Ga naar inhoud

Hellluuupp!!! Veel vragen over hoe en wat qua protheses!!!!


Daantje81

Aanbevolen berichten

6 september heb ik mijn eerste consult bij de velthuiskliniek in Ehv bij dhr Rappard. Maar omdat ik goed voorbereid wil gaan heb ik jullie hulp heel hard nodig meiden!!!

Ik weet dat er verschil is tussen ronde en anatomische, maar wat???? En dan lees ik hier ook nog eens over voor, achter en dual plane?

Ook zie ik medium en high profile.......hmmmm kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken zodat ik goed overkom bij dat consult en ik een beetje kan aangeven wat ik graag zou willen!

Alle info is meegenomen. Ik ben 1.65 en weeg 53 kilo en zou heel graag een D willen......

Alvast bedankt meiden!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de pc in grote lijnen een beetje bepaald wat je krijgt .. Maar heel zwart/wit:

Ronde protheses zijn rond (balletje) kwa vorm, anatomische lopen in een druppelvorm voor een " natuurlijker " effect.

Voor de spier, erachter of ertussen bepaald denk ik de pc en dat is afhankelijk van je huiddikte, hoeveel eigen weefsel je hebt en jou wens als eindresultaat.

Low,medium,high en extra high profile geeft aan hoe "dik" de prothese is en hoe groot de projectie (zijaanzicht) is.

Veel lezen,kijken en luisteren. Wat ik deed was veel foto's in de gallerij bekijken, en wat ik mooi vond daar schreef ik het type prothese van op zodat ik voor mezelf wist wat mijn voorkeur was.... En dan tijdens het consult naar hopen dat de pc zich daarin kan vinden en jou wensen ook uit wil voeren. Succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt Piepke!

Hier heb ik zeker wat aan!

Ik ga eens even in de gallerij kijken en opschrijven wat ik mooi vind. Anatomisch lijken miss wat natuurlijker maar is het niet zo dat ronde protheses nooit gaan hangen en anatomische wel? Ik bedoel dus na verloop van tijd. Of na een volgende zwangerschap?

Er is veel keus en als ik zie bij meiden die al een BV hebben gehad wat er bij hun handtekening staat dan gaan mijn hersenen echt kraken hahaha....pff

Maar persoonlijk zou ik denk ik voor ronde willen gaan omdat mijn boobs na de zwangerschap een soort zakjes zijn geworden hahaha en ik wil ze ook nog mooi houden als er eventueel nog een kindje bij zou komen!

Gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Alle protheses/boobs gaan na verloop van tijd wel hangen dat hoor bij het ouder worden ;)

Verschil anatomische en rond: ronde zijn aan de bovenkant ook meer gevuld. Dan wordt ook je bovenpool goed gevuld. Dit vind ik persoonlijk erg mooi omdat die bij mij ook geheel leeg was.

Ook heb je ronde protheses die maar 85% gevuld zijn, deze vallen weer meer natuurlijk als de 100% gevulde.

En welke protheses je krijgt, gaat jou pc bekijken aan de hand van je lijf en je wensen.

Net wat piepke zegt, gewoon neuzen in de galerij en opschrijven wat "jij" het mooiste vind meid.

Heel veel succes!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je op korte termijn nog van plan bent kinderen te krijgen, zou ik wel wachten met een borstvergroting.

je borsten veranderen na een zwangerschap toch weer en je hebt kans dat het resultaat dan beinvloed word en een her-operatie is zonde van het geld.

verder ligt het heel erg aan jou eigen lijf wat er mogelijk is qua maat, plaatsing en vorm.

als je van jezelf een mooie vorm in de borst hebt zou ik persoonlijk voor ronde protheses gaan, dan blijft de vorm van je eigen borst behouden.

de plaatsing voor de spier geeft het meest natuurlijke resultaat en minst lange herstelperiode, maar als je slank bent is dat niet slim omdat je dan misschien de randen van de prothese gaat zien of voelen.

plaatsing achter de spier zie je geen randen, maar als je weinig eigen borstweefsel hebt zullen de borsten niet erg natuurlijk aanvoelen. en dan is er nog de dual-plane methode, bij deze methode word er een scheur in de borstspier gemaakt en word de prothese tussen de spier geplaatst, helft ervoor en helft erachter, dit is wel de pijnlijkste en langste herstelperiode, maar geeft bijna altijd een mooi resultaat.

de high, medium of low profile word meestal door de arts zelf bepaald en als je heel slank bent krijg je extra high en naar mate je dikker word krijg je medium of low, dit zodat je als je smal bent de borsten niet naast je lijf komen en als je wat dikker bent de borsten juist wel over je hele breedte lopen ( zeg maar :) ).

ik lees dat je naar de velthuiskliniek gaat en dat je vraagt om een D cup. ik wil je nu vast zeggen dat de velthuis kliniek niet zo van de grote maten is en dat er een kans is dat ze jou vertellen dat er in jou lijf niet meer kan dan x aantal cc. neem dit niet klakkeloos aan en ga mochten ze dit zeggen op consult bij een andere arts om beide verhalen te vergelijken en zo je keuze te maken.

heel veel succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het helmaal met rox eens!

zker wat betreft de cc's.

velthuiskliniek gaat vaak bij dunne meiden ( tot 68 kilo ofzo) maar tot 300cc...

dat is wat mij verteld is, maaar dr rappard kan ook in het ziekenhuis, scheelt veel geld :)

ik ben het helmaal met rox eens!

zker wat betreft de cc's.

velthuiskliniek gaat vaak bij dunne meiden ( tot 68 kilo ofzo) maar tot 300cc...

dat is wat mij verteld is, maaar dr rappard kan ook in het ziekenhuis, scheelt veel geld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou aan dat verhaal van Rox heb ik NIKS meer toe te voegen. Duidelijk hoor!

