Ga naar inhoud

Sylvana : 15 augustus 2011 : Dr. van Onselen : Accz


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik heb afgelopen maandag mijn nieuwe boobs gekregen! Heeel blij mee natuurlijk! Maar is het gek dat ik me nu beter voel met de strakke bh om? Als k ga douche dan voelt het nog zo raar! Het zal wel een kwestie zijn van wennen! Maar k ben zo voorzichig als dir bh uit is! Dan loop ik er gewoon helemaal raar van!

Ik slaap nog steeds met mijn bed een beetje omhoog omdat dat makkelijker is om er alleen uit te komen! Maar ik moet mezelf zowat vast leggen om niet op mijn zij te draaien! Wanneer mag dat allemaal weer?! Aangezien ik nog maar een week geleden onder t mes ben gegaan!?

Ik heb op t forum ook al wat gelezen over een opgezwollebuik! Na mijn operatie dag was mijn buik echt dik! Terwijl k zo smal ben en 55 kilo weeg! Als je zou zeggeb dat ik 3 maanden zwanger ben geloof je het ook?! Zou dit vocht kunnen zijn? Ik drink en plas al zoveel!!

Ik denk dat je geestelijk ook moet wennen aan je nieuwe voorgevel!

Ik voel me steeds beter! Beetje bij beetje lukt een hoop zelf weer! Ik heb alleen nog spierpijn! En alles begin nu te jeuken! Goed teken denk ik zo!

Ik hoop dat die buik weg trek want anders kunnen we daar weer voor ha ha ha! Gisteren had ik eindelijk tieten in een mooi jurkje! Dokter van Onselen heb prima werk geleverd echt een ' tietentovenaar'

En dit forom heb me toch al zo goed geholpen de laatste maanden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik ben 28 februari geopereerd door Van Onselen 380cc.

= Ik vond het ook een eng gevoel zonder die kliniek-bh, maar dat went echt wel na verloop van tijd.

= Op je zij liggen, ik kon na 3 weken weer ff een beetje op mijn zij liggen. Je moet het gewoon aanvoelen, als het geen pijn doet, kun je het misschien voorzichtig proberen, gaat het pijn doen draai je gewoon terug op je rug!

= Dat je bed nog steeds iets omhoog zit is ook prima, de meeste dames hier slapen wel tot bijna 4 a 6 weken po met een hoop kussens in de rug.

= Die opgezwollen buik vond ik ook verschrikkelijk, duurde bij mij ongeveer 3 weken en toen trok het langzaam aan weer weg. Dronk brandnetelthee want dat werkt vochtafdrijvend!

De beste tip die ik je kan geven is . . . laat je lichaam zelf aangeven wat je kan en mag, zodra iets pijn gaat doen . . . stoppen!!!

Succes met je verdere herstel!

Liefs Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ renate

Thx voor je reactie!

Jaa tis zo wennen allemaal!

Dat ik er een buik bij heb gekregen! kunnen we wat aan doen! Voor mijn gevoel kan k alles al! Mr dat zal t gevaar zijn! K was afgelopen vrydag jarig dus tig bonnen van lingerie zaken gehad! Kan niet wachten om te gaan shoppen! Tis zo raar dat je er zo gelukkig van wordt! En dan zeggen ze ' wat je niet heb mis je niet' nou had t 5 jaar eerder moeten doen!

Gaat alles goed bij jou? En alles naar wens?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylvana,

Zoals je weet ben ik ook 15 augustus geholpen door dr Van Onselen. Ik ben ook erg blij met het resultaat.Ik vind ze nu al mooi. Hij heeft goed geluisterd naar me, want kwa maat is het precies wat ik in gedachten had! Nu moeten ze nog lekker gaan dalen!

Wat jij omschrijft over het dragen van die BH heb ik precies contra. Ik voel de hele tijd steken onder mijn linkerborst. Echt pijnlijke! Maar zodra die BH uitgaat, voel ik alle pijntjes echt wegtrekken. Echt een bevrijding dat ding uit. Voel me dan echt opknappen. Maarja...de BH moet 24 uur per dag om .... + martelband.

