Ga naar inhoud

Nieuwe borsten?! Hoe voelen ze!


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik ben nieuw hier:) Ik ben 22 jaar en heb geen borsten (-A nogwat, geen idee, het is niet veel waard).

Al heel vroeg (13) zat ik bij volgroeide meiden in de klas, waardoor het mij opviel dat ik niets had. De dokter zei uiteraard dat ik nog heel erg jong was en het wel zou komen. Maar nu, 9 jaar later, heb ik nog niets.

Ik ben het helemaal zat want ik zwem al 9 jaar niet meer, ga de deur niet uit zonder mijn gel bh en draag nooit shirtjes met lage decolleté. Kortom, ik wil borsten!

Ik heb wel vaker het e.e.a. gelezen op dit forum over hoe de vergrotingen gaan, maar ik heb nog een aantal vragen:)

Zelf ben ik nogal angstig voor het onbekende (ben vast niet de enige). Ik kan ook al flauwvallen bij het idee van een narcose of een spuit. In een nare steriele omgeving, ik vind het vreselijk.

Maar ik wil ze te graag, dat ik bereid ben om mij daar over te zetten. Maar dan komt de rest...; Hoe daarna?

Voelt het niet heel erg nep en raar aan? Al helemaal als je niets had en opeens borsten hebt? Is het niet een raar idee dat er iets in de lichaam zit dat niet van jou is?

Ik kan mij niet voorstellen hoe het voelt en of ik er aan gewend zou raken..

Het beangstigd mij zo, dat ik al jaren geen stappen heb durven nemen. En het nare is ook dat het na een paar jaar weer opnieuw zou moeten. Als je dat niet doet, gaat het mis of je houdt theezakjes over. En wat ik nu heb zou beter zijn dan losse stukjes vel... Keuzes keuzes! ik zit in DUBIO!

Ik ben wel afgelopen mei getrouwd, dus in mijn relatie voel ik me prima. Mijn man vind me mooi zoals ik ben (bla bla :) ) maar ik ben niet tevreden en doe dit voor mijzelf..

Wil iemand haar ervaring met mij delen?

THANKS!

Carly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!!

Ik herken me heel erg in jou verhaal en ben zelf 19 (was 18 toen ik een bv heb gedaan)

Net als jou was ik bang dat het nep zou voelen en raar, dat ik er nooit aan zou kunnen wennen. Narcoses, niet meer wakker worden, pijn waar begin je allemaal?

Ik heb de knoop doorgehakt omdat ik het echt gewoon beu was!! ik paste geen bh's bikini's verschoven ik voelde me gewoon niet compleet :(

Ik ben van een 70a/aa naar een 70E gegaan en ik voel me super!! Ze voelen lekker zacht en soms vergeet ik gewoon dat ze ''nep'' zijn. Wel moet ik toegeven dat dit heel lang heeft geduurd zeker 9 maanden voordat ik echt het idee had dat ze van mij voelden. Ik vond het maar gekke ballen die ik de weg zaten hihi maar goed ik had ook bijna niks ;)

Net als jou vond mijn vriend me mooi zoals ik was maar nu heeft ie er stiekem plezier van hihi en hij vind dat ik zelfverzekerder ben geworden en dat is ook zo :D

Heel veel succes!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik ken het probleem...

ik heb sinds 16 juni mijn boobs en bene r erg blij mee.

ze passen goed bij mijn lijf, voelen nog wel beetje stug maar veel minder dan ik verwacht had.

ik heb totaal niet het idee gehad dat het niet van mij was, zeg maar.

kortom ik ben er zeeer blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Marisjuh,

Bedankt voor je antwoord! Ik denk ook wel dat ik er aan gewend zal raken ja. Dat kan zeker een tijd duren, dat kan ik me wel voorstellen!

Hoe verliep bij jou de operatie? Je bent natuurlijk zo weg, eerst is het even naar maar verder ben je er niet bij. Gek en eng idee is dat. Maar als je wakker wordt is het natuurlijk allemaal al gebeurd!

Ik zit er over te denken om te sparen en dan in het nieuwe jaar twee weken vrij te nemen (ik heb een kantoorbaan). Zodat ik kan herstellen en mijn psychische angsten kan leren negeren haha. Na een week kan je geloof ik, als je een kantoorbaan hebt, weer aan de slag he?

Had je nog lang last na de operatie?

