Cherytje Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Hoi allemaal! 2 jaar geleden heb ik een bv. ondergaan. Ik heb toen een anatomische prothese van Mcghan mm laten plaatsen van 280cc. Deze is onder de borstspier geplaatst. Van een 75A ben ik jammer genoeg naar een kleine 75C gegaan. Helaas oogt dit heel klein bij mijn lichaam (lijkt eerder op een gewone en heb ik ontzetten weinig volume bovenaan en nauwelijks decolete. Het volume zit nu echt onderin en aan de zijkant, waardoor ik niet echt mooie ronde borsten heb, Daarom ben ik van plan om voor een prothesewissel te gaan. Nu is mij geadviseerd om ronde high profile protheses te nemen van 450cc en max. 500cc. Meer zou niet mooi zijn, omdat ik vrij slank ben. Ben namelijk 1.72m, 56kg, maar heb wel redelijk brede heupen en schouders. Ik zit dus al dagen te twijfelen voor welke ik moet gaan. Aangezien ik nu de anatomische heb vind ik het ook moeilijk in te schatten hoeveel cc bij mij het beste zal staan. Ik wil graag op een grote D / kleine E uitkomen. En hoop zo dat ik deze keer de juiste keuze maak:) Heeft iemand ervaring hiermee? Of misschien advies? Liefs mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Ik ben voor een wissel gegaan en heb 475 cc ronde en high profile. Mss kun je in mijn album kijken of dat ook bij jou mooi zou staan. Ik ben ook slank maar heb ook wel een beetje de heupen. Mijn lichaam is nu weer goed in verhouding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cherytje Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Hey Sabia,Die van jou zijn echt prachtig!! Die grootte had ik ook in gedachte, ik weet alleen niet of 170cc extra dan die ik nu heb genoeg zal zijn....Ik heb vrijdag ook een afspraak staan bij dr. plovier. Ben erg benieuwd wat hij zal zeggen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Oh je gaat ook naar plovier nou ik ben tevreden over hem.Je geef hem een cupmaat of laat foto's zien en dan kan hij het wel goed inschatten.Succes voor vrijdag ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esther24 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Ik wil ook wel langskomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cherytje Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Fijn te horen dat zoveel mensen zo positief over hem zijn.. Zo te horen word het een gezellige vrijdag haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Ik vind het gewoon jammer dat ik pas op vrijdag 9-9 mag terug komen had wel gezellig geworden denk ik, met het halve borstenforum bij Plovier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renatex Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Ha ha . . . ipv uitje naar het strand, uitje naar Plovier met de lady's van het forum!!Komen we met z'n allen aarbeitje ondersteunen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Hallolaat je niet al te gek maken door de cijfertjes hoor die je arts laat rollen,450 a 500 klinkt mega,maar mega hoeft het echt niet uit te pakken hoor,en zeker als je brede heupen en schouders hebt,en over de 1,70 bent,zla dit best wel loslopen.jammer dat je 1ste bv niet na wens was,maar nog wel fijner dat je nu een oplossing hebt.heeft Plovier ook je eerste bv gedaan?sucses op consult vrijdag...greetzz moontjeveel lees en post plezier toegwenst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cinta Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Zou ook zo willen komen maar helaas ik moet werken. Wel gezellig met zijn allen bij Plovier. Hahahaha aardbeitje bijtje ik denk dat niet alleen jou lieve schattige kleine dreumesje kan gillen maar jij ook. Dat word wat de vrijdag. Ben benieuwd hoe dat het is gegaan. Laat wel wat weten he. Dat geld trouwens voor iedereen die er vrijdag naar toe gaat. Ik wil namelijk nog steeds een wissel en ben flink aan het rond neuzen van bij wie. Maar wie!!!!! Geen idee. Zo ik ook de prijzen lees word het eerst toch wel giga sparen. Maar die wissel gaat er hoe dan ook komen.Liefs,Cinta xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
shoompie Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 ik heb vrijdag ook een afspraak staan.Ik om 15.00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cherytje Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Hey!Ik ben trouwens om 12.45 aan de beurt:)--> Moontje, ik had mijn 1e bv. bij dr. de Hondt. Zat al 2 jaar te hopen dat er misschieneen moment kwam dat ik genoegen kon nemen met wat ik nu heb. Maar aangezien je ze elke dag onder ogen kom gaat dat moeilijk haha!Ben verleden week al op consult geweest bij ACCZ en die raadde mij 450 / 500 cc aan.Nu even afwachten wat dr. Plovier zal zeggen. Ben zo benieuwd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 nee dat is lastig he,en leg je dan ook niet zomaar ff naast je neer meer. als je niet tevreden bent,ben je het niet,en dan is laten rusten heeeellll moeilijk.waarom zijn er plastisch chirurgen,niet voor niets,om ons gelukkig te maken,heb je die kans,grijpen,ja toch wel heel goed,dat je bij meerdere een consult neemt,kan je beetje vergelijken en bekijken wat jou t meeste aanstaat,ben benieuwd en zal je verhaal volgen greetzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cherytje Posted August 19, 2011 Author Share Posted August 19, 2011 Na vele file's en wachten vandaag voor het consult bij dr. Plovier ben ik eindelijk uit mijn twijfel gehaald.... Hij gaat 500 of 550cc bij de prothesewissel erin plaatsen! Klinkt echt mega groot, maar anders zou je te weinig verschil zien zei hij. Ik ben dinsdag 6 september al aan de beurt Dus nu aftellen maar......! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Ooh spannend zeg !! Gefeliciteerd met je datum !! Ik zal even je titel aanpassen aangezien je nu een datum hebt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.