Misteaque Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Dag dames!! Ik kan heel veel op dit forum vinden! Echt super fijn. Ik zie best veel klinieken en prijzen voorbij komen, maar ik zou graag weten waar jij je BV hebt laten doen en hoeveel het kostte! Ik ben van plan om er zelf ook 1 te nemen, maar waaaar?! zoveel keuze! Ik heb Nederlandse en Belgische klinieken gevonden, maar las dat het ook in een ziekenhuis kan? En is het dan goedkoper, maar wel goed? Ik ben erg benieuwd. Graag wil ik onder de 3000/3500 zitten. Is dit mogelijk? Graaaag een lijstje met namen en prijzen zou fijn zijn haha! Ook lees ik over een drain? Wordt deze ingebracht tijdens de operatie? En deze moet er later weer uit?! Wat een hel.. Hoe gebeurd dit en is het naar / doet het pijn? Bedankt dames! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikke88 Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Hai misteaque!Ik heb a.s maandag mijn BV, bij het ACCZ door dr van Onselen het kost 3400, ze plaatsen vrijwel alles anatomisch en dual plain.Veel succes met zoeken!Groetjes Alaysha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misteaque Posted August 24, 2011 Author Share Posted August 24, 2011 Hai misteaque! Ik heb a.s maandag mijn BV, bij het ACCZ door dr van Onselen het kost 3400, ze plaatsen vrijwel alles anatomisch en dual plain. Veel succes met zoeken! Groetjes Alaysha Bedankt Alaysha! Heel veel succes en ik ben benieuwd hoe het gegaan is!! Maar dat komt vast goed! zenuwachtig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marriebarrie Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Ik ben bij de Boerhaave in Amsterdam geweest bij Dr Roddi.Ik heb ronde protheses gekregen op de spier en heb € 3000 betaaldDaar zit alles bij in,kliniek bh,litteken crem,voor en nazorg,operatie,etc etc.Ook als je tussen tijds je zorgen maakt en je wil een controle extra kost niks.Ik had zelf een iets te kleine bh na 4 weken en heb zo een nieuwe gekregen.en bij me laatste controle was mijn creme op kreeg zo weer een nieuw potje.Anatomische zijn daar wel duurder die zijn € 4250. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyL1987 Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Ik ben geopereerd door Dr De Fréne Bob! Is doorgegaan Sint Augustinus ziekenhuis in Veurne! Ik heb 3600€ betaald...Ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden over deze dokter,dus raad ik deze dus zeker aan! Hij opereert ook in Brugge & Ieper! Als er vraagjes zijn...shoot... Groetjes Lien Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikke88 Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Bedankt Alaysha! Heel veel succes en ik ben benieuwd hoe het gegaan is!! Maar dat komt vast goed! zenuwachtig? dankje wel! Jah ik ben behoorlijk zenuwachtig, vooral nu de datum vast staat en ik niet meer terug kan haha maar heb zoveel mooie resultaten gezien hier in de galerij dat het idd vast en zeker wel goed komt! P.s bij de 3400 is ook alles inc Link to comment Share on other sites More sharing options...
sophietjee Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Hoi Misteaque! Net als jij ben ik me aan het orienteren op de klinieken in Belgie en Nederland voor een bv . Ik heb 3 klinieken gekozen om bij op consult te gaan en 2 heb ik er daarvan al gehad deze week. Morgen de laatste en dan een beslissing nemen. Bij Beaucare kliniek in Belgie betaal je 2450 euro alles inclusief. Bij Bergman kliniek in Nederland (heeft meerdere vestigingen) betaal je 4000 euro alles inclusief. Morgen heb ik consult bij ACCZ en dat is geloof ik ongeveer 3400 euro alles inclusief. Tot nu toe heb ik veel goede verhalen gelezen over alle 3 de klinieken. Dus dat is erg lastig. Maar vooral over Dr van Onselen van het ACCZ zijn goede verhalen te lezen. Dus ik wacht morgen rustig af. Veel plezier met het orienteren en de voorpret . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss Duck Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Ik heb bij van onselen ACCZ 3400 euro betaald. incl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naomi25 Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Ik word 14 oktober geopereerd door dr. Nio in het sint lucas andreas ziekenhuis.Hij werkt ook in een kliniek, de parkkliniek volgens mij alleen daar betaal je veel meer.Ik ga daar 3100 betalen.Dr Nio is echt een heel fijne man die alles rustig uitlegd en echt de tijd neemt voor je vragen.Ook heeft hij een ander soort prothese waar je ook uit kunt kiezen die meer meebeweegt met je lichaam.Ronde blijven namelijk altijd rond, ook als je rechtop staat en bij anatomische blijft de punt altijd omhoog staan ook als je ligt. (de info van de pc).xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Ik ben bij dr.Plovier geweest, toen nog bij beacuare, heb 2450 euro betaald!! Ik heb ronde prothesen, en echt zo happy Nu betaal je bij hem geloof ik 2700 in Be-clinic!!! Geen drains gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
