

Ook zie je bij mij de rand van de dual-plane in mijn rechter borst, net zoals bij Femmy en ben daar eigenlijk niet zo blij mee pff :23:

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Es!

Ik heb dat bultje, het zit links onder bij t litteken ongeveer... Als ik sta en druk zeg maar voel ik t weg schieten, als ik dan buk voel ik t niet... Raar gevoel niet echt, maar wel bij voorover hangen also t lijkt dat de protheses mee gaan naar boven... Heb ergens gelezen dat dat vrij normaal is?

Wat voor raar gevoel heb jij?

xxx

hai meis ja ik heb dus dat bultje ook ongeveer bij het begin van mij litteken maar dan aan de rechter kant van mij zeg maar en als ik buk voelt het alsof mijn protese verschuift ik voel het alleen bij mijn linker boob en alleen als ik buk best raar gevoel is het

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marisjuh, klopt heb precies het zelfde gevoel in mijn linkerborst en is dan ook gevoelig. Dit voel ik iedere dag en vooral bij het voorover bukken, geen prettig gevoel.

@ esie21, ik hoop dat ze goed nieuws voor je hebben donderdag, waarschijnlijk hoort het erbij, alleen vreemd dat jij nu pas dat gevoel hebt. Ben benieuwd wat ze er van zeggen meis.

Wat ik wel vaak lees is dat toch wel veel dames na een borstvergroting pijntjes overhouden aan hun borsten!! Dit wordt je niet verteld als je op consult komt bij de pc . . . .

Ook zie je bij mij de rand van de dual-plane in mijn rechter borst, net zoals bij Femmy en ben daar eigenlijk niet zo blij mee pff :23:

Liefs mij

hai renaat

ik hoor het idd ook donderdag ik ga voor dat bultje, dat losse gevoel en litteken ik hoop maar dat ik niet naar huis gestuurd word zonder pardon. ik laat het jullie weten dames na mijn afspraak donderdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai renaat

ik hoor het idd ook donderdag ik ga voor dat bultje, dat losse gevoel en litteken ik hoop maar dat ik niet naar huis gestuurd word zonder pardon. ik laat het jullie weten dames na mijn afspraak donderdag.

Hee Es'!

ik wacht op je antwoord

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai dames

ik heb gister mijn afspraak gehad. het bobbeltje is mijn protese. hij voelt niets raar bij de protese dus hij zegt dat mijn protese niet los zit. wat mijn litteken betreft het is idd littekenvorming en moet ik toch door smeren met mijn peper dure litteken creme grrr en is het na 1 jaar dus volgend jaar februari moet ik weer een afspraak maken als het niet verminderd is.

verder was hij erg tevrede. en moch ik al snel weer weg. dus voor de dames die dit ook hebben bij deze weten jullie het. :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was jij ook geweest Essie?

Hoezo knel? Dan zit hij altijd knel? want ik voel t iedere dag dus vind dat raar...

Dat t een soort overgebleven wild vlees is van t litteken tja dat zou kunnen maar t springt weg mmm ik heb er nog m'n vraagtekens bij...

Wel echt een nadeel dat ik mezelf heb laten helpen in België! het is niet zo vlak bij de deur en om op controle te gaan kost meer aan benzine als dat ik daar binnen ben....

Als ik geen antwoorden meer krijg Miss dat ik dan toch eens bel, maar dat zal dr Damen zo niet kunnen zeggen ben ik bang..

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

chimp ik heb het in het midden het is gewoon de rand van je protese en daarom springt dat bultje zo makkelijk weg je hoeft er echt niet bang voor te zijn want we hebben toevallig bijde het zelfde gehoord succes meis

Hee Es!

Oh jij hebt t in t midden? je had dus t zelfde gehoord als Andrea?

mmm ja dan zal t dat wel zijn, het doet verder ook geen pijn dus dan is t iets waar je je minder zorgen over hoeft te maken niet.

Iig bedankt voor je reactie :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.