Ga naar inhoud

Borstenforum.NL


Gast bongers

Aanbevolen berichten

Gast bongers

goede dag

ik was altijd op borstenforum .nl

op de een of andere manier is die site weg

en zo dus ook de mensen met wie ik kontakt had

wie van toen is nu hier

kan nu dus geen mails meer sturen om dat ik nu geen orginele mail adressen heb

om dat we dat altijd via die site deden

ik hoor het wel

gr angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela,

Ja, er zijn er een heleboel! :D

Met name bij het voorsteltopic en op de operatie-verslagen van BV en BVK kun je er een heleboel vinden,

vaak ook onder dezelfde naam als die we daar gebruikten.

Welkom hier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook actief op .nl maar de dag dat ik geopereerd werd lag 'ie eruit en een week later nog steeds!

Terwijl ik zo'n behoefte had om mijn ervaringen te delen en iets op te zoeken. Ik baalde er erg van.

Gelukkig vond ik .com en sindsdien ben ik hier niet meer weg te slaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me aan bij IK. Tien jaar geleden veel op NL. Nu ook weer. Een week voordat ik mijn prothesewissen kreeg lag NL. eruit. Vier weken po. nog steeds.

Gaan googelen, Com gevonden en nu ga ik hier niet meer weg. Oude Nl. vriendinnetjes hier weer gevonden.......vindt het goed zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hallo!

Das toevallig, zat er gister nog aan te denken dat ik de mensen van .nl niet allemaal meer mail (via pb). Maare, ik ben super blij met .com en ik blijf hier gewoon!

Ook bij mij ging .nl eruit net op het moment dat ik veel behoefte had aan ervaringen enzo. Gelukkig vond ik dit forum snel via google en met mij meerdere mensen dus ik vermoed dat de helft mee is overgevlogen ;)

Ik geloof dat .nl problemen heeft met de server ofzo, weet het ook niet precies maargoed, dat is nu geen zorg meer voor mij zolang .com maar wel in de lucht blijft!

Dus ook ik vind het nu prima zo en ben heel erg blij met alle lieve mensen die hier zitten!

Dus ik zou zeggen: welkom hier!!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat daar ook. Uiteindelijk weg gegaan toen deze kwam. Werd moe van het feit dat het er telkens uitlag en nog een paar andere redenen waar ik niet verder op in zal gaan :)

Volgens mij zijn er niet heeel veel mensen uit "mijn" tijd op dat forum. B-cupje en Roosje, maar volgens mij niet veel meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had me op .nl aangemeld voor orientatie, maar werd er moe van, dat ie er steeds uitlag. Met googlen kwam ik op dit forum en ben (net als veel anderen hier ;)) niet meer weg te slaan, hahaha!

Nu is .nl wel weer in de lucht en ben nog even gaan kijken ( er staat immers wél veel info op) maar vind het hier toch gezelliger ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.