Haha, en ik denk dat mijn man ook wel zal genieten hoor, borsten zijn een vrouwelijk iets, dus natuurlijk zal hij het ook helemaal mooi vinden!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik ken het probleem...

ik heb sinds 16 juni mijn boobs en bene r erg blij mee.

ze passen goed bij mijn lijf, voelen nog wel beetje stug maar veel minder dan ik verwacht had.

ik heb totaal niet het idee gehad dat het niet van mij was, zeg maar.

kortom ik ben er zeeer blij mee!

Haha dus jij kan het mij ook wel aanraden? Van welke cup naar welke cup ben jij gegaan?

Nou ik vind het wel spannend hoor, maar ik hoor zulke goede verhalen!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de operatie ging heel snel als ik nu terug kijk (is meer dan 1 jaar geleden!)

Ik had van te voren al een pilletjes gehad zodat ik rustig bleef was mega zenuwachtig hihi :blush: Huppa voor ik het wist lag ik op de operatie tafel en kreeg een kaptje op en binnen 1 sec was ik al weg! Wilde daarna helemaal niet meer wakker worden hihi.

De eerste 3 dagen deden wel flink pijn maar vanaf dag 4 ging het super! Ik ben nu meer dan een jaar verder en heb nergens last van (wel heb ik een lang herstel gehad zeker tot een half jaar maar verschilt pe persoon)

Ik heb alleen links lichte kapsel vorming dat gebeurd maar bij 1 tot 3 % maar ik kijk het aan tot mei anders zal mijn arts dit herstelen met een operatie. Maar daar moet je je niet druk om maken ik ben een pechvogeltje denk ik hihi. Kortom mn borsten voelen echt super!! (op links een beetje na) Ook mn vriend vind ze heerlijk zacht :136:

Hihi ja mannen... die van mij zei klein maar fijn! Nu hoor ik hem daar niet meer over :P Nu vind ie het heerlijk om te zeggen big tetaa's haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze nu bijna 2 maand en qua gevoel is het veeeeeeeeeeeel beter dan ik verwacht en gevreesd had. ze zijn natuurlijk iets minder soepel maar als ik zonder bh sta zijn ze heel mals. slapen op zij moest ik wel gewoon worden want dan had ik gevoel dat ze "geplet" werden. voelt nu ook al beter. heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi!

Ik heb ze nu anderhalf jaar ongeveer. En mijn borsten voelen echt van mij. Niemand denkt zelfs maar dat ze nep zijn. Het ziet er onwijs natuurlijk uit. Als ik wandel wiebelen ze gewoon mee.. :1bouncingboobs: en qua aanraking zijn ze ook zacht.

Ik kan het je dus absoluut aanraden :)

Liefs,

Dollie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

Ik ben ook echt super blij met me boobs, vandaag heb ik ze een jaar :43:

Ze voele helemaal al van mezelf, lijkt alsof ik nooit anders heb gehad!

Ook zijn ze lekker zacht gelukkig !!

Zelf was ik eigenlijk niet bang voor de narcose of operatie dus daar kan ik je niet mee helpen!

Hoeveel betaal je bij die kliniek waar je heen wilt ?

Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord!!

Succes verder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Je verhaal klinkt me bekend in de oren.

De angsten enzo.

Nou kan ik je vertellen dat ik een angst patient benik leef al dik 20 jaar met spychische klachten.

Zonder er verder teveel over uit te wijden ik heb zware straatvrees gehad,angst aan vallen,paniekstoornis ,hyperventilatie etc etc.

Mijn grootste angsten waren narcose en flauwvallen.

Het idee dat je zo in ene weg bent en er geen controle over hebt!Ik heb ook echt een ziekenhuis fobie hihhihi

Maar ik wilde al zolang een bv dus heb allem moed bij elkaar geschraapt.

Ik was zo bang dat ik het zou afzeggen en mijzelf teleur zou stellen.

Heb ook ruim van tevoren betaald omdat ik zoiets had dan moet ik wel.

Ik ben uit voor zorg naar mijn huisarts gegaan en die wilde me als de angst heel erg was wel oxazepam voor schrijven voor 3 dagen.

De kliniek had het liever niet!Dat kan tegen werken.Ook vertelde ze dat ik anders van hun op de dag zelf een pilletje kreeg.

De dag naderde...gek genoeg voelde ik me er nog rustig onder,ik wilde dit al zo lang.Heb wel ff een huilbui gehad.

Ik heb expres gevraagd of ik vroeg mocht zodat ik geen tijd had om na te denken.

