Ga naar inhoud

Waar voor je geld?


Elske

Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik vroeg me nu wel het volgende af...

Ik moet op 7 september op consult om met next day surgery de volgende dag mijn pretbumpers te krijgen.

Dit in het WK bij Dr Verdonck.

Ik maak me nu wel zorgen of ik genoeg zal krijgen, want de meeste hier hebben precies niet zoveel gehad bij Verdonck.

Ik heb voorlopig een leeg B(tje) en zou graag uitkomen op een mooie volle D tot misschien zelfs een maatje meer. Ik dacht ergens tussen de 400cc tot 500cc vulling te kunnen gebruiken, maar vrees een beetje dat de PC daar anders zal over denken.

Ik denk dat het meest aantal CC door Verdonck 350cc was op dit forum.

Hoe denken jullie hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elske,

Als je je er niet goed bij voelt moet je het natuurlijk niet doen.

Maar je twijfel gaat over het aantal cc, en dit kun je niet vergelijken!

Je denkt dat het misschien te klein wordt maar daar heeft enkel de pc zicht op.

Ik ben van een 70AA (nog nieteens..) naar een 70D (tot nu toe dan :P ) gegaan met 230 cc!

Terwijl een ander hier wel 500 cc voor nodig heeft.

Als je nog zo twijfelt, ga dan nog eens op consult! Goed voor je gemoedsrust en het is gratis :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij zoveel cc wil dan moet je dat doen hoor.

En geen pc die jou kan verplichten minder te nemen.

Ik heb geen idee hoe ze bij wk werken maar ik kan je alleen zeggen dat ik een fan van plovier ben en hij je niet zal beperken in je cc's.

Mss is ergens anders ook een consult nemen niet eens zon gek idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou lkkr nog een consult ergens anders plannen,gewoon ff kijken wat ze je daar aanraden. :rolleyes:

Dat zou ik dus ook doen, maar ben sowieso al niet echt fan van de welnesskliniek ;)

Zou dan eerder voor plovier of de meyere kiezen als je dan toch naar België gaat

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik zelf ga naar plovier en heb consult en operatie op 1 dag!

Weet dus nog niet wat hij van plan is, maar weet uit verhalen hier dat plovier zeer kundig is en niet moeilijk doet over een cc-tje extra.

Gewoon foto's verzamelen van jouw fabo boobs en plovier weet wat jij in je hoofd hebt! Een cup-maat zegt niet zoveel he, foto's maken het duidelijker.

Je kunt het beter in 1 keer goed doen. Je denkt nu misschien goedkoop uit te zijn, maar als je niet tevreden bent...

Plovier kost 2700 ook niet duur!

Maar goed, ik heb verder geen verstand van de WK, dus er reageren vast nog wel dames die je daar mee over kunnen vertellen.

Groetjes Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net als Femmy geen fan van de Welnesskliniek, en zou er ook nooit heen gaan!

Wel hoor ik inderdaad dat ze je daar niet veel cc willen geven, er word al gauw gezegd dat het niet gaat passen bij je!

Nou ik zou toch eens een kijkje nemen bij een andere pc! Zelf zou ik je dr.Plovier aanraden, hij is echt heel erg goed en plaatst wel veel cc!!

Laat jezelf niet zomaar afschepen hoor.. maar goed je hebt natuurlijk consult en de dag erna al een operatie.....

Misschien kun je eerst bij een andere pc gaan kijken ? Kun je dan tegen dr.verdonck zeggen dat die andere pc wel zei dat er zoveel cc in past??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog een plovier fan, ook ik ben absoluut geen voorstander van de wk. niet alleen omdat ze moeilijk kunnen doen over de cc's maar vooral omdat er de laatste tijd veel klachten hier komen over de narcose en dergelijke.

meid ik zou even rustig meerdere pc's bezoeken en dan je beslissing maken wk= goedkoop maar goedkoop=duurkoop he?? ze waren zelfs nog op tv (slecht) vorige week.!

succes met je keuze! en laat je aub niet te weinig cc aanpraten , want zelfs de dames die meer hebben gekregen dan gewenst, vinden achteraf "dat het wel wat groter had gemogen"!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met vlinder eens, ik zou ook niet naar Plovier gaan, maar ik hoor wel veel positieve verhalen, en je moet gewoon op je gevoel af gaan!

Voorbeeldje . . . Marriebarrie ging naar dr Roddi terwijl velen haar het afraden en er klachten over waren, maar Marriebarrie had er een goed gevoel bij en is zeer tevreden met haar borsten.

Volg je gevoel en laat je niet op andere gedachten brengen door wat anderen zeggen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch wat meer cc's vragen hoor. Ik ben ook in het wellness kliniek geweest en heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet meer cc's heb gevraagt toen. En idd ze zijn niet echt happig om je meer cc's aan te bieden. Tegen mij zei de pc dat ik dan opgeplakte ballen zou hebben als ik meer cc's zou willen dus ja 300 cc staat veel mooier en natuurlijker. En nu heb ik er zoveel spijt van dat ik niet meer gevraagt heb. Dus ja ik wil heel graag een wissel laten doen.

Succes!

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon lekker je gevoel volgen mop!!

Je wil meer cc nou lekker naar een andere kliniek!!

Ik zou nooit naar welness en plovier gaan haha (al maken ze beide mooie boobies!!) :136:

Maar aan de andere kant voel jij je fijn bij welness gewoon doen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd over mijn arts gan de verhalen dat het een vervelende norse man is.Beetje eigenzinnig.Hier op het forum is zelfs iemand die met mijn arts in conflict is.

Hij is wat kort van stof hahahah zijn communicatie is niet echt geweldig vinden sommige.

Maar ik heb helemaal geen problemen met hem gehad.Ben juist zeer te spreken over hem,ik kom daat voor een paar mooie boobs en niet om een sociale contact op te bouwen.

Tegen mij was hij heel vriendelijk kon alles vragen en nam de tijd.

Tsja ik begon na mijn eerste consult ook te twijvelen toen ik op internet ging lezen.Eigenlijk moet je dat niet doen.

Als jij tevreden bent hoe je behandeld word is het goed,overal zijn goede en slechte verhalen.(en een slechte hoor je sneller dan goede)

over de aantal cc,s zu ik wel duidelijk zijn.Roddi wilde me eerst 350-75cc geven.Na thuis passen wilde ik 400 cc als dat kon.

Ben terug gegaan na overleg ben is het zelf 450 cc geworden.En ik ben er super blij mee.

Dus meid ga passen met zakjes rijst.En dan een nieuwe afspraak maken.Wil hij je dat niet geven zou ik opzoek naar een andere arts/kliniek!

Anders sla je jezelf voor je kop dat je niet geluistered heb naar je eigen ik!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus meid ga passen met zakjes rijst.En dan een nieuwe afspraak maken.Wil hij je dat niet geven zou ik opzoek naar een andere arts/kliniek!

Anders sla je jezelf voor je kop dat je niet geluistered heb naar je eigen ik!!

Heel slim wat marrie zegt!! Nio en van Selms plaatsen overigens ook meer cc's! ;)

Mijn voorkeur gaat het meeste uit naar de Meyere en Nio :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.