Ga naar inhoud

Hoeveel cm heb je erbij gekregen na je BV?


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Af en toe zie ik meiden voorbij komen waarvan haar borsten bijvoorbeeld 13 cm groter zijn geworden na een borstvergroting met 350cc. Mijn borsten zijn maar 2 cm groter geworden met 400cc. Ik weet wel dat er veel discussies zijn over waar de cc's blijven etc. en dat het bij iedereen anders uitvalt, maar ik ben benieuwd hoe het bij jullie is gegaan. Hoeveel cm was je bovenomvang voor je borstvergroting en hoeveel heb je nu erna?

Ik had dus vantevoren 84cm bovenomvang en 74 onder. Nu na mijn bv met 400cc heb ik 75 onder en 86 boven.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Af en toe zie ik meiden voorbij komen waarvan haar borsten bijvoorbeeld 13 cm groter zijn geworden na een borstvergroting met 350cc. Mijn borsten zijn maar 2 cm groter geworden met 400cc. Ik weet wel dat er veel discussies zijn over waar de cc's blijven etc. en dat het bij iedereen anders uitvalt, maar ik ben benieuwd hoe het bij jullie is gegaan. Hoeveel cm was je bovenomvang voor je borstvergroting en hoeveel heb je nu erna?

Ik had dus vantevoren 84cm bovenomvang en 74 onder. Nu na mijn bv met 400cc heb ik 75 onder en 86 boven.

Groetjes Andrea

Hoi Andrea,

ik ben nog maar 9 dagen po, maar ik had eerst 96 en nu is het 103 cm.

Ik heb nog wel zwelling dus hoop natuurlijk dat het niet veel minder word......

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik ben er niet helemaal zeker van maar volgends mijn meette ik iets van 80 onder voor maar na in de winkel bleek dat 77 te zijn .

en boven iets van 90/93 geloof ik.

ik ben 7 cm er op voor uit gegaan als je het op die manier bekijkt natuurlijk hahahah

en qua cup maten 4 maten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn operatie had ik geloof ik 69 onder en 78 boven (geen cupmaat dus) en nu 69 onder en 84 boven (70B, maar die pas ik niet in bh's).

Mijn maten zijn sinds de operatie niet veranderd en ik ben nu 2 weken PO.

Dus 6 cm erbij (met een implantaat met 4,4 cm projectie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar 2 cm erbij met 400 cc?

Heb je het er met dokter Plovier nog over gehad sinds je operatie?

Ik heb ook 400 cc dual plane, maar ik ben er flink op voorruit gegaan.

11 cm erbij na 5 dagen po. Das misschien nog wat kort en misschien veranderd er nog wat na een paar maanden.

voor BV: 84 cm

na BV: 95 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga over 2 weken op nacontrole. Misschien dat het ermee te maken heeft dat ik slappe theezakjes had en dat het dus alleen maar vulling is ofzo, maar ik had inderdaad wel iets meer verwacht. Het is verschil is wel heel mooi hoor! Maar had alleen wat meer projectie gehoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.