Ga naar inhoud

Cherytje : 6 September 2011 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

2 jaar geleden heb ik een bv. ondergaan. Ik heb toen een anatomische prothese van Mcghan mm laten plaatsen van 280cc.

Deze is onder de borstspier geplaatst. Van een 75A ben ik jammer genoeg naar een kleine 75C gegaan.

Helaas oogt dit heel klein bij mijn lichaam (lijkt eerder op een gewone B) en heb ik ontzetten weinig volume bovenaan en nauwelijks decolete.

Het volume zit nu echt onderin en aan de zijkant, waardoor ik niet echt mooie ronde borsten heb,

Daarom ben ik van plan om voor een prothesewissel te gaan. Nu is mij geadviseerd om ronde high profile protheses te nemen van 450cc

en max. 500cc. Meer zou niet mooi zijn, omdat ik vrij slank ben. Ben namelijk 1.72m, 56kg, maar heb wel redelijk brede heupen en schouders.

Ik zit dus al dagen te twijfelen :wacko: voor welke ik moet gaan. Aangezien ik nu de anatomische heb vind ik het ook moeilijk

in te schatten hoeveel cc bij mij het beste zal staan. Ik wil graag op een grote D / kleine E uitkomen.

En hoop zo dat ik deze keer de juiste keuze maak:)

Heeft iemand ervaring hiermee?

Of misschien advies?

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

laat je niet al te gek maken door de cijfertjes hoor die je arts laat rollen,450 a 500 klinkt mega,maar mega hoeft het echt niet uit te pakken hoor,en zeker als je brede heupen en schouders hebt,en over de 1,70 bent,zla dit best wel loslopen.

jammer dat je 1ste bv niet na wens was,maar nog wel fijner dat je nu een oplossing hebt.

heeft Plovier ook je eerste bv gedaan?

sucses op consult vrijdag...

greetzz moontje

veel lees en post plezier toegwenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook zo willen komen maar helaas ik moet werken. Wel gezellig met zijn allen bij Plovier. Hahahaha aardbeitje bijtje ik denk dat niet alleen jou lieve schattige kleine dreumesje kan gillen maar jij ook. Dat word wat de vrijdag. Ben benieuwd hoe dat het is gegaan. Laat wel wat weten he. Dat geld trouwens voor iedereen die er vrijdag naar toe gaat. Ik wil namelijk nog steeds een wissel en ben flink aan het rond neuzen van bij wie. Maar wie!!!!! Geen idee. Zo ik ook de prijzen lees word het eerst toch wel giga sparen. Maar die wissel gaat er hoe dan ook komen.

Liefs,

Cinta xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben trouwens om 12.45 aan de beurt:)

--> Moontje, ik had mijn 1e bv. bij dr. de Hondt. Zat al 2 jaar te hopen dat er misschien

een moment kwam dat ik genoegen kon nemen met wat ik nu heb.

Maar aangezien je ze elke dag onder ogen kom gaat dat moeilijk haha!

Ben verleden week al op consult geweest bij ACCZ en die raadde mij 450 / 500 cc aan.

Nu even afwachten wat dr. Plovier zal zeggen. Ben zo benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat is lastig he,en leg je dan ook niet zomaar ff naast je neer meer.

als je niet tevreden bent,ben je het niet,en dan is laten rusten heeeellll moeilijk.waarom zijn er plastisch chirurgen,niet voor niets,om ons gelukkig te maken,heb je die kans,grijpen,ja tochsmile.gif

wel heel goed,dat je bij meerdere een consult neemt,kan je beetje vergelijken en bekijken wat jou t meeste aanstaat,ben benieuwd en zal je verhaal volgen6.gif

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na vele file's en wachten vandaag voor het consult bij dr. Plovier ben

ik eindelijk uit mijn twijfel gehaald....

Hij gaat 500 of 550cc bij de prothesewissel erin plaatsen!

Klinkt echt mega groot, maar anders zou je te weinig verschil zien zei hij.

Ik ben dinsdag 6 september al aan de beurt :D

Dus nu aftellen maar......!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.