Ga naar inhoud

B-cupje met 450cc = ??


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Volgende week vrijdag ga ik onder het mes voor een bv bij de Bergman kliniek in Den Haag.

Ik heb nu een B-cup en krijg ronde protheses onder de spier van 450CC.

Nu weet ik dat je het bij elkaar niet kan vergelijken ivm de bouw e.d. maar ik ben tog benieuwd of er nog iemand is die een B-cup had en ook rond de 450 cc heeft laten plaatsen en op welke maat is uitgekomen na de ingreep!?? Iemand ervaring??

Alvast bedankt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een slappe kleine B en ik ben met 450 cc medium profile ronde protheses op de spier naar een cup F gegaan.

Ik kan E ook aan maar dat zit net ff te krapjes.

maar het ligt helemaal aan je bouw enzo dus moeilijk te zeggen wat het word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt het ook aan welk merk prothese je krijgt en wat je breedte maat is. Ik zelf krijg anatomische dus ik kan je zeker niet helpen. Je wordt zo zenuwachtig he van al die cc's en cupmaten, je wil niet te groot, maar ben bang dat het te klein wordt. Ik word er gek van.

Ik hoop dat je antwoorden krijgt die je een beetje helpen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een slappe kleine B en ik ben met 450 cc medium profile ronde protheses op de spier naar een cup F gegaan.

Ik kan E ook aan maar dat zit net ff te krapjes.

maar het ligt helemaal aan je bouw enzo dus moeilijk te zeggen wat het word.

Hoi Marrie,

Dank voor je reactie!!

Het is idd moeilijk te zeggen welke maat het wordt!

Mag ik vragen hoelang jij bent en wat je weegt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt het ook aan welk merk prothese je krijgt en wat je breedte maat is. Ik zelf krijg anatomische dus ik kan je zeker niet helpen. Je wordt zo zenuwachtig he van al die cc's en cupmaten, je wil niet te groot, maar ben bang dat het te klein wordt. Ik word er gek van.

Ik hoop dat je antwoorden krijgt die je een beetje helpen.

Groetjes!

Hoi Schorpioen,

Dat denk ik haast ook ja! Ik wordt er idd zenuwachtig van, de een heeft minder CC's en een grote maat de ander weer meer...Pfff lastig verhaal! haha

IK wil idd niet te groot maar ook niet te klein. Aan de andere kant liever te groot als te klein maar je wordt er best oncker van of je de juiste CC's kiest!

Dank voor je antwoord! :D

Greetz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik had een 75 B, aan de lege kant en heb nu met 400cc dual plane, high profile een 75 E

groetjes

Okay, jij zit dus op een E! Tis egt niet te vergelijken, moet het maar gewoon over mij heen laten komen en na die 6 weken afwachten welke maat ik pas!

Spannend!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik kwam ook van een 75/80 B lege B dan wel he. En ik heb ronde 450 cc protheses voor de spier en ik heb nu 75F.

Maar het verschilt zoveel per persoon.

Succes

Ik heb een kleine B..brede schouders en Borstkas,ben op consult geweest,en mij werd gevraagt welke Cup maat ik wilde!Ik vertelde dat ik graag een Volle C wilde,wat er bij mij inpast is 340 of 360 cc!Als ik dan lees dat jullie 400 cc of meer krijgen of al hebben,,begin ik toch te twijfelen of het niet te weinig is !

Groetjes Anita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik kwam ook van een 75/80 B lege B dan wel he. En ik heb ronde 450 cc protheses voor de spier en ik heb nu 75F.

Maar het verschilt zoveel per persoon.

Succes

Het verschilt heeel erg pp. Veel vrouwen die ene btje hebben en 450CC laten plaatsen hebben bijna allemaal een andere maat!

Nou is het natuurlijk ook zo dat het verschilt of het voor of onder de spier geplaats word en merk, type prothese...Ik ben nu egt heeeel erg benieuwd waar ik opuit komt! :)

Dank je! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa hoor tuurlijk mag je dat vragen.

Ik ben 1.75 en weeg iets van 65 kilo.

fotoos staan van mij in de gallerij maar dan moet je me wel ff toeveoegen als vriendje!!

Gelukkig maar ;)

Je hebt dezelfde lengte en gewicht als mij!

Het enig verschil is dus dat die van jou op je spieren zijn geplaatst, die van mij komen erachter!

Dat zou denk ik ook wel verschil in maat uit maken??

Heb je btw toegevoegd! Ben wel erg benieuwd naar jou foto;s! ;)

GRt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een kleine B..brede schouders en Borstkas,ben op consult geweest,en mij werd gevraagt welke Cup maat ik wilde!Ik vertelde dat ik graag een Volle C wilde,wat er bij mij inpast is 340 of 360 cc!Als ik dan lees dat jullie 400 cc of meer krijgen of al hebben,,begin ik toch te twijfelen of het niet te weinig is !

