Ga naar inhoud

Hoe lang levensduur inplantaten?


Tessje

Aanbevolen berichten

sommige protheses hebben levenslange garantie, sommige 30 jaar sommige 10 jaar. maar in principe maakt het weinig uit, want voor de garantie verloopt moet je toch al wisselen. en de garantie is alleen geldig op het stukgaan van de protheses. kortom vlak voor je wissel je protheses stukgaan heb je flinke korting :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn visie en mening na allerlij dingen te hebben gelezen... alle protheses of ze nu een levenslange garantie hebben of niet moeten vervangen worden, het slijd in je lichaam beetje bij beetje, dat is logisch, naar mate ze ouder worden gaan ze ook meer zweten, de buitenste laag word ook steeds dunner door slijtage, mijn PC adviseerd een wissel elke 15 jaar, ikzelf ga het iedere 10 jaar doen, voor mijn eigen gevoel en het zweten te beperken in mijn lijf..., het is ieder voor zich, maar er word al gesproken door mensen die onderzoek naar silliconen te doen om toch iedere 10 jaar te wisselen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

sluit me aan bij mamavan3.

prothesen schuren overal tegenaan in het lichaam,en ook uitzweten en dergelijke,niemand kan op voorhand zeggen,hoe lang jou prothesen meegaan,ook een arts niet,enkel gokken kunnen ze,bij de ene gaan ze langer mee als bij de ander.maar de eerst komende 10jaar hoef je je geen zorgen te maken hoorsmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.