Ga naar inhoud

prothese stuk??


rox89

Aanbevolen berichten

hey meiden,

even een vraagje, ik heb zoals meeste van jullie weten vanaf dag 1 po weinig tot geen pijn gehad.

daarom was ik ook erg verbaast afgelopen week ineens wakker te worden met een flinke steek in mn linkerborst.

er kwam een steek en een vreemd krakelig geluidje???

sindsdien is die borst heel veel soepeler dan de rechter en heb ik vaak pijn met slapen en dergelijke, vooral dus als er druk op komt ( slaap op mn zij) met wakker worden echt flinke steken.

zou het kunnen dat mn prothese geknapt is????

ik moet nog bellen voor nacontrole bij dr Plovier , maar ben even benieuwd naar jullie gedachtes??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rox

ik kan me dus totaal niet voorstellen dat je prothesen geknapt is(mogelijk is het wel,maar heel weinig kans)de prothesen van deze tijd zijn zo goed dat het bijna niet voorkomt,

weet niet hoe je je prothesen geplaatst hebt,maar toen ik dualplane had,had ik zelfs na een maand of 4 nog knappend en borrelend geluid,en ook had ik enorme steken,maar ik sporte toen veel,tijdens me wisseloperatie is er toen wel ondekt dat er wat klem lag,en dat veroorzaakte me pijn,ik had trouwens geluk op geen enorme ontstekingen.

als je het idee hebt dat het ineens erg los voelt,echt ff je arts bellen en keer langs gaan,bete rene keer te veel als niet en er is echt wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb al een email gestuurd naar dr plovier en hoop zo iets te horen. ik heb ze achter de spier geplaatst en dacht eerst dat ie misschien achter mn spier een stukje verschoven was of iets dergelijks. maar goed ik heb er erg weinig verstand van dus moet het maar even afwachten. de kans op een kapotte prothese leek mij ook al niet zo groot, maar vind pijn opeens toch vreemd!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik dacht eerst aan een kapotte prothese of dat ie achter mn spier verplaatst is of iets dergelijks??

weet natuurlijk niet of dat mogelijk is, maar ik wacht gewoon even bericht af van plovier, hij zal wel zeggen dan moet ik er even naar kijken :D

tripje belgie dan maar :D

overbelasting kan k me niet voorstellen , doe hetzelfde als altijd ;)

ik maak me niet heel bezorgd hoor maar het is gewoon "vreemd"

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot zeker 9 maanden heb ik best wat pijn gehad aan de spier ;) en af en toe ook flinke steken...

Het is een lang herstel maar geef het tijd meisje

Even afwachten wat plovier zegt en anders eventjes langs gaan om gerust gesteld te worden :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

pas na een jaar ben je pas herstelt en volledig genezen,zeker met dual plane plaatsing.

dus tot een 12mnd pijntjes,steekjes en dergelijke,is heel normaal,vergeet niet hoe pittig een dual plane of achter de spier plaatsing is.

spieropbouw moet men voor werken,spierafbraak hoef je haast niks voor te doen,is er zo,je hebt paar weken amper wat gedaan(als het goed is!) en als je dan na zo een lange tijd weer allerdaagse dingetjes doet,kunnen je spieren behoorlijk protesterenrolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.