Ik heb mijn bed ook nog omhoog staan, maar ik kan nu echt niet op mijn zij slapen hoor. Dan komt dat scheermesje weer terug onder mijn linkerborst. Auts!

Lig dus de hele nacht op mijn rug in dezelfde houding. Echt irritant!

Wat betreft de opgezette buik: daar heb ik altijd al veel en snel last van. Dus had dat nu niet direct aan de operatie gekoppeld. Wat ik wel/ook heb is al de hele week een vette huid en vet haar. Bah! Heb jij dat ook. Het wordt nu pas wat minder weer.

Als ik jouw verslagen lees gaat jouw herstel wel voorspoediger dan de mijne hoor! Heerlijk (voor jou). Ik voel me ook per dag opknappen hoor.

Mijn borsten beginnen nu ook te jeuken en zo af en toe branderig aan te voelen. Schijnt inderdaad het herstel te zijn....dus kom maar op :-)

Nog een vraagje aan jou: hoelang moest je nou die celebrex slikken?

Groetjes blauwoog

Hoi hoi,

Ik heb afgelopen maandag mijn nieuwe boobs gekregen! Heeel blij mee natuurlijk! Maar is het gek dat ik me nu beter voel met de strakke bh om? Als k ga douche dan voelt het nog zo raar! Het zal wel een kwestie zijn van wennen! Maar k ben zo voorzichig als dir bh uit is! Dan loop ik er gewoon helemaal raar van!

Ik slaap nog steeds met mijn bed een beetje omhoog omdat dat makkelijker is om er alleen uit te komen! Maar ik moet mezelf zowat vast leggen om niet op mijn zij te draaien! Wanneer mag dat allemaal weer?! Aangezien ik nog maar een week geleden onder t mes ben gegaan!?

Ik heb op t forum ook al wat gelezen over een opgezwollebuik! Na mijn operatie dag was mijn buik echt dik! Terwijl k zo smal ben en 55 kilo weeg! Als je zou zeggeb dat ik 3 maanden zwanger ben geloof je het ook?! Zou dit vocht kunnen zijn? Ik drink en plas al zoveel!!

Ik denk dat je geestelijk ook moet wennen aan je nieuwe voorgevel!

Ik voel me steeds beter! Beetje bij beetje lukt een hoop zelf weer! Ik heb alleen nog spierpijn! En alles begin nu te jeuken! Goed teken denk ik zo!

Ik hoop dat die buik weg trek want anders kunnen we daar weer voor ha ha ha! Gisteren had ik eindelijk tieten in een mooi jurkje! Dokter van Onselen heb prima werk geleverd echt een ' tietentovenaar'

En dit forom heb me toch al zo goed geholpen de laatste maanden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ blauwoog

Hoi hoi!

Jaa mijn borsteb zitten ook nog heeeel hoog hoor! Mr wat je zit als die ' spanband' af is, kan ik heerlijk adem halen en is alles stukke beter! En steken heb ik vooral in me rechter borst! Eerst was het de linker steeds! Maar link herstele sneller bij mij! Ik heb nu van dir padjes om je gezicht schoon te maken tussen de band en me oksel gedaan! Aangzien ik tot bloedenstoe striemen onder me oksel kreeg en die grote pads helpen echt enorm! En wat je zegt over die vette huid! Het druip er af bij mij! Heel me handen glimmem als k over me huid ga! Vooral me voorhoofd! Maar goed, we moeten het de tijd geven hea! Tis nog geen week geleden al dacht ik dinsdag wel ' haal ze dr mr uit' ha ha zo'n pijn had ik! De celebrex slik ik gewoon tot me doosje op is! En om de 5 uur slik ik dan nog paracetamol! K voel de pijn wel wee opkomen zodra het is uitgewerkt!

