Tessje Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Weet iemand hoe lang protheses meegaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aapie Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 om en nabij 20 jaar?!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
caatje_pj Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Levenslang toch, voortaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aapie Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 dat is eigenlijk NOOIT.. dat zei mijn pc ook, ze moeten OOIT verwisseld worden en dat is vaak pas NA 20 jaar, maar kan ook langer duren hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caatje_pj Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Maar ze moeten toch gewisseld worden omdat je lichaam veranderd (zwangerschap, ouderdom, inkapseling) ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aapie Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 ja, dus moeten ze gewisseld worden en gaan ze ong 20 jaar mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rox89 Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 sommige protheses hebben levenslange garantie, sommige 30 jaar sommige 10 jaar. maar in principe maakt het weinig uit, want voor de garantie verloopt moet je toch al wisselen. en de garantie is alleen geldig op het stukgaan van de protheses. kortom vlak voor je wissel je protheses stukgaan heb je flinke korting xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Hier vind je'r ook een topic over : 'zijn protheses levenslang' Ook hier werd over dat onderwerp een topic gestart , kan je even nalezen (heb jouw bericht trouwens 'naar hier' verhuist) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mamavan3 Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Mijn visie en mening na allerlij dingen te hebben gelezen... alle protheses of ze nu een levenslange garantie hebben of niet moeten vervangen worden, het slijd in je lichaam beetje bij beetje, dat is logisch, naar mate ze ouder worden gaan ze ook meer zweten, de buitenste laag word ook steeds dunner door slijtage, mijn PC adviseerd een wissel elke 15 jaar, ikzelf ga het iedere 10 jaar doen, voor mijn eigen gevoel en het zweten te beperken in mijn lijf..., het is ieder voor zich, maar er word al gesproken door mensen die onderzoek naar silliconen te doen om toch iedere 10 jaar te wisselen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 sluit me aan bij mamavan3. prothesen schuren overal tegenaan in het lichaam,en ook uitzweten en dergelijke,niemand kan op voorhand zeggen,hoe lang jou prothesen meegaan,ook een arts niet,enkel gokken kunnen ze,bij de ene gaan ze langer mee als bij de ander.maar de eerst komende 10jaar hoef je je geen zorgen te maken hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.