Ga naar inhoud

Moos : 24 oktober 2011: Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik ben Simone, 42 jaar oud en moeder van 4 kinderen. Kinderen zijn in de leeftijd van 9 jaar, 12 jaar, 23 jaar en 26 jaar oud, uhhhh jong

Ik heb in 1989 een borstvergroting gehad en na een paar jaar het gevoel te hebben dat de protheses niet goed meer zijn, heb ik vanochtend mijn intake gesprek gehad voor een wissel operatie.

Stom dat ik nog nooit mijn borsten heb laten controleren, maar vanochtend bleek dus dat bij mijn linker borst bijna geen prothese meer te voelen is

Datum voor de operatie is gepland op 24 oktober.

Tsja, ik kan nog een heleboel schrijven, maar voorlopig hou ik het hier even bij. Als er vragen zijn, stel ze gerust

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone !!

welkom op het forum!!

Fijn dat jouw wissel al gepland staat, waar ga je het laten doen??

Lekker dat jouw kids al wat groter zijn, kunnen ze straks een beetje helpen terwijl je hersteld.

mijn kids en man hebben ook hun best gedaan, dat is heel fijn.

Alvast heel veel succes !!

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jolly, dr. van Onselen gaat de operatie uitvoeren. Hoeveel cc erin gaat weet ik nog niet, ik weet niet eens hoeveel er ooit in is gegaan en of het voor of achter de borstspier is geplaatst. Raar dat je niet weet wat er met je eigen lichaam gebeurt is, maar ik heb ondertussen hier wel gelezen dat ik niet de enige ben waarbij al de informatie ontbreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moos

WELKOMsmile.gif

Dat is spannend,je wissel,en zeker goed dat het nu goed gaat komen,voor het echt mis was gegaan.

is je eerste operatie door dezelfde arts/kliniek uitgevoerd of is dit een hele andere arts?

op welke cup wil je uitkomen?

ik zal je topictitel aanpassen en je verhuizen naar operatieverslagen wisseloperatie,s6.gif

veel lees en post plezier op het forum

en nu maar aftellen naar 24 oktober!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallow...........

je hebt er een hele lange tijd mee gedaan zeg met je bv.

het word inderdaad wel tijd dat je er heen gaat.

dat je niks meer voelt is volgens mij niet ok, zijn ze wel intact nog.

de inplantataten van nu zijn vele malen beter geworden.

je bent al bijna aan de beurt zeg en ben je al nerveus?

het is je eerste wissel ......ik ben benieuwd hoe het met je gaat er na.

ik krijg 30 nov mijn 3de wissel.

liefs vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.