Jump to content

Soms wat onzeker :(

Recommended Posts

Heey meiden

Ik heb me de laatste tijd zo iets stoms in mn hoofd gehaald :blush:

Ik was de laatste tijd heel positief ondanks dat ik nu weet dat links te veel kapsel zit... maar het word niet erger komt goed!!

Maar de laatste tijd voel ik toch een drukkende pijn en steken en ben echt bang dat het dus erger zal worden en er toch een herstel nodig is :unsure: Nu komt het volgende stomme....

Vandaag zat ik met mn vriend tv te kijken en er kwam een mooie slanke vrouw met flinke boezem voorbij (echte hihi)

Ik begon me enorm rot te voelen want ik zit hier op de bank met neppers waarvan er 1 pijn doet en nog stugger voelt ook!! :24:

Ik heb ben bang dat hij ooit zegt bah nu wil ik echte borsten ik ben weg , of dat hij verlangt naar echte borsten waar je geen kapsel bij hebt en waar je zonder zorgen in kan knijpen (hij is bang me pijn te doen) en ga zo maar door...

Vriendjelief heeft me verteld dat ik me echt geen zorgen hoef te maken en hij ze echt heel mooi vind en nooit weg zal gaan. :wub:

Maar ik blijf me soms rot voelen.. waarom had ik nou geen halve cup meer vanmezelf? dan paste ik bh's en was alles goed :(

Ik ben heel blij maar kan me hierdoor echt rot voelen en over na gaan denken :blush:

ooohhh Maris,heb met je te doen,eerlijksad.gif

ik heb deze gedachten ook wel gehad,zeker na me eerste bv,die strop,met dat dual plane gebeuren,toen heb ik ook vaak gedacht,me manneke loopt straks weg van me,ik kost geld,ik klaagde dat niet blij was en ze zijn dan ook nog eens nep.

dat geeft je dan gewoon ff tussendoor zo een vernijnige steek he van binnen,nu heb ik dat niet meer(gelukkig) maar herken daarom wel je verhaal wat je hierboven schrijft.

meid,trek het je niet aan,geloof me,mannen denken echt niet steeds,ooh die neppers,die hebben dat in begin,erna zien ze ze gewoon als jou boobs,die bij jou horen,wij vrouwen denken meer,en door en staan er mega veel meer bij stil steeds,mannen echt veel minder,geloof me

probeer die nare gedachten maar van je af te zetten,als hij echte wou,had ie meteen al wel de benen genomen.

Lieve Maris,je maakt je soms veel te veel druk,om dingetjes die je ff een steek geven,maar waar je niet te lang stil bij moet blijven staan,dit gaat je anders een hel leventje geven voor nu en de toekomst.....niet nodig53.gif

Bedankt lieverd :blush:

Ik weet dat ik te veel over dit soort dingen nadenk dat is nog het ergste hihi.

Mischien baal ik van binnen dat links niet helemaal goed is... deze hoort af en toe niet helemaal bij mij, maar op andere moment weer wel! dan komen de twijfels naar boven...

Je hebt ook wel gelijk mocht hij het niks vinden was ie allang weg! en het is zeker niet dat ze voelen als bakstenen hihi zeker niet, maar het steekt wel net wat je zegt :blush: Ben bang dat ik dat altijd wel zal houden?

Pff mn mannetje doet echt zijn best hoor hihi hij vind het ook super staan bij me de boobies en vind ze echt heel mooi! Maar soms word ik gewoon boos opmezelf van waaromm had ik nou niet meer :(

Hoi !! ik vind het juist lief van je vriend dat hij bang is om je zeer te doen, dat betekend dat hij rekening met je houd!!

Maak geen zorgen om het feit dat je borsten "nep" zijn hoor, de meeste mannen maakt dat niets uit en bovendien zijn Nepborsten vaak veel mooier dan echte!!

Als je klachten hebt van je borst wel goed in de gaten houden hoor, je gezondheid is het allerbelangrijkste!

En onzeker zijn we allemaal wel eens, nepborsten of niet, dan denk je weer dat je een dikke kont hebt ofzo....

Wat je voelt is normaal !! Probeer de positieve dingen te benadrukken en blijf niet te lang hangen in je onzekerheid, daar heb je alleen maar last van (ik spreek uit ervaring, ben 43 jaar en al 25 jaar samen met mijn man)

Heel veel liefs en zorg goed voor jezelf!!

Jolly

Liefie toch, niet zo druk maken hoor ;)

Je hebt een top mannetje, maar ik snap je denkwijze wel hoor. Ik denk nu bijv. ook ja straks na de wissel vind hij ze dan niet te groot, zijn ze dan nog wel zacht, wil die dan niet liever iemand met echte en wat kleinere boobs. Wij vrouwen denken inderdaad teveel na, mannen denken daar anders over!!! Je mannetje is lief en die ziet die boobs ook dat ze bij jou horen!

