Ga naar inhoud

Ellentje21 : 25 augustus 2011 : Dr. Casaer : Sint Augustinus : Veurne


Aanbevolen berichten

Hey,

Gisteren ne rot dag achter de rug overdag begon de pijn alleen erger en erger te worden en tegen de avond kwam ik zelfs terug misselijk. Heb er echt staan bij wenen omdat ik zoveel pijn had. Op dat moment had ik er echt spijt van dat ik het gedaan had ik kon niet slapen mijn rug deedt enorm veel pijn heb dan nog staan overgeven tkon gewoon niet erger? Gelukkig stond mijn ventje weer paraat voor me... Als ik neerlig ging het gisteren nog maar als ik recht stond stond er terug enorme druk op en weegden ze echt veel is da normaal gaat da nog verminderen of kom je da gewend. Wat ik ook s'nachts heb is dat ik wakker word en ne enorme druk heb op mijn borstkas dan moet ik eventjes recht zitten en dan gaat het terug beter en kan ik terug proberen te slapen. Maar toen ik vandaag opstond ging het lijk beter minder druk, minder pijn en volgens mij zijn ze zelfs al een klein beetje gezakt... Heb mijn zwangerschapskussen terug uitgehaalt en heb daar dan nog een beetje op mijne zij op geslapen. Op me werk weten ze van mijn operatie ze ze weten dat ik het in het begin kalm moet aandoen en ze houden er zeker rekening mee.

Wanneer verdwijnt de druk?

Blijven ze zoveel doorwegen iedere keer dat je recht staat?

Kortom vanaf wanneer gaat het beter? HELP ME

xxxjes kprobeer vandaag fotos op te zetten om toch eens jullie reacties te weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou dat ik je kon helpen met wat antwoorden, maar bij mij is de pijn helemaal anders uitgedraaid...

Wat doe je van werk? Is het fysiek werk? Ik vond de 2 weken dat ik verlof had toch wel wat te kort. Ik had vooral last van een trekkerig en zwaar gevoel op de littekens.

Veel succes nog en ik ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen! Eerst en vooral proficiat he ! ;-)

Ambetant vr je dat je zoveel last hebt! Ma 't betert echt wel ze :) ge moet et een beetje tijd geven! Van mij waren de eerste dagen 't lastigst.

Qua slapen is het de derde week pas ietsje comfortabeler geworden... dus => geduld ! :o

Dat ze zo doorwegen daar heb ik wel geen ervaring mee... Heb er eigenlijk nooit last van gehad.

Kben ook wel erg ziek geweest van de narcose, da heeft drie volle dagen geduurd...

En als je vragen hebt kun je altijd mailen nr dr Casaer hij mailt echt rap terug das wel handig ! :)

Veel sterkte meisje 't ga wel rap beteren :-)

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ondertussen iets meer dan 2 maand po en had in begin ook gevoel dat ze veel te groot en te zwaar waren. leek precies of ze gingen eraf scheuren van het gewicht. ik stapte altijd door ze te ondersteunen en heel rustig voeten neer te zetten. na 2 weken was het al beter. na 4 weken ging alles veel beter en vanaf 6weken mocht ik terug alles doen. ik heb fysiek zwaar werk dus heb echt 6 weken thuis geweest. nu voel ik echt niets meer en heb echt gevoel dat ze van mij zijn en niets iets vreemds. de huid strak is normaal hoor. ik had ook heel pijnlijke tepels (precies kloven van tijdens borstvoeding). ik heb borsten en teps ingewreven met bepanthol. kan je in apotheker kopen en is heel vocht inbrengend. helpt de huid ook te herstellen. nog niet op de littekens tot alle korstjes eraf zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Tot nu toe gaat alles goed niet te veel pijn mo neem dan ook de pijnstillers op tijd in he pijn of geen pijn nemen doe ik... Me ventje heeft me vandaag gewassen heb nogal wat afgelachen ze zeker toen hij me haar moest wassen en drogen ik zelf was meer nat dan mijn haar :152: maar toch blij dat hij dit allemaal doet ze voor mij. Lachen doet echt nog zeer en hoesten ook. Ik durf nog niet douchen omdat ik dan de plakkers moet verversen als ze te nat worden en ben dan bang dat ik de wonden openscheur. Door dak toch volgende week op control moet moet de dk dat dan maar doen. Kgeraak ook al makkelijker uit de zetel dus tbegint toch te beteren hopelijk nu ook ne beter nacht en dan ben ik helemaal tevreden. Kheb echt ne schat van een ventje hij doet echt alles voor mij en ons dochtertje die nu bijna 20 maanden is. Als ik s'nacht wakker word en naar toilet moet of dorst heb dan staat hij zonder excuus direckt voor me klaar. Niemand zou dit beter kunnen doen ze...

xxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben nu iets over 1 week po en heb sons last van pijnlijke steken aan de zijkant van mijn borst... Het is echt aan de rand van de prothesen is dit normaal? Het is wel draagbaar ze en het is juist ook bij bepaalde bewegingen of als mijn toptje te veel spant. Nu heb ik ook als ik er aan voel dat het zo rond de prothesen wel iets pijnlijker is.

Kunnen jullie mij helpen. Nog maar dinsdag op controle geweest en alles was in orde...

Of maak ik me zorgen voor niks en hoort dit allemaal bij het genezingsproces tis ook nog maar 1 week he?

xxxxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoort erbij helaas. Je gaat van alles voelen de komende weken.

Het zijn natuurlijk ook wonden ter grote van je hele borst die moeten genezen.

Niet alleen het litteken is een wond maar de rest ook.

Je zal zie dat het verdwijnt anders kan je natuurlijk altijd je pc bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook, 7 dgn po. Heb het opvallend genoeg alleen links onder bij de prothese. Ik maak me er geen zorgen over, net wat Sabia zegt: het is een wond en het moet allemaal nog netjes een plekje krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.