Half 8 moest ik er wezen.

Mijn kliniek zit 20 km verderop dus hoefde ook geen lange ritten zodat ik kon gaan piekeren.

Smorgens leek het of ik een knop had omgezet,voelde als een soort verdoofd.

In de kliniek ging alles ook zo relaxed.Heb de narcotiseur van mijn angste verteld.Ik kan ook niet tegen mijn eigen hartslag horen.

Toen was het zover.Ben gaan liggen heb me ogen dicht gedaan en als ze vroegen gaat het stak ik me duim omhoog.

En dat weg raken is heel gek eerst kreeg ik antibiotica,toen al wat narcose spul.Hoorde het piepen van het apparaat en hij zei nee, is mijn hartslag hoor hihih

Het boeide me niet eens,inen zeiden ze welterusten en plop weg...niks engs aan...en geloof me had het filmpje al honderde keren afgespeeld in mijn hoofd...hoe zou dat zijn.Nou minder erg dan gedacht.

En plop inene was ik daar weer,Ik heeb heerlijk geslapen,zo lekker over niks nagedacht.Dacht dat ik al helder was maar was nog niet zo.Ik kwam langzaam bij.

Het is me 100% mee gevallen,en het feit dat ik dit voor mezelf heb gedaan ondanks mijn angsten zegt al genoeg.Ben zo trots op mij zelf.Zou het zo weer doen.

Dus meid ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt,als je dit graag wilt kun je het mijn motto is ook

WILSKRACHT IS STERKER DAN ANGST.

Ik had het mezelf nooit vergeven en altijd blijven verwijten als ik het NIET had gedaan!

En het feit dat ik vrijwillig dit heb laten doen getuigd toch wel van wilskracht toch??

En dat heb jij ook vast in je!!

En daarna...meid ik voel me als herboren!! Voel me zekerder,mooier meer zelfvertrouwen

Ik heb minder last van hyperventilatie.En ze voelen echt van mij!

In het begin moest ik er geestelijk aan wennen,het is toch gek in ene zo boobs hihih

Link naar reactie
Delen op andere sites

He marriebarrie!

Heel erg bedankt voor je verhaal!! Dat helpt mij zeker. Ik ben ook zo bang haha!

Ik kan zo flauwvallen door jouw verhaal alleen al, terwijl het jou juist mee viel.

Ik denk ook dat ik een knop moet omzetten. Niet nadenken, want ik wil het HOE DAN OOK!

Hoe heb jij de dagen erna ervaren dan? Vond je het niet een eng idee dat er iets in jouw lichaam zit dat er niet hoort enzo!

Ik denk dat ik ook de dagen daarna heel eng vind :)

Maar jouw verhaal geeft me wel meer moed! thanks!

Geweldig dat je het toch durfde ondanks je angsten.. Nu kun je alles aan he !!:-) haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mistea...!

Ik herken het gevoel van wat je zegt er zit wat vreemds in je lichaam...Maar toch heb ik de stap gezet om een BV te laten doen!

Mijn borsten waren niet meer zoals t geweest was en wilde ze altijd wel wat groter... na 2 zwangerschappen en lang borstvoeding hebben gegeven al helemaal.

Ik ben nu ruim 3 maanden PO, en ze zien er mooi uit! ook de littekens zijn erg klein wat ik niet had verwacht...

Ze voelen zacht aan, en je voelt geen randen of harde plekken...

Wel heb ik in m'n linkse borst een "randje" wat lijkt weg te schieten daar is al een topic over, en toch wel wat dames herkennen t probleem... t zal waarschijnlijk niks ergs zijn.

Kortom ik raad je het echt aan!!

De kliniek in Brussel waar je het over had?

nog nooit van gehoord eigenlijk

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week was het pijnlijkst het overeind komen en de druk.Ik had ook nog eens tape dus dat voelde heel zwaar.

Dat moest ik eigenlijk een week om kon niet douche enzo dat vond ik vreselijk.

Maar na 3 dagen voelde ik een soort lucht bel onder mijn tape en toen ik het er een stukkie aftrok bleek het een blaar te zijn.

Daaronder zat een nog groter blaasje,ik heb meteen de kliniek gebeld en mocht meteen komen,dat is het geluk van een kliniek dichtbij hihiih.

Tape moest eraf en kreeg een bh.Ik had een allergische reactie op de tape.

Wat een verademing!!Eigenlijk ben ik er zo door heen gefietst na 4 dagen zonder pijn stilling,alleen geestelijk had ik meer moeite.

