Ga naar inhoud

Ik wil een BV :-)


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

De laatste jaren zit ik er mee in m'n hoofd dat ik graag een BV zou willen, en nu ben ik een beetje aan het rondneuzen geweest op internet ( en zo hier op dit forum terechtgekomen).

Ik heb een plastische chirurg gevonden namelijk Dokter D'Hondt van de Royal Beauty Clinic in Tongeren.

Ik heb hem een mail gestuurd om informatie te vragen ivm met prijzen aangezien ik waarschijnlijk nog wel enkele jaren moet sparen! Ik vermoed dat ik voor anatomische implantaten zal kiezen en dat deze erg duur zijn.

Hebben jullie ervaring met de Royal Beauty Clinic? Of Zijn er betere plastische chirurgen waar ik bij terecht kan hier in België? Voor mij maakt het niet uit wat de prijs is, ik wil zeker zijn dat ik in goede handen ben!

Vriendelijke Groetjes

Foeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in bergen op zoom in het ziekenhuis geopereerd en het koste 3950 (plus een nacht en consulten en nazorg) zonder nacht rond de 3400 :136:

Volgens mij betaald je bij dr hondt ook 3000 a 4000?

Vaak zijn anatomische wel duurder maar wel heel mooi!

Succes met je zoektocht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zelf bij dr plovier geweest be-clinic te overijsse belgie en heb daar 2700 euro betaald. hij werkt alleen niet met anatomische protheses. ik ben heel blij met het resultaat en het is een superteam waar je echt in goede handen bent :)

succes met je zoektocht en sparen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Foeze

Ja meid hier ben je goed jer ziet het verschild nogal in prijs

wat klinieken en PC betreft

Maar denk doordat je hier al bent de goede beslissing gaat nemen..

Mijn BV jansen kliniek oisterwijk 4250,- euro anatomische 500 cc normal profile

Succes meid met lezen en op het forum natuurlijk.

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik wordt 9 sept a.s. door Dr. D' Hondt geholpen bij de Royal Beauty Clinic!

Vind het een super fijne man, die erg veel verstand van zaken heeft. Tijdens het eerste consult gesprek kreeg ik echt alle informatie die je maar wilde, wees je eerlijk ook op alle risico's en nam super de tijd voor je. Pas als al je vragen zijn beantwoord, hoef je pas weg. Ook toen hij mijn borsten ging meten en kijken welke proteses geschikt voor mij waren, werden mijn wensen heel goed hierin meegenomen. Hij voelt goed aan wat bij je past en wat je wilt en geeft daarna zijn voorkeur aan. Die ik ook heb gevolgd.

Verder is het voor mij nog even afwachten hoe het gaat verlopen, maar ik heb er alle vertrouwen in !

Wat ik van hem heb gezien, vind ik echt super mooi! Wat ik het belangrijkste vond is dat mijn eigen borstvorm werd behouden, alleen dat ze groter zouden worden!

Ook zijn vrouw Veerle is super aardig en ontzettend hartelijk!

Voor informatie kan je ook bellen hoor, je wordt super goed en vriendelijk te woord gestaan.

Hier op het forum zijn er een paar die al door hem zijn geholpen en het ziet er super uit!

heel veel succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Liefs, Sammammie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja mijn pc zit in Haarlem maar ik kan het toch niet laten om te reageren, ik ben nu 43 heb drie zwangerschappen meegemaakt en borstvoeding gegeven... je kan je een beetje voorstellen wat dat met je borsten doet..

ik was dan ook helemaal niet meer blij met mijn boobs, ik gaf ze een vette onvoldoende, nu heb ik drie weken geleden bij bv gehad 310 cc meduim profile op de spier, bij DOKTER DE BOER van MEDICONSULT.

en ik ben echt aangenaam verrast door het resultaat, ik vind ze zoooo mooi!!!

Ik geef ze nu een TIEN, echt waar,

Ik betaaalde 3800 euro, inclusief bh en band en consults...

veel succes met beslissen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik wordt 9 sept a.s. door Dr. D' Hondt geholpen bij de Royal Beauty Clinic!

Vind het een super fijne man, die erg veel verstand van zaken heeft. Tijdens het eerste consult gesprek kreeg ik echt alle informatie die je maar wilde, wees je eerlijk ook op alle risico's en nam super de tijd voor je. Pas als al je vragen zijn beantwoord, hoef je pas weg. Ook toen hij mijn borsten ging meten en kijken welke proteses geschikt voor mij waren, werden mijn wensen heel goed hierin meegenomen. Hij voelt goed aan wat bij je past en wat je wilt en geeft daarna zijn voorkeur aan. Die ik ook heb gevolgd.

Verder is het voor mij nog even afwachten hoe het gaat verlopen, maar ik heb er alle vertrouwen in !

Wat ik van hem heb gezien, vind ik echt super mooi! Wat ik het belangrijkste vond is dat mijn eigen borstvorm werd behouden, alleen dat ze groter zouden worden!

Ook zijn vrouw Veerle is super aardig en ontzettend hartelijk!

Voor informatie kan je ook bellen hoor, je wordt super goed en vriendelijk te woord gestaan.

Hier op het forum zijn er een paar die al door hem zijn geholpen en het ziet er super uit!

heel veel succes en als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Liefs, Sammammie.

Hello!!

Bedankt voor je reactie ook, nu ik dit lees ben ik 100 % overtuigd om bij dokter D'Hondt een afspraak te maken. Ik vind de punten die jij aanhaalt ook erg belangrijk,

Veel succes volgende week!!! Ik vroeg me nog wel af hoeveel een consultati bij de chirurg kost, is dit zoals bij de dokter?

Groetjs

Foeze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een Dr De Meyere fan! :1bouncingboobs:

Hij plaatst zowel ronde als druppelvormige protheses, hij ziet tijdens het consult vanzelf wat beter is voor jouw borsten.

Ik heb ronde gekregen, maar mijn borsten zien er super natuurlijk uit!

Voor ronde betaal je 3000,- all in, druppelvormige zijn wel duurder.

Hij zit in Gent (Artemedis kliniek).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello!!

Bedankt voor je reactie ook, nu ik dit lees ben ik 100 % overtuigd om bij dokter D'Hondt een afspraak te maken. Ik vind de punten die jij aanhaalt ook erg belangrijk,

Veel succes volgende week!!! Ik vroeg me nog wel af hoeveel een consultati bij de chirurg kost, is dit zoals bij de dokter?

Groetjs

Foeze

Hai hai,

Dank je wel!

Het consult koste € 40 en dat gaat dan volgens mij weer van het uiteindelijke bedrag af als je daar je BV laat doen.

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.