Ga naar inhoud

Pijnlijke tepels


gemma

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben inmiddels 2 weken po. En zoals bij zovelen heb ik last van erg pijnlijke tepels. Zou het helpen om daar een zalfje aan te smeren. Diegene die borstvoeding gegeven hebben kennen deze creme mss wel: lansinoh (paarse tube). Dat hielp super goed tegen kloofjes en tegen het uitdrogen van de tepels.

Mijn vraag is nu dus: zou dat ook helpen na een bv?

Iemand ervaring??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Gemma,

Ik zit ook op de gouden tip te wachten, gisteren heb ik nestosyl erop gedaan en een wattenschijfje. Het is echt even zoeken naar iets wat helpt.

Gelukkig is het niet ieder moment even erg.

Succes met zoeken naar oplossing, ik volg je!

Groetjes Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Gemma,

Die creme ken ik niet, maar ik heb elke dag met Dove Bodylotion gesmeerd voor de droge huid en dat hielp wel :35:

In m'n sportbh heb ik op aanraden van Femmie van die siliconen tepelcovers gebruikt, zodat de bh niet direct op mijn tepel zat en ook dat was heel fijn :101:

Uiteindelijk worden je tepels weer helemaal de oude, maar bij mij heeft dat wel een tijdje geduurd :82:

Zelfs afdrogen met een handdoek die over m'n tepel streek leek of ik me schuurde aan schuurpapier :wacko:

Succes me je herstel :71:

Liefs :116:

Kiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Insmeren is natuurlijk altijd goed voor je huidje, want het is aardig opgerekt ;) Ik smeerde vanaf dag 2 al in met nivea extra dik op mn tepels hihi

Je kan er eigenlijk niks aan doen, voor mijn bv had ik ''normale'' tepeld hihi bij aanraking voelde het gevoelig maar wel prettig. Nu na mijn bv voelt een aanraking gevoelig maar eerder pijnlijk.. kortom je weet nooit wat het gaat worden. Maar insmeren is een goed idee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hahaha

Ook mijn tepels zijn sinds eergisteren zeer gevoelig geworden, heb watteschijfjes erop geplaatst..

Zat ook te denken aan tepelhoodjes of zo.

Weet ook nog niet zo goed wat het beste is.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.