Hoelaat werd jij geholpen maandag?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ja ik had ook schaafwonden onder mijn oksel en op sommige plekken langs de BH. Ik stop daar nu vette watten haha. En 's nachts doe ik mijn BH wat losser! Ik krijg er namelijk ontzettende rugpijn van dat ik er niet van kan slapen. Buiten de andere pijntjes om, had ik hier geen trek in. Goede nachtrust lijkt me namelijk ook een voorwaarde voor een goed herstel haha.

Ik slik dus nu 2 x per dag die celebrex (maar heb niet het idee dat dit pijnstillend is) en inderdaad om de vijf uur paracetamol. Ik slik ipv 2 paracetamol, 1 paracetamol en 1 paracetamol met codeine!!!! Heerlijk, vooral voor het slapen gaan ;-)

Codeine is namelijk ook verdovend. Is wel alleen op recept verkrijgbaar via de huisarts.

Ik ben om 1 uur geholpen.

Groetjes

@ blauwoog

Hoi hoi!

Jaa mijn borsteb zitten ook nog heeeel hoog hoor! Mr wat je zit als die ' spanband' af is, kan ik heerlijk adem halen en is alles stukke beter! En steken heb ik vooral in me rechter borst! Eerst was het de linker steeds! Maar link herstele sneller bij mij! Ik heb nu van dir padjes om je gezicht schoon te maken tussen de band en me oksel gedaan! Aangzien ik tot bloedenstoe striemen onder me oksel kreeg en die grote pads helpen echt enorm! En wat je zegt over die vette huid! Het druip er af bij mij! Heel me handen glimmem als k over me huid ga! Vooral me voorhoofd! Maar goed, we moeten het de tijd geven hea! Tis nog geen week geleden al dacht ik dinsdag wel ' haal ze dr mr uit' ha ha zo'n pijn had ik! De celebrex slik ik gewoon tot me doosje op is! En om de 5 uur slik ik dan nog paracetamol! K voel de pijn wel wee opkomen zodra het is uitgewerkt!

Hoelaat werd jij geholpen maandag?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@blauwoog

Jaa de celebrex vind k persoonlijk wel aanslaan bij mij! Rond 1 uur was k al opweg naar huis! Ik heb wel een hoop blauwe plekken vooral tussen me borsten bij me borstbeen! Littekens zien er mooi uit zei me vriend! Zelf zie k het niet zo goed via de spiegel! Welke maat heb je gekregen? K had een 70 a/b en in de kliniek bh staat 70 D! Haha erg happy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

misschien een kleine tip voor het slapen, ik vond het ook heel irritant om op mn rug te slapen, maar als je een voedingskussen neemt en die bij je legt en dan je benen een beetje schuin gebogen, dan ligt dat een stuk beter!

en inderdaad met alles naar je lijf luisteren, alles wat kan zonder pijn en zonder je borstspieren te gebruiken mag je gewoon doen ( geen krachtzetten, zwemmen, boven je hoofd rijken).

succes,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ rox89

Thx voor je tip! Je probeer uiteindelijk alles om maar aan goede nachtrust te komen! Ook belangrijk voor je herstel!

En het zal met de tijd ook allemaal makkelijker worden! Zou ook fijn zijn als mijn vriend weer lekker naast me lig! Die slaap al een week op de bank omdat hij altijd zo onrustig is en bang is dat die opeens wild ga doen in ze slaap en mij raak! We moeten er wat voor overhebben! Ha ha ha

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik word 10oktober geopereerd door van Onselen. Ik vind het echt super spannend. Hoeveel cc heb jij gekregen? Is dit ook wat je verwachtte na het passen van de pasprotheses?

