Ga naar inhoud

ImprezaGirl : BVK : oriëntatiefase


ImprezaGirl

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik ben Jolanda en ben 22 jaar. Op dit moment ben ik al een tijdje in twijfel of ik een borstverkleining wil gaan doen.

Ik heb momenteel Cup 70F, waardoor ik regelmatig problemen heb met BH's kopen of binkini's, of ik kan ze niet vinden of ik moet ze op maat laten maken, terwijl er zoveel leukere bh's en bikini's te vinden zijn in kleinere maten.

Nu vraag ik me alleen af hoe dat in zijn gang gaat, dus vandaar dat ik hier even informatie kom halen.

Groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Imprezagirl..

WELKOM op dit forum veel lees plezier..

Je bent nog op zoek naar info meid weet zeker dat je dat hiet gaat vinden

Zodat je besluit iets makkelijker kan worden.

Weet zekers dat de meiden die een borstverklijning hebben ondergaan je

met raad en daad willen bijstaan..

Succes meid..

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik kom sinds een tijdje ook regelmatig op het forum hier, erg fijn om ervaringen van andere te lezen.

Ik zou zeggen: vraag maar raak! genoeg mensen met ervaring hier! ( ik zelf zit nog redelijk in de begin fase, wacht nu o de goedkeuring van de verzekering)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolanda,

Welkom! :D

Heb je titel een klein beetje aangepast, je naam erin gezet, maakt het wat persoonlijker en een beetje een oproepje aan al de BVK-dames! Hoop dat je snel reacties zult krijgen van hen, zij zijn het beste geplaatst om een antwoord te geven op al je vragen! Lees alvast een beetje rond hier, kom je zeker al een heleboel te weten!

Veel lees- en postplezier! :136:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom op het forum :136: ,

Als je het gehele proces wilt weten vraag maar raak...we zijn hier om jou te helpen met onze ervaringen

Ik zelf ben 23 en ben in september aan de beurt voor mijn operatie dus heb het gehele proces al doorlopen :7:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.