Ga naar inhoud

Vraag: Beïnvloedt de kliniekbh je uiteindelijke borstvorm?


Aanbevolen berichten

Hoi!

Vorige week (11 augustus) heb ik een bv gehad en ik ben nu aan het herstellen. Van de kliniek heb ik een steunbh van Marena gekregen.

De eerste dagen zat ie heerlijk, nu begint (mede door vocht) de boel een beetje te klemmen. Dat verdwijnt op een gegeven moment wel, alleen vroeg ik me af in hoeverre zo'n kliniekbh invloed heeft op je uiteindelijke vorm. Mijn bh heeft van die naden die dwars over je borsten gaan.

Op deze manier krijg ik van die puntboobs en dat zie je vooral als ik een shirt aanheb. Ik zit daarom serieus te denken aan een ander model van Marena (eentje zonder naden!).

Het is misschien een rare vraag, maar het houdt mij wel bezig :unsure: , zo vlak na de operatie (die overigens goed verlopen is, mijn verslag zal ik nog plaatsen op het forum :) )

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes van Theezakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Tja goede vraag,

Ik heb deze Bh ( marteltuig) ook en idd vanaf het begin zie ik ook die puntjes, Ik heb mazzel gehad een lieve verpleegster heeft mij een maat groter gegeven daar die eerste veels te strak zat.. Dus nu heb ik er twee een maat M en een maat L..Daarnaast heb ik ook en shock absorber niveau 4 die heb ik vandaag ook even aangehad. ik wissel dus veel. Wel weet ik dat ik er een om moet hebben anders doen de littekens nog te veel zeer..

Maar ben nieuwsgierig naar de ervaringen van de andere dames...

, 11 aug ben ik ook in de bergman geholpen..Mijn Pc was Blecourt. Wie is jou Pc en als ik mag vragen hoeveel CC heb jij mogen ontvangen?

Gr Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zonnetje,

Moest even uitvogelen hoe ik kon antwoorden :-)

Oef!! Dan moet ik waarschijnlijk aan de XL, want ik heb nu een L en die knelt behoorlijk aan de onderkant. En die shock absorber, mag ik vragen waar je deze hebt gekocht? En is deze naadloos? Mijn eigen borstvorm zijn peervormig, dus zo'n bh met naden benadrukt alleen het alleen maar meer!

Misschien hebben we wel in dezelfde verkoeverkamer gelegen! Ik ben geholpen door dr. Van Engeland, een vrouw. Tijdens mijn eerste consult met haar had ik al meteen een goed gevoel. En mijn gevoel was goed. Ze was zo lief en heeft echt rekening gehouden met mijn wensen!

Uiteindelijk heb ik 270cc in beide borsten gekregen. 290cc was maximaal, maar zij vond de 270cc beter bij mij passen. En ik ben het met haar eens (gelukkig).

:48: Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hoi Zonnetje,

Moest even uitvogelen hoe ik kon antwoorden :-)

Oef!! Dan moet ik waarschijnlijk aan de XL, want ik heb nu een L en die knelt behoorlijk aan de onderkant. En die shock absorber, mag ik vragen waar je deze hebt gekocht? En is deze naadloos? Mijn eigen borstvorm zijn peervormig, dus zo'n bh met naden benadrukt alleen het alleen maar meer!

Misschien hebben we wel in dezelfde verkoeverkamer gelegen! Ik ben geholpen door dr. Van Engeland, een vrouw. Tijdens mijn eerste consult met haar had ik al meteen een goed gevoel. En mijn gevoel was goed. Ze was zo lief en heeft echt rekening gehouden met mijn wensen!

Uiteindelijk heb ik 270cc in beide borsten gekregen. 290cc was maximaal, maar zij vond de 270cc beter bij mij passen. En ik ben het met haar eens (gelukkig).

:48: Groetjes!

Hey

Hahaha wie weet ik hoefde mij pas te melden om 1215uur en 1315uur Ok

Ik heb die shock absorber ooit aangeschaft maar de verkeerde maat gekocht :rolleyes: stom he nooit weggegooid en nu komt ie van pas. Je kunt deze op Internet bestellen of gewoon even naar runners gaan of perry sport daar kun je ze passen. Niveau 4 is voor hardlopen en paardrijden enz sporten die veel vergen van je boobs.deze absorbers zijn niet zo lang als die je nu heb hoor en ik merk dat ik dat wel nodig heb.. ik heb nu de M aan daar mijn zwellingen al een erg zijn verdwenen en ik mijjn boobs bij elkaar wil drukken om teveel ruimte tussen beiden te voorkomen..

ik lag in recovery 2 trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zonnetje: Ahaa, we hebben hierzo een Runnersworld én een Perry, van de week maar even kijken. Ik moest mij melden om 11.15 en de OK was om 12.15 uur. Waarschijnlijk hebben we niet op dezelfde recoverykamer gelegen :)

@Moontje: inderdaad het zou wat zijn! By the way, die band heb ik helemaal niet gekregen. Ik dacht dat het vanzelfsprekend was dat je bij een dual plane zo'n band om kreeg. Maar goed...ik ga er maar van uit dat je gelijk hebt en dat die kliniekbh geen invloed heeft op mijn nieuwe toch al puntige BFF's! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Theezakje

hihi ja zou wat zijn he,ja een band trouwens,die krijgt niet iedereen nee,klopt,ligt beetje aan de arts/kliniek die dat beslist of het nodig is.

dat je in jou ogen wat puntige borsten hebt,zal ook beetje ana je eigen vorm borst liggen,maar ook een beetje de soort prothesen,anatomische en ook nog eens dual plane,ik had dus precies hetzelfdeblush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor net zoals moontje zegt het beinvloed niet de vorm van je borstn :rolleyes:

Ik heb 2 weken met een soort kousenband gelopen en de rest van de 4 weken met sportbh's ze gaan super mooi ingedaald en alles is prima gegaan!! ik heb geen martelband gehad :rolleyes: Ik hoorde van iemand dat een compress bh je borsten naar binnen zou kunnen laten staan.... nou de verkoopster moest lachen dit bestaat niet,

Jou borsten hebben een vorm en die kun je niet veranderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor net zoals moontje zegt het beinvloed niet de vorm van je borstn :rolleyes:

Ik heb 2 weken met een soort kousenband gelopen en de rest van de 4 weken met sportbh's ze gaan super mooi ingedaald en alles is prima gegaan!! ik heb geen martelband gehad :rolleyes: Ik hoorde van iemand dat een compress bh je borsten naar binnen zou kunnen laten staan.... nou de verkoopster moest lachen dit bestaat niet,

Jou borsten hebben een vorm en die kun je niet veranderen ;)

Hey Marisjuh,

Nee, maar ik ben al intens blij dat ze nu netjes opgevuld zijn. :D Toen ik op consult ging had ik voor mezelf al besloten dat het anatomische protheses moesten worden. Ronde protheses zouden in mijn geval te onnatuurlijk over komen. :huh:

Maar ik heb goede hoop! In de galerij kwam ik foto's tegen van een forumlid die exact dezelfde vorm borsten als ik heeft en zij had ook anatomische protheses dmv dual plane gekregen. Haar boobs zien er hartstikke goed uit! :136:

Ik zal ook een paar foto's aan mijn profiel toevoegen (zodra ik heb uitgevogeld hoe het met het ww werkt)

Ik ga toch maar effe online windowshoppen bij Perry en Marenagroup.com. Mijn voorkeur gaat eigenlijk toch uit naar een kliniekbh van Marena.

Groetjes, Theezakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.