Zelf heb ik ook veel in de gallerij geneusd en albums van dames hier bekeken. En ik persoonlijk vind de borsten die plovier maakt erg mooi. Plus ik weet dat hij van groot houd, dus denk ik dat hij me wel een mooie D kan geven. Daarom heb ik voor hem gekozen! Ga 1 okt onder het mes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan stel ik meteen een wedervraag in dit topic hihi ;) ik ben niet slank,in tegendeel! Maar ik wil wel flinke projectie (zijaanzicht) dan kan ik toch alleen voor (extra) high profile kiezen ? Krijg ik dan smalle boobies? Want juist mijn bovenlijf(borst en schouders) zijn breedddd! En hierboven staat dat je dan juist medium of Low profile krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ rox, ik heb nu een dochter van 9 maanden miss dat ik over een paar jaar nog een kindje wil maar ja dat zie ik dan wel. Heb van te voren gezegd dat ik na mijn eerste die BV wil en om nu nog weer een paar jaar te wachten......hmmmm zit er niet in denk ik haha

Verder lees ik dat de velthuiskliniek niet vaak een grotere cub adviseert.....2 vriendinnen van mij zijn er beide geweest en hebben toch beide een hele grote D, soms E. Die zijn ook smal van postuur dus jah. Ik ga er gewoon heen 6 september en ik kijk wel wat er uit komt. Is het niet naar mijn zin dan ga ik eens verder blieken.

'

@dalin-kids, grappig dat ik je dan ken! Heb nog bij je op het gsw in de klas gezeten, was dat niet de eerste of de tweede?

@aardbeitje, ook echt super toevallig he dat ik je dan ook weer hier tegenkom. Hahaha de wereld is echt klein, weer een bekende hahahaha. Hoe is het met je ukkie? Las dat je verhuisd bent en flink aan de shop gegaan bent hahaha Nog 2 nachtjes meid en dan is het jouw beurt weer!

Leuk forum dit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dalin kids, klopt trouwens dat Rappard ook in het catharina ziekenhuis werkt. Heb me ooit door hem laten opereren.....vandaar dat ik het nu weer door hem laat doen. Ik dacht altijd dat qua kosten het niet uit maakte waar, zkh of kliniek......maar scheelt dat dan zoveel?

Ben 2 jaar geleden op consult geweest in het catharina zkh en toen was het ook al bijna 4000 euro daar.

gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai daantje ik wil je toch ff een verhaal delen mijn vreindin ging ook voor haar eerste BV na de eerste en heeft spijt als haar op haar hoofd zij heeft ze toen laten opvullen maar tijdens de 2e zwangerschap kwam ze veel meer aan dan de 1e en nu heeft ze opgerekt huid waardoor de implantaat keuze dus niet groot genoeg was naar haar 1e kind,, dus bespaar jezelf 3 a 4000 euro en heb nog geduld tot je al je kids hebt die ke wenst... of als je geld zat heb doe je het nu vast hihi dat kan ook.

Liefs nance oh en qau cc's wat je wil is handig foto's mee te nemen van anderen maar ieder lichaam is anders hou daar rekening mee.. wat bij het beste overkomt is 500 cc bij vrouwen van alle soorten en maten als je beginsituatie nog groter is dan een B is 500 cc prachtig maar dat is mijn mening ik heb 350 genomen en ben wel droog gespierd en 172 bij 62 kilo en ik krijg nu 550 cc dat past beter hoop ik.. neem dus altjd 50 cc meer dan de arts adviseert want achter de spier valt er 50 cc tot 100 weg.. en plovier is een topper ga daar maar eerst langs ik ben in rode kruis geholpen en meot voor mijn wissel weer daar maar anders was ik naar plovier gegaan als ik nog een keer zelf moest betalen ....

liefs nance oh en maak je geen zorgen hoor als je nog vragen hebt heir zijn de dames met expertise haha ik zit al een jaar onderzoek te doen wat ook helpt is als je je voorsituatie op de foto zet dan geven wij commentaar hoeveel cc je misschine mooi zou staan.. aan ons heb je soms meer dan de kleine tieten doktoren in nederland

xx fitness

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dalin kids, klopt trouwens dat Rappard ook in het catharina ziekenhuis werkt. Heb me ooit door hem laten opereren.....vandaar dat ik het nu weer door hem laat doen. Ik dacht altijd dat qua kosten het niet uit maakte waar, zkh of kliniek......maar scheelt dat dan zoveel?

Ben 2 jaar geleden op consult geweest in het catharina zkh en toen was het ook al bijna 4000 euro daar.

gr!

ik heb gehoord van verschillende meiden dat het ziekenhuis min 800 euro goedkoper is, maar ik ben daar niet geweest dus helaas.

je kan altijd even kijken op de site of bellen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piepke,

Als jij groot en breed bent, ga je waarschijnlijk een behoorlijk aantal cc's geadviseerd krijgen, zodat jij zowel in hoogte, breedte als in voorwaartse projectie op het maximum zit.

Hihi ja klopt ;) 750cc

Ben wel breed, maar een klein ding haha!! Bedankt voor je reactie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zeker eens ff in de galerij spieken, en zal ook wel plaatjes meenemen van meiden met ongeveer hetzelfde postuur als mij zodat de pc een beetje een indicatie heeft wat ik wil!

Prijzen lopen erg uiteen jah, snap er werkelijk ook niks van. Vriendin van me is bij klein rosendael in arnhem geweest en heeft 5950 betaald!!! Niet normaal man en dat voor alleen een BV zonder lift.

Waarom de prijzen zo verschillend zijn ????? ik weet het niet haha

Nog 2 weken en dan heb ik mijn consult!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.