Ik lees ook iets in jouw verslagje over Celebrex, waar is dat voor en heb je dat zelf aangeschaft of kreeg je dat uit de kliniek?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@schorpioen87

Hoi hoi

Super dat je een datum heb'

Dokter van Onselen is een lieve man en voor mij echt een ' tietentovenaar'

Op het concult had ik maatje 6 gepast

Want wilde een volle C kleine D

In mijn kaartje wat je na de operatie meekrijg wat je in je portomennee moet houden staat dat ik 460'cc

Heb gekregen! De kliniek bh is een 70 D, naar ze zullen nog wat slinken! Dus zal echt wel uitkomen op mijn gewenste cup! Nu moeten ze nog flink gaan dalen! Maar tis voor mij nu een week geleden! En heb alleen noh spierpijn en soms wat steken en ik ben er helemaal verliefd op! Terwijl de dag na de operatie had k zo'N pijn dat ik echt niet wist waar ik het zoeken moest! Maar nu na een week genees alles zo snel! De celebrex krijg je mee vanuit de kliniek die moet je ophalen bij de apotheek! En samen met de paracetamol en celebrex kan je de scherpe randjes van de pijn wegnemen! Tot nu toe is alles boven verwachting! Vind ze heeel mooo geworden en zou het ACCZ aan iedereen aanraden! Ze nemen na de operatie ook nog contact met je op hoe het met je gaat! Vind ik heel netjes!

Voor jou is het aftellen! Heeel spannend! Nr welke cup wil jij?

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej heej...... leuk dat je zon goed herstel hebt zeg!

ik ben 27juni geholpen door dr kruppa van accz.....maar ik lees dat jij celebrex heb meegekregen van de kliniek?? nou ik niet hoor......alleen recept voor de litteken creme maar meer niet.....gemeen zeg :P haha.....

liefs cinn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Zie nu pas je berichtje terug. Snap af en toe niet zoveel van deze site haha. Ik slik die celebrex voornamelijk omdat ik had gelezen dat het ontstekingsremmend is. Anders was ik er al mee gestopt. Van blauwe plekken heb ik geen last. Maar zie op deze site dat anderen er ook wel eens last van hebben. Ik had een slappe B en er is 390 cc ingegaan. Low/medium profile. In mijn kliniek BH stond 80C. Normaal heb ik omtrek 75. Ik ben benieuwd wat voor cupmaat ik dadelijk ga dragen. Nouja ik ben blij met de grootte! En dat is het belangrijkste. Mijn vriend zegt dat de hechingen er ook mooi uit zien. Donderdag worden mijn hechtingen eruit gehaald. Wanneer de jouwe? Liefs blauwoog

@blauwoog

Jaa de celebrex vind k persoonlijk wel aanslaan bij mij! Rond 1 uur was k al opweg naar huis! Ik heb wel een hoop blauwe plekken vooral tussen me borsten bij me borstbeen! Littekens zien er mooi uit zei me vriend! Zelf zie k het niet zo goed via de spiegel! Welke maat heb je gekregen? K had een 70 a/b en in de kliniek bh staat 70 D! Haha erg happy

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks voor je reactie

Ik word zo zenuwachtig van al die cc's en maten haha. Ik wil graag een c of misschien een kleine D en krijg 340cc en 380cc, maar ik heb 10sept nog een consult en misschien ga ik het dan nog veranderen naar 380cc en 420cc omdat je overal leest dat pasprotheses groter lijken dan het uiteindelijke resultaat. Ik vind het zo verwarrend dat de een met 340 van een A naar een E gaat en de ander komt uit op een C. Ik ben bang dat ze te klein worden, maar ook dat ze te groot worden. Haha.

Ik ben wel benieuwd wat het gaat worden bij jou en blauwoog aangezien jullie bij van Onselen en dus dezelfde protheses als die ik krijg hebben.

Veel succes nog met het herstel en daarna lekker genieten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ schorpioen87

Jaa cc zijn bij iedereen anders

Ik had ook een a cupje! En nu met 460 cc een D mr dat zal straks een volle c worden! Ze slinken iets! En k heb ook dual plane onder de spier! Toen ik 460 cc zag dacht ik echt dat t veels te groot zou worden maar het is helemaal perfect! Met me smalle lijfje kan k niet wachten op volgendjaar zomer!!!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.