Maartje:) Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Hoi dames, Weten jullie of er voor de ok (zelfde dag) nog een pre-op onderzoek gedaan word? Zoals bloeddruk en pols opmeten, bloed onderzoek of evt. röntgen onderzoek? Ben hier benieuwd naar, kan er niets over terug vinden. Liefs Maartje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Bij mij hebben ze dit niet gedaan. Ik heb weleens gelezen van iemand die eerst een hartfilmpje moest laten maken en bloedprikken, maar daar zal wel een medische reden voor zijn geweest. Meestal wordt het niet gedaan volgens mij. Je krijgt wel een vragenlijst over je gezondheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkiet Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Hey Maartje,Mijn bloeddruk werd gemeten en ik moest een vragenlijst invullen.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
janoefke Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 De dag zelf niet, enkel een vragenlijst ingevuld afgeven.Wel heb ik een maand voor de operatie een bloedonderzoek moeten laten verrichten, waarvan de resultaten naar men PC en huisarts werden gestuurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Geen pre-op onderzoek gehad maar wel een checklist moeten invullen.Ik vond het trouwens wel heel raar omdat ik zelf uit de gezondheidszorg kom en niet beter weet of bij iedere operatie worden in ieder geval bloeddruk en pols gemeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maartje:) Posted August 19, 2011 Author Share Posted August 19, 2011 Ja idd dat vind ik ook vreemd. Ik werk zelf ook in een ziekenhuis en daar doen we dat ook altijd. Maar wie weet doen ze dat vooraf. Ik wacht het af. Heb wel de vragenlijst ingevuld. Bedankt iid geval! Link to comment Share on other sites More sharing options...
susi Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Ja idd dat vind ik ook vreemd. Ik werk zelf ook in een ziekenhuis en daar doen we dat ook altijd. Maar wie weet doen ze dat vooraf. Ik wacht het af. Heb wel de vragenlijst ingevuld. Bedankt iid geval!hoi hoiIk kreeg R/R gemeten en een vragenlijst moest ik invullen,daar ik hoge tensie heb en hier medicatie voor slik werd de R/R nogmaals herhaald.verder eigenlijk niets heb dit wel gevraagt maar een hartfilm enz was niet nodig gezien mijn leeftijd(34)gr susi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.