Ga naar inhoud

auto rijden pijnlijk


roentje

Aanbevolen berichten

Hee meiden,

Ik ben nu 3 weken po en gisteren ging ik voor het eerst weer een stukje rijden met de auto. Het sturen viel me eigenlijk nog wel mee, maar het schakelen doet zo zeer. :( Vandaag weer geprobeerd het gaat niet echt lekker. Morgen stond eigenlijk een rit van anderhalf uur gepland, maar ik heb dus twijfels of dit wel verstandig is. Wie heeft hier ervaring mee? (moet het wennen/opbouwen of gewoon wachten?)

Groetjes Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reed na een week weer in de auto. Schakelen was inderdaad niet erg prettig, met name terugschakelen en hem in zijn 1 zetten was een probleem. Nu na 5 weken heb ik niet veel last meer met autorijden. Bepaalde bewegingen voel ik af en toe nog wel in mijn borstspieren. Of je al anderhalf uur kan autorijden moet je denk ik toch zelf bepalen, het zal er ook aan liggen of je veel moet schakelen onderweg of dat je alleen snelweg gaat rijden. En hoe gaat sturen? Ik kon bijvoorbeeld heel moeilijk fileparkeren omdat ik dan te snel en te hard moest draaien aan het stuur.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reed na een week weer in de auto. Schakelen was inderdaad niet erg prettig, met name terugschakelen en hem in zijn 1 zetten was een probleem. Nu na 5 weken heb ik niet veel last meer met autorijden. Bepaalde bewegingen voel ik af en toe nog wel in mijn borstspieren. Of je al anderhalf uur kan autorijden moet je denk ik toch zelf bepalen, het zal er ook aan liggen of je veel moet schakelen onderweg of dat je alleen snelweg gaat rijden. En hoe gaat sturen? Ik kon bijvoorbeeld heel moeilijk fileparkeren omdat ik dan te snel en te hard moest draaien aan het stuur. Ik denk ook niet dat het een kwestie van wennen is, maar meer dat het met genezen te maken heeft.

Groetjes Andrea

sorry, 2 keer geplaatst, ik vervuil je topic...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest twee en halve week PO op controle bij mijn PC. Een rit van anderhalf uur heen en nog eens evenveel terug. Schakelen was geen probleem (rechts heeft sowiso nauwelijks pijn opgeleverd). Het sturen vond ik iets minder vlot gaan en dan vooral de plotse bewegingen.

Alles ging dus prima, maar terug thuis ben ik wel stikkapot in de zetel geploft <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd sommige schakelbewegingen gaan wel en andere echt niet, probeerde al zo lang mogelijk het schakelen uit te stellen , maar ja wordt wel erg raar autorijden dan. :4:

Het in en uitparkeren ging ook niet echt lekker met draaien zag er vast heel vrouwelijke uit.

Morgen dan toch maar niet.....het is wel een flink stuk snelweg ook en dat scheelt....ik wil zo graag.....nou slaap er nog een nachtje over.

groetjes Roentje :61:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest twee en halve week PO op controle bij mijn PC. Een rit van anderhalf uur heen en nog eens evenveel terug. Schakelen was geen probleem (rechts heeft sowiso nauwelijks pijn opgeleverd). Het sturen vond ik iets minder vlot gaan en dan vooral de plotse bewegingen.

Alles ging dus prima, maar terug thuis ben ik wel stikkapot in de zetel geploft <_<

Jeetje Sendai dat was echt stoer van je dan!!! Nou ik heb nog mijn twijfels, maar wil wel graag. Kan daarna ook wel uitrusten hoor, hoewel koffertje uitpakken.....maar dat kan ook paar uurtjes later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.