In het begin vond ik ze wat klein en het was niet zoals ik me had voor gesteld,was wat down.En die 6 weken niks doen was voor mij en hel,lag echt met mezelf overhoop,ben geen hulpvrager en zelfstandig en nu mocht ik niks.

Ik heb een week langer mijn bh aan gehouden,mijn linker borst werkte niet zo mee bleef wat pijn doen en voelde de prothese schuiven.

Ik had een 80C bh van de kliniek gekregen en heb zelf een 80D gekocht.Nadat ik die gedragen had en weer die 80C snachts aan deed deden mijn boobs vet zeer .Hij was dus echt te klein.

Ik had oplosbare hechtingen en maakte me wat zorgen over de knoopjes die er zelf af moesten vallen,was week 4.Dus weer terug ze hebben het gecontroleerd was niet onstoken en ze hebben het afgeplakt .Dat voelde stukke beter het schuurde aan mijnn bh band.

Ik kreeg gelijk een nieuwe groetre bh mee .Week 5 begonnen de knopen eraf te vallen.Toen ging het beter.

Pijn had ik weinig en links is na 7 weken helemaal bij getrokken.Had toen 75E bhmaat gekocht maar nu achteraf zit 75F beter.

Al met al moet ik zeggen dat het heel snel is gegaan.

Nu na 17 weken moet ik zeggen dat het in mijn hoofd helemaal bij getrokken is.Ik voel me zekerder en vrolijker,mijn angsten zijn minder omdat ik me goed voel.

En ben happy met mijn maat.

Mijn vriend merkt dat ook,het is allemaal net ff wat leuker.Ook het intieme gedeelte zeg maar,ik voel me compleet en helemaal vrouw.

Ik heb hele zachte borsten ze voelen helemaal van mij,hoewel ik me zelf smorgen en savonds uit gebreid bekijk hoor!! Ik kan er nog steeds niet over uit dat ik dit ben...voel me zoo gelukkig.

Mijn hoofd had gewoon wat tijd nodig!

Ik moet alleen nog van dat gevoel af dat ik het idee heb om tegen iedereen te zeggen dat ze nep zijn(dat doe ik ook niet hoor maar dat zit in me hoofd)

Verder ben ik gewoon heel blij!!

Ikhoop dat jj dat ook zo gaat evaren...echt meid je gaat je er echt beter van voelen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand ervaring met BCAS in Brussel?

Ik wil daar heen of naar beclinic, vanwege de kosten. Maar het schijnt ook goed te zijn, dat is natuurlijk bovenal belangrijk.

nog nooit van gehoord :rolleyes:

maar ik kan je wel vertellen dat be-clinic met name dr. plovier heel goed is :)

Uiteindelijk worden je borsten zacht en natuurlijk genoeg dat niemand het meer zal merken of je moet gigantische grote en x high profile nemen dan wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand ervaring met BCAS in Brussel?

Ik wil daar heen of naar beclinic, vanwege de kosten. Maar het schijnt ook goed te zijn, dat is natuurlijk bovenal belangrijk.

veel dames op het forum hier vind je niet die naar bcas zijn gegaan. ik heb daar consultatie gehad met dr darius. het was eigelijk wel heel aangename man. voelde me er ook wel bij op mijn gemak. hij raadde 270cc aan achter de spier en zei dat hij geen grote cc stak en vond ik wel jammer want wou op D uitkomen.

ben daarna bij demeyere geweest en omdat ik me hier heel goed bij voelde en hij voor de spier plaatste heb ik voor hem gekozen. is elk een voorkeur natuurlijk.

wat ik wel raar vond bij bcas is dat ik daar enkel betaalbewijsje kreeg voor consult en bij demeyere kreeg ik groen briefje voor de ziekenbond( voor de belgjes) en dan krijg je deel van de consultatie terug. bij bcas dus niet. de uitleg van dr darius vond ik dan weer net iets uitgebreider dan demeyere maar was mss omdat ik al veel wist toen ik bij demeyere kwam.

mss kan je even googlen op bcas en dr darius als het nog altijd dr darius is daar... wat voor mij ook de doorslag heeft gegeven is dat als ik dr darius googlede dat ik toch enkel negatieve ervaringen las en bij demeyere niets. en voor de spier had al mijn voorkeur dusja. maar je moet ook doen waar je zelf u goed bij voelt. prijs bij dr darius is 2700 en dr demeyere 3000. voor ronde protheses toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.