Je bent een topwijfie en dat weet je mannetje ook :D

Let wel op je klachten he, ik weet dat je steeds positief wil en probeert te blijven maar als een hersteloperatie nodig is moet je hem echt doen lieverd. Die pijn is toch ook net leuk :(

Dikke knuff voor jou topper!!!!

Ach meissie toch! Niet zo druk maken, hoor! Nergens voor nodig, je bent een prachtige meid met mooie boobs. En dat ze nep zijn, nou en! Jij hebt mooi wel ff iets gedaan wat veel meiden niet durven of alleen maar over kunnen dromen.

En dat die linker nu ff niet mee werkt is zwaar k*t maar daar is een oplossing voor! En je vriend is op je gevallen niet om je boobs maar om JOU anders was ie allang weggeweest.

Meid, kijk ff in de spiegel (want je bent prachtig) en geef je vriend een dikke knuffel!

Liefs!

Ik heb geen ervaring met steken,pijntjes en nep borsten (nog niet!!) dus kan me nog niet goed verplaatsen in je gevoel. Wilde gewoon even zeggen dat je onzekerheid en angst wel logisch is en dat ik het begrijp. Is zeker niet leuk en je wordt boos op jezelf, misschien moet er wel ooit hersteld worden?! Id geen leuk vooruitzicht, maar als er 20 jaar pijnloze zachtere borsten tegenover staat...?! De toekomst zal het uitwijzen, komt goed!

Wat zijn jullie lief meiden :116:

Ik weet dat jullie helemaal gelijk hebben :blush:

Ja fem net wat je zegt soms denk ik had ik niet blij moeten zijn, klein maar fijn?

Mn vriend zat laatst een programma te kijken ''nep'' vs echt met wat oudere vrouwen. Elke man vond de prothese borsten veel mooier en mijn vriend ook!

Pff ik moet me er niet zo blind op staren en hij vind ze mooi dat moet ik ook gewoon geloven!!

Mischien moet ik ook niet te moeilijk doen als links niet fijn voelt toch de her-operatie maar zie er echt tegenop :blush:

Bedankt lieffies!! Heb dan weer zon stom idee in mn hoofd en moet er even uit

Bedankt meiden het doet me echt goed :54:

Zal mn vriend een dikke knuffel geven hihi

Ooh marisjuh toch :116:

Ik ken je gevoel, tenminste de onzekerheid..

Heb er namelijk ook wel last van maar dan op een andere manier!

Maar laat je niet gek maken, je mannetje is dol op je en vind je prachtig !!

Fijn dat je er met hem zo over kan praten!!

En..... bijna niemand heeft grote echte mooie borsten, op den duur gaan die echt wel hangen hoor !!

Op tv word het volgens mij ook flink bewerkt hoor ! Het zijn altijd mooie perfecte borsten die je ziet !!!

Hey Marisjuh,

Niet onzeker zijn hoor!

Net wat de andere dames al zeggen; je vriend heeft voor jou gekozen en vast niet alleen om je borsten.

Ik snap wel dat je jaloers bent op andere vrouwen die wel uit zichzelf een grote cup hebben, dat gevoel ken ik ook.

Maar echte borsten zijn vaak lang niet zo mooi als neppe ;) Die gaan hangen enzo en zijn vaak niet mooi rond.

Dus wees maar hartstikke blij met je boobs, het kost veel geld en wat pijn maar het heeft je ook veel gegeven toch :)

En mocht die hersteloperatie nodig zijn in de toekomst dan is dat gewoon zo en moet je er gewoon voor gaan!

Groetjes

Even kleine update van mij :blush:

Ondertussen gaat het echt veel beter bedankt lieffies :136:

Toch nog met mn vriend over gepraat en hij vind ze echt mooi en heeft me 10000 x verteld dat ik me echt geen zorgen hoef te maken :55:

Het viel me de laatste tijd op dat ik langzaam ook mijn eigen vorm bost er in terug zie dat vind ik echt fijn viel me nooit op hahah. Ook merk ik dat ik het nu pas geestelijk accepteer mn rechter borst is echt al helemaal van mij! Links voelt nog wat anders maar dat neem ik voor lief :136:

Pff het is wat tetaaaa's :P

ja ik merk ook wel dat het geestelijk langer duurt voor dat je weer helemaal jezelf bent dan lichamelijk.

Want ja, die boobs zijn er maar daarmee ben je niet al je onzekerheen kwijt.

In het begin bleef ik ze klein vinden...mijn vriend werd knetter van me...hij zei van:nou, heb je tieten en nu ben je nog niet tevreden.