marriebarrie Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Nou dat ligt er dus aan welke protheses je hebt of rond rond blijft.Ik heb de mentor protheses en die zijn ik geloof voor 95% gevuld dit hou in dat als je recht op staat ze ook als druppel vormig vallen.Die drains ...de een werkt er wel mee de ander niet.Ik heb ze wel gekregen.Stelt niks voor en het eruit trekken doet ook niet echt veel zeerder dan je bv zelf hihihiJe moet even diep in ademen en uitblazen en dan trekken ze die drain eruit.Niks aan dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalin-kids Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 ik ben 16 juni geopereerd bij BeClinic, door pc Danau.ik heb daar ronde protheses gekregen, dual planeik heb er 2700 voor betaald dit is incl. nazorg, bh en controles.ik ben daar super geholpen en erg fijne mensen.even over de boobs.ik ben net 2 weken op vakantie geweest, dus met 6 wk po en niemand zag dat ik een bv had gedaan. mijn boobs gaan gewoon met mijn lijf mee als ik op mijn rug of zij ga liggen, er blijft niets ronds zichtbaar gelukkig.mocht je tijd hebben zou ik zeker daar op consult gaan!succes met het kiezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misteaque Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 Woooh dames bedankt voor de super snelle en bruikbare informatie haha!ik ben 16 juni geopereerd bij BeClinic, door pc Danau.ik heb daar ronde protheses gekregen, dual planeik heb er 2700 voor betaald dit is incl. nazorg, bh en controles.ik ben daar super geholpen en erg fijne mensen.even over de boobs.ik ben net 2 weken op vakantie geweest, dus met 6 wk po en niemand zag dat ik een bv had gedaan. mijn boobs gaan gewoon met mijn lijf mee als ik op mijn rug of zij ga liggen, er blijft niets ronds zichtbaar gelukkig.mocht je tijd hebben zou ik zeker daar op consult gaan!succes met het kiezen.Dat klinkt wel goed! Ik moet mij er zeker nog meer in gaan verdiepen.. Als ik voor september bij Beclinic ga dan kost het mij ook rond die prijs, maar daarna is het weer over de 3000 euro.. Moet wel wat op de centjes letten!2700 is niet erg duur vind ik! Voor wat je er allemaal bij krijgt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misteaque Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 Ik ben bij dr.Plovier geweest, toen nog bij beacuare, heb 2450 euro betaald!! Ik heb ronde prothesen, en echt zo happy Nu betaal je bij hem geloof ik 2700 in Be-clinic!!! Geen drains gehad Beaucare bestaat nog wel dan? Maar dr. Provier is gewoon gaan werken bij beclinic? Dit prijs klinkt wel goed, maar bij Be-clinic is er nu een kortingsprijs, dat geldt dus tot september en daarna betaal je weer een stukje meer! Maar je bent dus tevreden haha! Dat is belangrijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misteaque Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 Dus niet iedereen werkt met Drains.. Nou goed ik zal me daar dan toch overheen moeten zetten haha. Komen jullie allemaal uit Nederland of ook uit Belgie? Hoe hebben de Nederlandse meiden dit gedaan dan, als je voor een BV helemaal naar Belgie moest? Ik vind het natuurlijk geen ramp, maar voor consultaties en controles enzo moet je ook weer daar heen toch?En wat hebben jullie op je werk gezegd? Ik werk met twee mannen en ben niet van plan te vertellen wat ik ga doen dus ga gewoon twee weken vrij nemen denk ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femmy Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Bij Plovier is 2700 gewoon de standaard prijs, denk dat veel hier dat zullen beamen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misteaque Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 Bij Plovier is 2700 gewoon de standaard prijs, denk dat veel hier dat zullen beamen... Oh wacht ik ben in de war!! Beclinic was standaard die prijs ja, en bij BCAS in Brussel was het nu een kortingsprijs.. Stom van me! Nou dan is het duidelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammammie Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Hai,Helaas bij de pc waar ik ga (dr. d'Hondt, Royal Beauty Clinic in Belgie) gaat het voor die prijs niet lukken, denk ik. Ik ben nu € 3500,-- kwijt. Ligt ook wel aan de soort proteses die je kiest. Ik krijg 9 sept. anatomisch achter de spier, voor een zo