Ga naar inhoud

Dagcreme....mag je dat smeren??


Aanbevolen berichten

Ha iedereen,

Wat me inmiddels helemaal duidelijk is, is dat mijn piercing eruit moet tijdens de operatie en dat ik geen make-up en nagellak op mag. Maar....ik vroeg me af: hebben jullie wel gewoon je dagcreme opgedaan? Of mag dat ook niet...?

Thanks!! Nog maar 2 weeeeeeeekieees!!!!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Lin :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad gewoon lekker puur natuur!

Wat maakt het uit joh, ik draag ook altijd beetje make up maar ben zonder naar mn bv gegaan.

Die dokter gaat in je borsten snijden en zal er echt niet warm of koud van worden als je geen foundation op hebt en met je blote-billenface daar komt, whahaha...

Oh ja, en wat ik ook erg fijn vond: als je geen make-up op hebt, hoef je die er 's avonds ook niet af te poetsen. Want geloof me, daar heb je als je brak bent en pijn hebt van de operatie echt geen zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad gewoon lekker puur natuur!

Wat maakt het uit joh, ik draag ook altijd beetje make up maar ben zonder naar mn bv gegaan.

Die dokter gaat in je borsten snijden en zal er echt niet warm of koud van worden

als je geen foundation op hebt en met je blote-billenface daar komt, whahaha...

Oh ja, en wat ik ook erg fijn vond: als je geen make-up op hebt, hoef je die er 's avonds ook niet af te poetsen. Want geloof me, daar heb je als je brak bent en pijn hebt van de operatie echt geen zin in!

hahahaha, kan ik me voorstellen dat ik daar geen zin in zal hebben....geen make-up op zal me een worst wezen, het is alleeen dat ik best een droge huid heb, dus ik denk dat ik het advies van een beetje ongeparfumeerde sanex maar opvolg :)

thanks allemaal!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.