Toen ging ik nadenken,ja dat is ook zo hihii hij had helemaal gelijk.

Ik moest gewoon mezelf worden, het is gewoon een zoektocht naar je nieuwe ik.

Ik heb steeds de neigingen tegen mensen vertellen dat mijn tieten niet van mezelf zijn...laten we zeggen net of je verantwoording af moet leggen,heel stom hoor!

Ik doe het niet hoor,maar ben bang dat mensen denken van:mooie tieten alleen jammer dat het nep is! Stom he!!

Eerst met kleine boobs was ik bang dat mensen van me zouden denken: leuke vrouw alleen jammer van die kleine tieten hiiihihh

Zo blijft er altijd wat !!!Ik denk dat het een proces is waar je door moet!Ik voel me nu wel zekerder en sexier..merk het aan dat ik nu graag lingerie kijk en koop.

Eerst vond ik het mezelf niet waard zeg maar want ik had immers toch geen tieten dus waarom sexy lingerie kopen??

Betrapte mezelf er gisteren op dat ik naar het stadje hier ging en bekeek mezelf bij de febo in de spiegel en dacht....jeetje ik heb toch echt grote tieten hahahah

Vind het zo gek dat mensen me nu zo zien....maar pronk er mooi mee hoor!!

Dus marisjuh je bent niet de enige met onzekerheden,ik denk dat we dat allemaal wel hebben we hebben niet voor niets onze boobs laten doen

En die mannen van ons vinden het alleen maar geweldig dat wij vrouwen ons goed voelen met borsten en zekerder voelen en als wij ons zekerder voelen,voelen hun zich trots dat wij hun vrouw zijn!!

Hij zal echt niet bij je weg gaan hoor want dan zou dat hij dat allang gedaan hoor!!Hij houd van je zoals je bent!

En als de mijne van mij houd we kennen elkaar 14 jaar waarvan we tien jaar echt samen zijn!!

Marrie wat jij beschrijft heb ik ook hihi :blush:

Als ik een complimentje krijg over mn borsten wil ik roepen: ZE ZIJN NEP!!! :blush:

Haha net wat je zegt alsof je een verklaring moet af leggen

Hihi ja lingerie vind ik nu ook zo leuk om te kopen!! Heb veel te veel joh hihi

Ik had helemaal niet verwacht dat het geestelijk zo lang zou duren... ben nu meer dan 1 jaar po en soms loop ik nog teleurgesteld voorbij de spiegel,met het idee er zit niks...

Dan kijk ik er heb wel degelijk borsten :136:

Je bent een schatje!! Je hebt gelijk mn vriend en ik zijn bijna 4 jaar samen waarvan 1 met boobies haha. Ik hoor hem nooit zeggen klein was beter of hmm nep? Haha hij vind het heerlijke big boobies :P

Thanks xxxx

Tsja ik begrijp het gewoon heel erg goed!

We hebben jaren lang kleine boobs gehad dus eigenlijk niet gek dat het zo lang duurt voor dat je gewent bent eraan.

Ik ben soms bang dat het maar tijdelijk is ofzo...dat ik de volgende ochtend wakker word en ze weer weg zijn.

Jaren heb ik hier van gedroomd,jaren keek ik in de spiegel met het idee van hoe zou het zijn als..................................

en dan in ene eis het echt!! zo vreemd!!!

Ik heb een spiegel tegenover de douche,en elke keer als ik aan het douche ben bekijk ik mezelf en denk ik Dit is de NEW me!!Kijk eens wat een vrouw!!

Ben soms zo gelukkig dat ik er emotioneel van kan worden...heb ook zeker een traantje weg gepinkt toen het zover was.

Mijn vriend vind me duidelijk wel wat veranderd,ben nog steeds mezelf maar zekerder en vrolijker ...ik heb ook overal zin in,het heeft me echt een boost gegeven.

En doordat ik zo ben, werkt het weer door in onze relatie,het was al super goed maar er zit een extra demensie aan,eindelijk voel ik me de vrouw die ik voor hem wilde zijn,want dat is het , ik voel me vrouw en volwassen zonder meisjes tieten maar met echte tieten!!

Ik ben nu ook moooi zonder vulling bh ,als ik het uittrek voel ik me sexy en is het geen teleurstelling!!

Ik heb ook wel eens een slechte dag,maar dat accepteren we en gaan de volgende dag weer lachend verder!!!

Een ding is een feit ...we hebben boobiessssssss...en we zijn er super gelukkig mee!!!!!

oo ik kan er wel uuuurrrreeeennnover door lullen hoor!!

ja ik merk ook wel dat het geestelijk langer duurt voor dat je weer helemaal jezelf bent dan lichamelijk.