natuurlijk resultaat, waarbij je nooit de randen kan zien of 'staande' boobs bij liggen oid. Maar dat is geheel de uitstraling die je zelf kiest. Ronde vind ik ook vaak mooi om te zien, alleen niet voor mijzelf. (wil gewoon mijn eigen vorm borsten, alleen dan groter!)Ik kom wel uit Nederland en moet dus 2,5 tot 3 uur daarheen rijden. Zal in totaal zo'n 4 x zijn. Vind ik geen probleem, omdat ik echt graag door hem geholpen wil worden. Het enige wat denk ik wat afzien zal worden is de terugreis net na de ingreep, maar ach.... de eerste dagen is het zowiezo afzien en wat zijn een paar dagen op een heel leven, hahaha...Succes met je keuze!Liefs, Sammammie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femmy Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Ik ben trouwens net als Naomi geholpen door Dr. Nio in het Sint Lucas Andreas (Ziekenhuis) te A'dam. Daar betaal je € 3100,-, hij werkt o.a. met Eurosilicone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misteaque Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 Hai,Helaas bij de pc waar ik ga (dr. d'Hondt, Royal Beauty Clinic in Belgie) gaat het voor die prijs niet lukken, denk ik. Ik ben nu € 3500,-- kwijt. Ligt ook wel aan de soort proteses die je kiest. Ik krijg 9 sept. anatomisch achter de spier, voor een zo natuurlijk resultaat, waarbij je nooit de randen kan zien of 'staande' boobs bij liggen oid. Maar dat is geheel de uitstraling die je zelf kiest. Ronde vind ik ook vaak mooi om te zien, alleen niet voor mijzelf. (wil gewoon mijn eigen vorm borsten, alleen dan groter!)Ik kom wel uit Nederland en moet dus 2,5 tot 3 uur daarheen rijden. Zal in totaal zo'n 4 x zijn. Vind ik geen probleem, omdat ik echt graag door hem geholpen wil worden. Het enige wat denk ik wat afzien zal worden is de terugreis net na de ingreep, maar ach.... de eerste dagen is het zowiezo afzien en wat zijn een paar dagen op een heel leven, hahaha...Succes met je keuze!Liefs, Sammammie.He! Ja daar dacht ik ook aan, de terugreis! Dus ik heb al in de planning dat als ik naar Belgie ga, ik dan met mijn man twee dagen in een hotelletje blijf.. Dan kan ik als ik me wat beter voel, weer naar huis (ben namelijk ook wagenziek haha) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misteaque Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 Ik ben trouwens net als Naomi geholpen door Dr. Nio in het Sint Lucas Andreas (Ziekenhuis) te A'dam. Daar betaal je € 3100,-, hij werkt o.a. met Eurosilicone 3100 euro valt ook wel mee, en het is in Nederland.. Wat dichterbij.. Eurosiliconen? Wat houdt dit in dan? Betere kwaliteit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kers Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 ik betaalde de eerste keer bij dr. Decoopman in Cosmipolis in Brugge 5.500 euro,voor de wissel bij Plovier 3.200 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femmy Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 3100 euro valt ook wel mee, en het is in Nederland.. Wat dichterbij.. Eurosiliconen? Wat houdt dit in dan? Betere kwaliteit? Zeker goede kwaliteit protheses meid maar zijn meer protheses van goede kwaliteit natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
missthing Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Ben bij Dr Bruno De Meyere in Gent geweest (Artemedis kliniek) zoals meerdere hier. Ik kom uit NL, maar vond deze man zulke mooie natuurlijke borsten maken, dat ik de rit er graag voor over had! Ben ook super tevreden (foto's staan in mijn album/ galerij). Ik ben 1x op consult geweest en 1x voor de operatie. Hechtingen kun je zelf of door de huisarts laten verwijderen, nacontrole is niet nodig als je verder geen vragen/ klachten hebt. Prijs is 3000,- all in voor ronde mentor of mcghann protheses (druppelvormige zijn duurder). Welke het beste zijn ligt aan de vorm van je borsten. Geen drains trouwens.Ik heb het ook aan niemand verteld, behalve mijn vriend en zus, niemand heeft ook wat gemerkt (had 75C met altijd push up bh) en heb nu 75E maar met gewone bh's ziet het er prima in verhouding uit. 2 weken vrj is genoeg trouwens, maar zorg wel dat je hulp thuis hebt de eerste 5 dagen door je man/ moeder of wat dan ook.Plaatsing voor de spier is trouwens vaak minder pijnlijk dan achter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femmy Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Ja die Bruno kan onwijs mooie boobs maken poeheeee, hij werkt overigens ook met Eurosilicone Even als toevoeging hihihi Buiten dat voor de spier minder pijnlijk is, is het vaak ook mooier (vind ik dan persoonlijk!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.