Ga naar inhoud

Ellentje21 : 25 augustus 2011 : Dr. Casaer : Sint Augustinus : Veurne


Aanbevolen berichten

Hydrogel en watergevulde protheses worden niet meer gebruikt omwille van verschillende redenen .

Ze werden 'leeg' ingebracht en daarna gevuld en gesloten met een ventiel . Dat ventiel wilde al eens (eigelijk veel) gaan lekken . De met water gevulde hadden dan ook nog eens het nadeel hard/stug te zijn en een onnatuurlijk rezultaat te hebben . Daarna werd de hydrogel gebruikt als vulling maar die lekte dus ook .

Tegenwoordig gebruikt men siliconengel (meestal cohesief = 'vaster') welke niet lekt . Je kan de prothese zelfs doorsnijden . Ook het omhulsel is meestal ruwwandig wat kapselcontactie tegengaat . Het voelt ook zacht aan en heeft een natuurlijk uitzicht .

Klik HIER even op , je vind er veel info over BV en zal er meteen wijzer uit worden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

HEb juist nog eens op alle sites gekeken en gedaan en zie dat je zo veel verschillende dingen kan gebruiken voor je borstvergroting...

Wa is er beter de hydrogel, de dual gel of de watergevulde prothesen met wat heb je het natuurlijkste zicht?

Hoi hoi

Ik ben zelf ook alles aan het onderzoeken,je kunt op YouTube als je borstvergroting in klikt ,en dan het filmpje met het getekende borst neemt veel informatie hierover krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hey

Morgen is het eigenlijk zo ver, na 6 maanden krijg ik eigenlijk mijn borstvergroting.

Wel nog wa spannend en weet niet hoe het zal verlopen. Ik lees hier enorm veel en heb er ook enorm veel

aan om alles te lezen en ik bekijk ook dagelijk alle fotos om toch maar een gedacht te hebben hoe ze zouden worden.

Morgen rond 7.15 moet ik binnen hopelijk beginnen ze er dan vlug aan dak ik niet te veel moet stressen...

Hoe waren jullie ervaringen er kort erachter?

grt xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen en ik hoop dat je, na een snel herstel, mag genieten van een prachtige boezem. Hoeveel cc krijg je, onderf of boven de spier en waar laat je het doen? Ik had 225 cc onder de spier en had in het begin (gedurende 3 dagen) spierpijn, daarna zeurende pijn en gevoelige tepels/borsten. Nu (na 19 dagen PO) heb ik op sommige plekken nog pijn, af en toe gevoelige borsten en het voelt nog niet als mijn eigen. Ik heb gedurende de gehele periode gemerkt dat het met elke dag beter gaat. Het herstel is natuurlijk per persoon verschillend. Nogmaals een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ellen,

Ik ben 4 augustus door dr de frene geopereerd (=collega van dr casaer). Ik moest maandag op controle en dat was bij dr casaer.

In welke kliniek word je geopereerd. Bij mij was het in Veurne. Ik moest om 7u aanwezig zijn en om 7u15 mocht ik al naar boven.

Bij mij was de pijn heel erg te doen. Ik ben nu nog niet pijnvrij, maar dat is meer zo wat trekkerig gevoel.

Moest je graag nog meer info hebben, je vraagt het maar. Ofwel kun je ook ff mijn verslag lezen...

Vele groetjes en veel succes morgen!! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen,

Wat spannend!

Wens je heel veel sterkte, komt vast goed :)

Vlak na de operatie heb ik mij eventjes beroerd gevoeld, in de recovery. Later op de dag werd ik misselijk en had ik een drukkend gevoel op de borst.

Een tijdje later ging het al snel vrij goed.

Ben nu 3 weken PO en bijna nergens meer last van! :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen!

Heeeel veel succes morgen! Het komt allemaal goed!

Ik ben ook door dr Casaer geopereerd (dual plane) en heel tevreden ^^

Mijn ervaringen weet je intussen al he ;) en kun je ook altijd nog eens nalezen in mijn topic !

De eerste dagen zijn het lastigst (en om te slapen zeg maar de eerste weken..) maar het valt best mee hoor vind ik persoonlijk!

Ik had de pijn eigenlijk nog erger verwacht! Gewoon heel voorzichtig zijn !! ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, bedankt voor de reactietjes ze...

Ik hoop echt dat allemaal meevalt. Ik word ook in Veurne geopereerd en kmoet er ook zijn tegen 7 u gaat da zo rap?

Wanneer ben je dan naar huis mogen gaan. Als ik morgen niet te veel pijn heb laat ik nog iets weten hoe het geweest is

Vele groetjes en nu ga ik vol zenuwen gaan slapen dat rap morgen is xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen,

Ja, ik was erg blij dat ik zo rap aan de beurt was. Hoe langer je daar moet wachten, hoe groter het stressgevoel (vind ik é). Ik ben tegen 18u kunnen vertrekken. Ik had een beetje pech dat de verpleegster telkens werd weggeroepen op het laatst anders had ik al tegen een uur of 5 kunnen vertrekken. Ah ja, iedereen was ook supervriendelijk daar in Veurne!

Ik ben helemaal niet misselijk geweest. Gewoon op tijd je pijnmedicatie nemen en dan valt alles goed mee hoor. Ik zal voor jou helpen duimen dat we gauw een paar daagjes verder zijn en dat alles achter de rug is!!

Ik heb geen foto's op het forum geplaatst.

Veel succes en tot morgen of overmorgen. Ik ben benieuwd naar je verslagje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Kheb ze eindelijk!!!