Groetjes Anita

Hoi Anita,

Lastig he die CC's!? Ik ben er ook best door gaan twijfelen hoor, maar blijf tog bij mijn keuze.

Soms kan er niet meer cc's geplaatst worden omdat je het weefsel er niet voor hebt!?

BIj welke kliniek ben jij geweest??

GRt Jess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jess,

Ik ben 1.78 had 75B en weeg nu 68 kilo, kilo zwaarder dan voor mijn bv. Ik heb 400cc low profile dual plane en zit nu op een 75F.

Door wie wordt je geopereerd?

Gr Fleur

Hoi Fleur!!

Je bent iets langer als mij dus!

Nice een F! Ook super blij mee??

IK wordt door dr koopmann geholpen! Jij bent ook bij de bergman geweest?

Grt Jess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging met 400cc eigenlijk voor een grote C kleine D ;-) en zit nu op een F, dus het is lastig voorspellen.

Ze ogen trouwens echt niet als een F, dat is het rare van sillicone borsten, mijn vriendin heeft hele grote `echte` borsten en zij heeft een grote C soms D.

Ik ben geholpen door dr Stevens, ben ook heel fijn op de dag zelf geholpen door de verpleegkundige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had lege B en heb met 300cc (voor de spier) nu een D. met 450cc zou het echt wel TE geweest zijn voor mij. was ook maximaal mogelijk gevuld voor toch nog natuurlijk resultaat te hebben. verschilt echt voor iedereen. sommige hebben met 250cc al D en anderen hebben dan 450cc nodig. het is moeilijke beslissing maar pc kan dit nog altijd best inschatten denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had lege B en heb met 300cc (voor de spier) nu een D. met 450cc zou het echt wel TE geweest zijn voor mij. was ook maximaal mogelijk gevuld voor toch nog natuurlijk resultaat te hebben. verschilt echt voor iedereen. sommige hebben met 250cc al D en anderen hebben dan 450cc nodig. het is moeilijke beslissing maar pc kan dit nog altijd best inschatten denk ik.

Het ligt er allemaal aan voor of achter de spier, je lengte, breedte, bouw, soort protheses...Tis gewoon NIET te vergelijken!

Idd advies bij de PC is het beste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je het beste voor jezelf een paar bh's kunt kopen bi jde hennes waar je de bonnen aanlaat en dan vullen met rijstzakken en aantal gram opschrijven

dan krijg je vanzelf een idee welke cup je krijgt tipje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er allemaal aan voor of achter de spier, je lengte, breedte, bouw, soort protheses...Tis gewoon NIET te vergelijken!

Idd advies bij de PC is het beste!

het is idd niet te vergelijken. en geloof me iedereen zit met die twijfel over aantal cc :153: . heb ook veel gedubd maar uiteindelijk toch op pc vertrouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een kleine B..brede schouders en Borstkas,ben op consult geweest,en mij werd gevraagt welke Cup maat ik wilde!Ik vertelde dat ik graag een Volle C wilde,wat er bij mij inpast is 340 of 360 cc!Als ik dan lees dat jullie 400 cc of meer krijgen of al hebben,,begin ik toch te twijfelen of het niet te weinig is !

Groetjes Anita

hoi anita!! ik had kleine/lege b, hen 310 cc op de spier medium profile gekregen en heb nu echt wel een volle C, waarschijnlijk met sommige bh's een D, dus ik denk dat jij wel goed zal uitkomen hoor,

Ik heb wel wat vetjes hahahaha weeg 67 kilo bij 1.70m.

Liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een 75B (of een 70C). Ik heb 450 cc rond achter de spier gekregen en ik zit nu op een 70F

Ik heb de dokter laten bepalen wat er in ging aan de hand van foto's die ik meegenomen had.

Het ziet er trouwens uit als een D cup (en ik ben er super blij mee hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anita,

Lastig he die CC's!? Ik ben er ook best door gaan twijfelen hoor, maar blijf tog bij mijn keuze.

Soms kan er niet meer cc's geplaatst worden omdat je het weefsel er niet voor hebt!?

BIj welke kliniek ben jij geweest??

GRt Jess

Hoi Jess..

Ik ben bij bcas kliniek in brussel geweest,bij dokter darius!

Hij vertelde letterlijk ik ga voor mooie borsten niet voor grote !!

Niet dat ik van die Mega Joekels wil haha..maar moet wel de moeite waard zijn;),daar doen we uit eindelijk voor !!

ben zelf 1.64 m en weeg nu ong 57 kilo!

Heb na dat ik bevallen was 85 H gehad :1big_boobs: oww van vond ik ze toen mooi hihih...

Maarja had dorstige kids,dus bleef weinig over :154:

Met wat ik zelf heb ong 120 cc en wat ik er dan bij zou krijgen kom ik op 500 cc per borst uit!

Dat zijn dan ronde siliconen,dual plain geplaatst onder de Borstspier!

Liefs Anita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.