Want ja, die boobs zijn er maar daarmee ben je niet al je onzekerheen kwijt.

In het begin bleef ik ze klein vinden...mijn vriend werd knetter van me...hij zei van:nou, heb je tieten en nu ben je nog niet tevreden.

Toen ging ik nadenken,ja dat is ook zo hihii hij had helemaal gelijk.

Ik moest gewoon mezelf worden, het is gewoon een zoektocht naar je nieuwe ik.

Ik heb steeds de neigingen tegen mensen vertellen dat mijn tieten niet van mezelf zijn...laten we zeggen net of je verantwoording af moet leggen,heel stom hoor!

Ik doe het niet hoor,maar ben bang dat mensen denken van:mooie tieten alleen jammer dat het nep is! Stom he!!

Eerst met kleine boobs was ik bang dat mensen van me zouden denken: leuke vrouw alleen jammer van die kleine tieten hiiihihh

Zo blijft er altijd wat !!!Ik denk dat het een proces is waar je door moet!Ik voel me nu wel zekerder en sexier..merk het aan dat ik nu graag lingerie kijk en koop.

Eerst vond ik het mezelf niet waard zeg maar want ik had immers toch geen tieten dus waarom sexy lingerie kopen??

Betrapte mezelf er gisteren op dat ik naar het stadje hier ging en bekeek mezelf bij de febo in de spiegel en dacht....jeetje ik heb toch echt grote tieten hahahah

Vind het zo gek dat mensen me nu zo zien....maar pronk er mooi mee hoor!!

Dus marisjuh je bent niet de enige met onzekerheden,ik denk dat we dat allemaal wel hebben we hebben niet voor niets onze boobs laten doen

En die mannen van ons vinden het alleen maar geweldig dat wij vrouwen ons goed voelen met borsten en zekerder voelen en als wij ons zekerder voelen,voelen hun zich trots dat wij hun vrouw zijn!!

Hij zal echt niet bij je weg gaan hoor want dan zou dat hij dat allang gedaan hoor!!Hij houd van je zoals je bent!

En als de mijne van mij houd we kennen elkaar 14 jaar waarvan we tien jaar echt samen zijn!!

oh ik herken echt veel in je verhaal... je hebt ook echt helemaal gelijk!!!

jammer dat het zo lang duurt voordat we geestelijk ook anders gaan denken!!

Heey meiden

Ik heb me de laatste tijd zo iets stoms in mn hoofd gehaald :blush:

Ik was de laatste tijd heel positief ondanks dat ik nu weet dat links te veel kapsel zit... maar het word niet erger komt goed!!

Maar de laatste tijd voel ik toch een drukkende pijn en steken en ben echt bang dat het dus erger zal worden en er toch een herstel nodig is :unsure: Nu komt het volgende stomme....

Vandaag zat ik met mn vriend tv te kijken en er kwam een mooie slanke vrouw met flinke boezem voorbij (echte hihi)

Ik begon me enorm rot te voelen want ik zit hier op de bank met neppers waarvan er 1 pijn doet en nog stugger voelt ook!! :24:

Ik heb ben bang dat hij ooit zegt bah nu wil ik echte borsten ik ben weg , of dat hij verlangt naar echte borsten waar je geen kapsel bij hebt en waar je zonder zorgen in kan knijpen (hij is bang me pijn te doen) en ga zo maar door...

Vriendjelief heeft me verteld dat ik me echt geen zorgen hoef te maken en hij ze echt heel mooi vind en nooit weg zal gaan. :wub:

Maar ik blijf me soms rot voelen.. waarom had ik nou geen halve cup meer vanmezelf? dan paste ik bh's en was alles goed :(

Ik ben heel blij maar kan me hierdoor echt rot voelen en over na gaan denken :blush:

ah sgattie trekt het je ni aan, het is en blijft een aanpassing :100: je moet deze gedachten van je loslaten en genieten wat je NU hebt, het is kwestie van aanpassen en idd het is ni zo simpel als het lijkt, ma laat je ni gaan als je vriend je ook steunt...het betekent al veeel da hij je steunt... je zou eerder optimistic moeten kijke... het feit da andere echte hebben gaat ons eigenlijk ni aan, die hebbe dan iets anders waar zij zich onzeker over voelen... dus aub maak je geen zorge....

dikke lieve kus

Ohh en trouwens maris, ik heb toch een afspraak gemaakt bij de pyscholoog..

Eindelijk de stap gezet ;) Dus ben benieuwd hoor!!

wat goed van je!! Ja als je gedachtes je in de weg gaan zitten is het goed om er iets mee te gaan doen!!

Anders blijf je er alleen maar last van houden.

Ik wil je heel veel succes wensen!

Ik hoop dat het je helpt verder te komen met jezelf!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.