Ga naar inhoud

K@RIN66 : Dr. de Blecourt : Vlietlandziekenhuis


Gast K@RIN66

Aanbevolen berichten

Gast K@RIN66

Hallo allemaal,

Na uitvoerig nadenken heb ik begin dit jaar een afspraak gemaakt met dr. de Blécourt uit het Vlietlandziekenhuis en inmiddels sta ik op de wachtlijst voor een operatie.

Ben altijd werkzaam geweest in de binnenvaart en sinds eind Januari aan de wal. Ik ben 43 jaar en woon alleen. Wel samen met mijn hond. Ben zeer creatief, dol op msn-en, chatten spelletjes doen, koken enz.enz.

Zit ernstig na te denken wat ik nu wil en kan maar dat valt niet mee. Bovendien heb ik een en ander op persoonlijk vlak

moeten aanvaarden maar ben inmiddels op de goede weg.

Grtz Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin,

Van harte welkom hier op het forum!

Fijn dat je de knoop voor jezelf hebt doorgehakt, dat is alvast maar stap 1.

Apart leven heb je ongetwijfeld gehad op de binnenvaart, toch een beetje een zwerversbestaan toch? Dan ben

je hier, dan ben je daar en je ontmoet continue nieuwe mensen. Hoe bevalt het nu je aan wal leeft?

Wat ga je eigenlijk voor operatie tegemoet? Een borstverkleining of een borstvergroting? Voor beide ben je hier

in ieder geval aan het juiste adres om vragen te stellen, maar ook om dingen lekker van je af te schrijven.

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.