Gisteren rond 7.00u binnen gegaan en rond 9.15u ben ik geopereerd geweest. Alles ging echt rap voorruit in 1,2,3 lag ik in slaap kbesefte er echt niks van... Toen wakker geworden en was toch wel moeilijk om mijn oogsjes open te krijgen ze ik was ook serieus misselijk maar da hoort erbij he. Heel de dag daar bijna geslapen want ik was echt doodmoe. Dan eens proberen recht te zitten maar ik kwam zo bleek als iets en kon het echt niet. Ze waren daar wel alleemaal super vriendelijk in veurne wat natuurlijk wel leuk is als je daar echt kweetnie oe slecht bent. Uiteindelijk is dk casaer dan gekomen naar mijn kamer tegen 17.30u denk ik dat het ongeveer was. Hij zei mij dat alles super goed gegaan was. Ze gingen normaal 305 cc steken maar het zijn er 375 in de plaats geworden. Ze tonen nu echt wel groot. Khoop dat ze nog wat gaan zakken en mss wel minder rond ook want kheb niet voor niks anatomische erin gestoken he. Maar kben er echt blij mee... Vannacht ook niet zo goed geslapen daar ik gewend ben van op me zij te slapen. Kheb wel elk uur van de nacht gezien en vanmorgen al rond 5.30u opgestaan omdat ik niet meer kon slapen van de druk die erop zat nu ook nog steeds ze is dat normaal?

Kben nog aant twijfelen om fotos op te zetten want kweet niet wat me vriend er gaat van vinden... Maar langs de andere kant wil ik wel jullie mening weten erover...

grt xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen,

Gefeliciteerd!

Fijn dat ze zo goed met je omgingen en dat je er al blij mee bent!

Ja aan het begin heb je vaak last van een drukkend gevoel, maar dat trekt gauw weer hoor.

375cc zal vast erg mooi worden!

Heel veel sterkte met je herstel gewenst!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen,

Fijn om te horen dat alles goed verlopen is! Ik vond de eerste nacht en de dag nadien ook het ergste. Vanaf nu zal het wel beteren. Dat op de rug slapen blijft een hel é. Ik heb vanaf de 2e nacht met m'n borstvoedingskussen geslapen. Met m'n kussens daartegen. Zodat je hoger ligt, dan is de druk wel minder. Je zal mss wel wat meer druk hebben omdat het grotere protheses zijn...

Dat komt wel goed! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers dat je zoveel cc hebt gekregen. Het is echt waar wat ze hier zeggen. Het went zo vreselijk snel! Hoewel ik het nu wel fijn vind dat het bij mij niet meteen opvalt dat ik een bv heb gehad. Ik zou het toch een beetje genant vinden moest ik van m'n klanten de vraag krijgen...

Ik vond het bij mij in het begin ook nogal rond uitzien. Nu 3 weken verder is dat zeker al verbeterd. Je zal zien dat ze met de dag mooier worden :136:

Vond je dat niet lang wachten van 7u tot 9u? Ik lag om 8u al te knorren....

Geniet nu maar van je rustperiode! Hoelang ben je thuis van het werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, ik wil even reageren op wat je zegt over die foto's. Ik zat met hetzelfde omdat mij vriend het echt helemaal niets vond dat ik dat soort foto's van mezelf op internet wilde zetten. Ik heb het uiteindelijk toch gedaan, niemand weet toch wie ik werkelijk ben. Ik wilde het eerst niet zeggen tegen hem, maar uiteindelijk heb ik het hem toch gezegd, hij heeft er helemaal niet meer moeilijk over gedaan.

Dus als jij graag je trots wilt delen om advies of om anderen te helpen met hun keuze, dan moet je dat gewoon doen hoor. Niemand weet toch we j bent en als er wel een bekende hier langs surft en jou herkent op foto (door sieraden oid) dan is diegene dus ook bezig met orienteren en zal zij er niet zo raar van op kijken. (denk ik)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, vandaag toch wel serieus wa last gehad ze me vel staat lijk zo strak blijft da nog lang zo? Heb ne andere sportbh gaan halen en zit nu op 80c. Maar die verkleinen nog een beetje zekers? Nu zitten ze echt nog hoog en heel hard gespannen. Wanneer begint dat te verminderen? Ik heb nu volgende week nog een volle week verlof en dan terug beginnen werken. Tegen dan gaat dat dan toch al veel beter zijn he ofnie? Help mij wanneer wordh terug dragelijker.... Gelukkig heb ik een ventje dat alles doet voor mij!!!!

grt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen,

Vervelend dat je er zo'n last van hebt, bij mij staat het nog steeds aardig strak (3 weken PO) maar daar voel ik eigenlijk niet zo heel veel van.

Ziet er alleen nog beetje onnatuurlijk uit zonder kleding.

Na twee weken kon ik mijn boobs een beetje indeuken en waren ze niet zo hard meer gespannen. Maar ik heb dan ook niet zoveel cc gekregen.

In een sportbeha heb je meestal een kleinere maat dus de kans is heel groot dat je uiteindelijke cup anders (groter) zal worden dan een 80C.

Ik denk dat 1.5 week best kort is om te wachten met werken maar dat is heel erg individueel, ikzelf zou mij denk ik in de 2e week goed genoeg hebben gevoeld om te werken (kantoorbaan dan) maar dat verschilt sterk per persoon.

Gelukkig maar dat je ventje alles doet voor jou! Wees hem maar dankbaar ;)

En het wordt allemaal nog wel een stuk draaglijker hoor, tot je op een dag beseft; ik heb geen pijn!

Sterkte en groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.